дискове
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
и от е-32 750и(немска версия)328x30мм АТЕ 4-бутални апарати отпред,и отзад 300мм вентилирани-мноого спираа
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
oxam написа:снимки ще пусна тия дни като сменям амортисьора. наистина е bolt-on, сваляш едните и директно слагаш другите. дори за трак кола става доста добре - е36 е много по-лека от е46 и със стоманени маркучи, ебс червени накладки, АТЕ синя течност спира перфектно.
апаратите са рядкост защото са търсени за конверсията, но с късмет се взимат за 50-75 евро единия. цимерман спортни дискове са 120 евро двата, накладките са 60 евро, маркучите са още 70. по принцип препоръчват отзад да се сложат апрати и дискове от е46 325/328 (300х22 мм) но при мен е идеално и без тях.
Порових и аз тук- там, има много варианти за е36- ца, но най- добрите са:
E46 330i предни и E46 325i/328i задни. разпределение на спирачното усилие- 68% / 32% (от тук нататък само 17 джанти обаче)
Другия идеален вариант казват, че е от Е36 M3 предни и E46 330i задни. разпределението става- 67% / 33% (също само 17- ки и при късмет някои модели 16- ки.)
Други Plug & Play варианти:
E46 323i предни и задни. Спирачно усилие- 64% / 36%
(не е добре, много силно спират задните)
E46 325i или 328i предни и E46 323i задни.- 65%/35%
(по- добре от предното, но пак много силни задни)
Е46 325 или 328i E46 предни и задни: 64% / 36%
(отново прекалено много усилие отзад, което може да доведе до блокиране на задните колела преди предните)
После казват, че по- големите спирачни цилиндри може да доведат до "по- мек" педал или по- дълъг ход. Тва се преодолявало със замяната на главния спирачен цилиндър с такъв от М3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Работи си нормално, той взима показания от въртенето на колелото така, че няма значние какви са спирачките. Ако се сложат по- силни отзад (някои от непрепоръчителните варианти) просто ще се включва по- рано, в момент, когато ако спирачното усилие е правилно разпределено не би се включил защото задните ще искат да блокират.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
айде пак да се включа, защото американския сайт и аз съм го чел и после нещата на практика бяха малко по-различни (в резултат имам един кашон с разни спирачни апарати
е36 м3 варианта отпада защото главините са други, оттам други дискове и друг начин на хващане на апаратите, много е сложно а и м3 апаратите не се срещат по-често от е46.
разликата между е46 320/325/328 и е36 е само в големината на диска и скобата която държи апарата, самият апарат е същия. няма да има голяма подобрение на спирането, а пак е цифра (по-добре пари за хубави дискове/накладки/течност и стоманени маркучи на е36).
процентите на спирачното усилие звучат много интересно на теория, ама пича си ги беше смятал с калкултор, а не на стенд (имаше даже и формулата някъде). реално не се чувства разлика и абс-а работи перфектно. педалът също си има нормален ход и е достатъчно твърд, така че и м3 цилиндърът отпада.
така че почвайте да търсите апарати от е46 330 и успех (може да ми се търкалят още два в кашона но трябва да проверя

е36 м3 варианта отпада защото главините са други, оттам други дискове и друг начин на хващане на апаратите, много е сложно а и м3 апаратите не се срещат по-често от е46.
разликата между е46 320/325/328 и е36 е само в големината на диска и скобата която държи апарата, самият апарат е същия. няма да има голяма подобрение на спирането, а пак е цифра (по-добре пари за хубави дискове/накладки/течност и стоманени маркучи на е36).
процентите на спирачното усилие звучат много интересно на теория, ама пича си ги беше смятал с калкултор, а не на стенд (имаше даже и формулата някъде). реално не се чувства разлика и абс-а работи перфектно. педалът също си има нормален ход и е достатъчно твърд, така че и м3 цилиндърът отпада.
така че почвайте да търсите апарати от е46 330 и успех (може да ми се търкалят още два в кашона но трябва да проверя





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв

Друго си е практиката да каже. Само с четене е ясно, че не става

Аз намерих от 330i ама $140 единия само и цена в щатите, до тука ще е над $450 за двата


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
А аз да попитам само : ако примерно сложа отпред само дискове и апарати като на лудиягсм (тия лилавите , готините) , а отзад си остана със стандартните на Е46 318и , голяма ли глупост ще направя
Имам предвид дали няма да влоша спирачната система
На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много



На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
ами твоята явно много се е засилвала за да ги смениш и да не може да си сложиш 15 ките не е вапроса колко се засилва а колко спира и не мисля че 230км/ч е цифра за подценяване а аз минавам около 400-500 км седмично и само изван града .Turbo-Lag написа:Не трябва ли първо да го накараш да се засилва това бмв и тогава да го караш да спирана е36 спирачките за 2000 кубика мотор да са си напълно достатъчни според мен, 4 нови диска с читави накладки би трябвало да нямаш проблеми, ама явно е мода се прави тунинг на спирачките
re
Аз мисля, че тук е най-добре да попитам. Отскоро имам 316 (Е36) Купе, което, естествено, отзад е с барабани. Искам да сменя барабаните с дискове, а отпред да сложа по-големи и вентилирани! Спрял съм се на Брембо МАКС, но все пак кои точно да взема? От Е46 330 ли или от Е36 320?
///M Club Member
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
А за компакт какви ще ми препоръчате защото сам с единични дискове, някой от 320-ска дали ще има разлика или нещо друго ? мисал и апаратите ще се наложи да сменям ама какви ?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Баце мислиш да дадеш 2500лв за спирачки лиkriso85 написа:А аз да попитам само : ако примерно сложа отпред само дискове и апарати като на лудиягсм (тия лилавите , готините) , а отзад си остана със стандартните на Е46 318и , голяма ли глупост ще направяИмам предвид дали няма да влоша спирачната система
![]()
На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много![]()
![]()




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:Баце мислиш да дадеш 2500лв за спирачки лиkriso85 написа:А аз да попитам само : ако примерно сложа отпред само дискове и апарати като на лудиягсм (тия лилавите , готините) , а отзад си остана със стандартните на Е46 318и , голяма ли глупост ще направяИмам предвид дали няма да влоша спирачната система
![]()
На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много![]()
![]()
![]()
Няма ли да са ти прекалено скъпи?
![]()
А на ЛудияГСМ да не му е било по-евтино


///M Club Member
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Баце на лудия колата е 400коняSkyWalker написа:slavianko написа:Баце мислиш да дадеш 2500лв за спирачки лиkriso85 написа:А аз да попитам само : ако примерно сложа отпред само дискове и апарати като на лудиягсм (тия лилавите , готините) , а отзад си остана със стандартните на Е46 318и , голяма ли глупост ще направяИмам предвид дали няма да влоша спирачната система
![]()
На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много![]()
![]()
![]()
Няма ли да са ти прекалено скъпи?
![]()
А на ЛудияГСМ да не му е било по-евтиноВипрос на приоритет

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: re
slavianko написа:Баце мислиш да дадеш 2500лв за спирачки лиkriso85 написа:А аз да попитам само : ако примерно сложа отпред само дискове и апарати като на лудиягсм (тия лилавите , готините) , а отзад си остана със стандартните на Е46 318и , голяма ли глупост ще направяИмам предвид дали няма да влоша спирачната система
![]()
На мене по-скоро идеята за спирачки ми е от естетична гледна точка, щото 318ката си спира доволно и с заводските диско - все пак не се засилва много![]()
![]()
![]()
Няма ли да са ти прекалено скъпи?
![]()
Е по-добре ли да ги изпия



Колата си ми е слабост и искам да си я направа както ми харесва




За мене безмислени пари са по брони, прагове, спойлери, пък били те и от М-ка, а не тези по окачване и спирачки

Иначе са ми намерили и спирачна система от 330д (преди фейса), ама тя на външен вид си е обикновена

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани