4-ри цеви и е36?
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
[quote="vicho"][/quote]
Това с двата аустуха на автомобил 140коня си е селяния и напълно безсмислено и непрактично особено на твойта кола.
А и не мога да разбера още ли има хора дето се радват на тия работи
Това с двата аустуха на автомобил 140коня си е селяния и напълно безсмислено и непрактично особено на твойта кола.
А и не мога да разбера още ли има хора дето се радват на тия работи

- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Преди 2-3 дена покрай даскалото мина една Е36-ца с 2 кюнеца отзад и беше доста готино...НО само единия пушеше.Голям смях беше





- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Niikoo_1 написа:vicho написа:
Това с двата аустуха на автомобил 140коня си е селяния и напълно безсмислено и непрактично особено на твойта кола.
А и не мога да разбера още ли има хора дето се радват на тия работи
Аз не гоня вървеж или е трудно за осмисляне, след като "слязох" от 6 на 4 цилиндъра или си мислиш, че нямаше да мога да си взема супер скорострелна ГСИ-ка и да газя наред хилави моторчета

На мен си ми харесва и темата е, дали ще стане?
А, че е непрактично ми е ясно.

NaKi4_pZ написа:Преди 2-3 дена покрай даскалото мина една Е36-ца с 2 кюнеца отзад и беше доста готино...НО само единия пушеше.Голям смях беше![]()
![]()
ехе, чак пък толкова, аз ще се постарая поне и двата да пишат


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
То ще стане, ама въпроса е как да се направи читаво, за да бъде цялата селяния по-малка.
Щото 4-ауспуха сложени на 4цилиндрова кола излизащата от завода с гърне с един накраиник си е селяния както и да го погледнеш.
Е36 М3 има един едно гърне с два накраиника, та тия четири кюнеца на нормално Е36 ще са като на свинче звънче.
Щото 4-ауспуха сложени на 4цилиндрова кола излизащата от завода с гърне с един накраиник си е селяния както и да го погледнеш.
Е36 М3 има един едно гърне с два накраиника, та тия четири кюнеца на нормално Е36 ще са като на свинче звънче.

Последна промяна Niikoo_1 на 12 Яну 2008, 0:09, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
twa s tiksoto naj shti ticha 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
NaKi4_pZ написа:Преди 2-3 дена покрай даскалото мина една Е36-ца с 2 кюнеца отзад и беше доста готино...НО само единия пушеше.Голям смях беше![]()
![]()
Това че не пуши не гаранция че не работи щото и аз така си казах един път и маллииии хубаво че не ми остана белег.

- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
То на теб, толкоз ти е акъла
Вичо, не че подстрекавам, ма не ги слушай
Що трябва да се отказваш от нещо, което на някой не му харесва, селяния било, ми то вече ебати кое точно не е селяния, а вече пак стана модерна "селянията"
Ако се направи качествено, с М броня, никак няма да е грозно



Вичо, не че подстрекавам, ма не ги слушай

Ако се направи качествено, с М броня, никак няма да е грозно

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- Новини
-
Вичо, едва ли има нещо, което да те накара да се откажеш но все пак съм длъжен да пробвам
Преди да се вкараш в тия филми е добре да поразгледаш малко повече информация за начина по който може да се направи и най-вече за ефекта от това.
И други са опитвали, и други са патили. Разтърси се из чуждите форуми за такива теми.
Доколкото на мен ми е известно, да забиеш две гърнета на четири цилиндров мотор е чиста проба глупост. Много ще те кефи да си я гледаш ама само като е загасена.
Досега съм виждал две такива изпълнения на четирицилиндрови.
Едното беше на Е36 М43. Наля пари човека, направи го както трябва. Една седмица след това върна оригиналната генерация. Просто звучеше като дизелов мерцедес на 500 000 км пробег, бра ядове и с ECU-то.
Втория човек беше Вайпъра. Разплете генерацията и изкара две гарнета отзад. Не помня колко време изкара но и той я махна.
Дори да оставим настрана глупавия звук, не съм съвсем убеден, че ще е добре за двигателя. Друг е момента и ти какво точно ще правиш - ще разплетеш генерацията или просто ще я раздвоиш някъде? Щото иначе ламбда сондата... м
Ако въпреки всичко това си твърдо решил да действаш, поне вземи една цяла генерация от морга и я прави нея, а оригиналната си я запази за всеки случай. Успех

Преди да се вкараш в тия филми е добре да поразгледаш малко повече информация за начина по който може да се направи и най-вече за ефекта от това.
И други са опитвали, и други са патили. Разтърси се из чуждите форуми за такива теми.
Доколкото на мен ми е известно, да забиеш две гърнета на четири цилиндров мотор е чиста проба глупост. Много ще те кефи да си я гледаш ама само като е загасена.
Досега съм виждал две такива изпълнения на четирицилиндрови.
Едното беше на Е36 М43. Наля пари човека, направи го както трябва. Една седмица след това върна оригиналната генерация. Просто звучеше като дизелов мерцедес на 500 000 км пробег, бра ядове и с ECU-то.
Втория човек беше Вайпъра. Разплете генерацията и изкара две гарнета отзад. Не помня колко време изкара но и той я махна.
Дори да оставим настрана глупавия звук, не съм съвсем убеден, че ще е добре за двигателя. Друг е момента и ти какво точно ще правиш - ще разплетеш генерацията или просто ще я раздвоиш някъде? Щото иначе ламбда сондата... м

Ако въпреки всичко това си твърдо решил да действаш, поне вземи една цяла генерация от морга и я прави нея, а оригиналната си я запази за всеки случай. Успех

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
...Може ли малко пове4е подробности,и/са има някои танкостиБОРКО-ЧИПА написа:Вичо иди и барни малко матора на таз иеска защото всички знаем,че при ис-а има някои тънкости![]()
пък тия кумини ги остави за последно и то даже ако ме питаш мен един оригинален ремус и работата е заспала


47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани