Как да вдигна малко коне на 316 ??
Модератор: bum_bum
72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Psyxodelia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E36 320i Coupe
- Мечтае да кара: M3 ,M6
bum_bum написа:Ogi написа:bum_bum написа:Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...
Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня
само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.
Знам, че така ги рекламират, но 12 коня от чип на атмосверка 1.6 ми се вижда леко в сферата на научната фантастика.
Уау,искам и такова нещо за моята слабичка колица...само малко по-пъргавка да ми стане...

Too much Poison...Too much Pain...Too much Love in Vain!
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
bum_bum написа:Ogi написа:bum_bum написа:Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...
Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня
само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.
Знам, че така ги рекламират, но 12 коня от чип на атмосверка 1.6 ми се вижда леко в сферата на научната фантастика.
и искаш да ми кажеш че дори с тези промени пак няма да вдигна 2О коня ?
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Питай Brezel за чипа той ще ти отговори най добре, а и цената ще ти хареса!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
20 коня на бензинка може да дигнеш само с рошав вал + нов чип за вала + преработка на генерацията.
Иначе със спортен филтър и чип ако вдигнеп 10 е добре
Абе атмосверните коне са едни от най скъпите,но това не значи че не е мания да изцедиш една М43-ка.
Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
Да изхвърлиш дебитомера и компа ,да се управлява от мегаскуит и пак рошави валове разплетена генерация с ,от зад едно хондаджийско гърне дето могат да спят котлки вътре и така.
Всичко е въпрос на желание майсторлък и много кинти
А няй-интересното е има ли смисъл да докараш един 1.6 литров мотор до 150-160 коня примерно и да си похарчил едни 5000-6000лв.
и като се замислиш не си направил нищо особенно,щото няма окачване и тн.
Абе я прочети темата в Е30 за читавите Е30-ки.
Тук важи в пълна сила като изключиш бояджийските истории.
Иначе със спортен филтър и чип ако вдигнеп 10 е добре

Абе атмосверните коне са едни от най скъпите,но това не значи че не е мания да изцедиш една М43-ка.
Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
Да изхвърлиш дебитомера и компа ,да се управлява от мегаскуит и пак рошави валове разплетена генерация с ,от зад едно хондаджийско гърне дето могат да спят котлки вътре и така.
Всичко е въпрос на желание майсторлък и много кинти

А няй-интересното е има ли смисъл да докараш един 1.6 литров мотор до 150-160 коня примерно и да си похарчил едни 5000-6000лв.
и като се замислиш не си направил нищо особенно,щото няма окачване и тн.
Абе я прочети темата в Е30 за читавите Е30-ки.
Тук важи в пълна сила като изключиш бояджийските истории.

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
vld написа:20 коня на бензинка може да дигнеш само с рошав вал + нов чип за вала + преработка на генерацията.
Иначе със спортен филтър и чип ако вдигнеп 10 е добре![]()
Абе атмосверните коне са едни от най скъпите,но това не значи че не е мания да изцедиш една М43-ка.
Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
Да изхвърлиш дебитомера и компа ,да се управлява от мегаскуит и пак рошави валове разплетена генерация с ,от зад едно хондаджийско гърне дето могат да спят котлки вътре и така.
Всичко е въпрос на желание майсторлък и много кинти
А няй-интересното е има ли смисъл да докараш един 1.6 литров мотор до 150-160 коня примерно и да си похарчил едни 5000-6000лв.
и като се замислиш не си направил нищо особенно,щото няма окачване и тн.
Абе я прочети темата в Е30 за читавите Е30-ки.
Тук важи в пълна сила като изключиш бояджийските истории.
ти тотално ме отказа


ама не ми се занимава с пререгистрация на двигатели... пък и знам ли на къв двигател ще попадна.. при положение че сегашния е перфектен... ебати дилемата

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
абе пичове и аз си карам 316-ката и не ми се вижда нещо да и има. пъргава си е и си върви, и с доста по-сериозни машини съм се гонкал и не съм се давал. вярно че е по-слабичка от другите баварки ама все пак си е трибуквено. каквото и да си говорите аз уважавам и признавам гоелмите ама ако се замислете ще видите, че от 1.6 мотор баварците още през 80-те вадят 100 коня, а това това време останалите (няма да споменавам VW и опел и подобни) са на светлинни години назад, та дори и сега са така. та за последно да си кажа, моето мнение е че ако ще да е с 2 цилиндъра двутактов с 20 коня БМВ си е БМВ и винаги ще си остане БМВ. трябва да се оважаваме взаимно заради това. така че е без значение колко е по мощна, важното е че всичките вървят много повече от конкурентни марки в същите класове като тях.....

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
taba4ko написа:абе пичове и аз си карам 316-ката и не ми се вижда нещо да и има. пъргава си е и си върви, и с доста по-сериозни машини съм се гонкал и не съм се давал. вярно че е по-слабичка от другите баварки ама все пак си е трибуквено. каквото и да си говорите аз уважавам и признавам гоелмите ама ако се замислете ще видите, че от 1.6 мотор баварците още през 80-те вадят 100 коня, а това това време останалите (няма да споменавам VW и опел и подобни) са на светлинни години назад, та дори и сега са така. та за последно да си кажа, моето мнение е че ако ще да е с 2 цилиндъра двутактов с 20 коня БМВ си е БМВ и винаги ще си остане БМВ. трябва да се оважаваме взаимно заради това. така че е без значение колко е по мощна, важното е че всичките вървят много повече от конкурентни марки в същите класове като тях.....
И аз много уважавам марката БМВ, но основно заради силните усещания и уникални емоции, които създава и мен. Пък и щото са читави и надеждни коли. Но според мен малко преувеличи с вървенето - не са бегачки, често леките коли с предно могат да дръпнат БМВ със същия обем на мотора, дори по-голям. Но да не ти пука в крайна сметка.
Zaho написа:vld написа: Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
.това възможно ли е ???
Мисля, че блоковете са еднакви, би трябвало да няма проблем да се смени главата на М43 с такава от М44.

BMW only!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Мисля, че блоковете са еднакви, би трябвало да няма проблем да се смени главата на М43 с такава от М44.
а това до какви ли още интервенции ще доведе? в смисъл нещо по електрониката знам ли не вярвам да е толко лестно само сваляш и сменяваш с друга и вече си 16v

Ох сега няма да спя ако става докато не го направя

- Гост
-
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Винаги се стига до заключението, че смяната на мотора е най-лесна, в сравнение с другите варианти. 

BMW only!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Дам слагаш мотор от 330d и си свиркаш
Не само че не е ефтино да смениш мотора ми не е и никак лесно ;(

Не само че не е ефтино да смениш мотора ми не е и никак лесно ;(
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Ogi написа:Brani написа:а колко излиза подобна инвестиция и колко би вдигнала разхода?
еми.. махане на катализатор със слагане на няква траба или нещо от сорта не повече от 5О лв.
чипа... зависи за колко ще си го намериш... м/у 2ОО-4ОО лв.
спортния филтар... зависи от марката.. има по 45 има и по 145... но доколкото разбрах трябва да е изолиран добре за да има ефект... за което може да отделиш още едни 4О-5О лв.
генерация... по първоначални данни около 1ООО лв.. но със примитивни материали можело да се стигне и до 15О-2ОО лв. за което не съм убеден...
но в момента търся информация за катализатора... дали няма да има някакъв проблем като го махна... компютърни грешки и т.н. моля ако някой е запознат със случея да помогне...
става на въпрос за 316и 98 година... мисля че мотора беше м43 ( абе този с веригата дето е)
просто тва е безмислено
едва ли ще се усети няква разлика
даже и темата е безмислена и пълен смях
освен ако не и се сложи едма турбина от някои дет разбира
но това си е инвестиция и пак е безмислено на 316
така чее.........
72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани