Как да вдигна малко коне на 316 ??

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E36 320i Coupe
Мечтае да кара: M3 ,M6

Мнение от Psyxodelia » 18 Окт 2007, 23:25

bum_bum написа:
Ogi написа:
bum_bum написа:
Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...


Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня :mhihi:


само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.


Знам, че така ги рекламират, но 12 коня от чип на атмосверка 1.6 ми се вижда леко в сферата на научната фантастика.



Уау,искам и такова нещо за моята слабичка колица...само малко по-пъргавка да ми стане...
Изображение

Too much Poison...Too much Pain...Too much Love in Vain!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 19 Окт 2007, 8:35

bum_bum написа:
Ogi написа:
bum_bum написа:
Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...


Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня :mhihi:


само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.


Знам, че така ги рекламират, но 12 коня от чип на атмосверка 1.6 ми се вижда леко в сферата на научната фантастика.


и искаш да ми кажеш че дори с тези промени пак няма да вдигна 2О коня ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 19 Окт 2007, 9:06

Питай Brezel за чипа той ще ти отговори най добре, а и цената ще ти хареса!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 19 Окт 2007, 9:11

Ogi написа:и искаш да ми кажеш че дори с тези промени пак няма да вдигна 2О коня ?

20 коня са 20 процента бе пич, слез на земята
Според мен ако олкова искаш по-мощна кола земи една йеска или 20ка ;)
Ако искаш бегачка земай един орел :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Окт 2007, 9:32

20 коня на бензинка може да дигнеш само с рошав вал + нов чип за вала + преработка на генерацията.
Иначе със спортен филтър и чип ако вдигнеп 10 е добре :mhihi:
Абе атмосверните коне са едни от най скъпите,но това не значи че не е мания да изцедиш една М43-ка.
Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
Да изхвърлиш дебитомера и компа ,да се управлява от мегаскуит и пак рошави валове разплетена генерация с ,от зад едно хондаджийско гърне дето могат да спят котлки вътре и така.
Всичко е въпрос на желание майсторлък и много кинти ;)

А няй-интересното е има ли смисъл да докараш един 1.6 литров мотор до 150-160 коня примерно и да си похарчил едни 5000-6000лв.
и като се замислиш не си направил нищо особенно,щото няма окачване и тн.

Абе я прочети темата в Е30 за читавите Е30-ки.
Тук важи в пълна сила като изключиш бояджийските истории.
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 22 Окт 2007, 11:28

vld написа:20 коня на бензинка може да дигнеш само с рошав вал + нов чип за вала + преработка на генерацията.
Иначе със спортен филтър и чип ако вдигнеп 10 е добре :mhihi:
Абе атмосверните коне са едни от най скъпите,но това не значи че не е мания да изцедиш една М43-ка.
Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
Да изхвърлиш дебитомера и компа ,да се управлява от мегаскуит и пак рошави валове разплетена генерация с ,от зад едно хондаджийско гърне дето могат да спят котлки вътре и така.
Всичко е въпрос на желание майсторлък и много кинти ;)

А няй-интересното е има ли смисъл да докараш един 1.6 литров мотор до 150-160 коня примерно и да си похарчил едни 5000-6000лв.
и като се замислиш не си направил нищо особенно,щото няма окачване и тн.

Абе я прочети темата в Е30 за читавите Е30-ки.
Тук важи в пълна сила като изключиш бояджийските истории.


ти тотално ме отказа :( ... другия вариант един двигател ИС и :driving:
ама не ми се занимава с пререгистрация на двигатели... пък и знам ли на къв двигател ще попадна.. при положение че сегашния е перфектен... ебати дилемата :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 22 Окт 2007, 22:35

абе пичове и аз си карам 316-ката и не ми се вижда нещо да и има. пъргава си е и си върви, и с доста по-сериозни машини съм се гонкал и не съм се давал. вярно че е по-слабичка от другите баварки ама все пак си е трибуквено. каквото и да си говорите аз уважавам и признавам гоелмите ама ако се замислете ще видите, че от 1.6 мотор баварците още през 80-те вадят 100 коня, а това това време останалите (няма да споменавам VW и опел и подобни) са на светлинни години назад, та дори и сега са така. та за последно да си кажа, моето мнение е че ако ще да е с 2 цилиндъра двутактов с 20 коня БМВ си е БМВ и винаги ще си остане БМВ. трябва да се оважаваме взаимно заради това. така че е без значение колко е по мощна, важното е че всичките вървят много повече от конкурентни марки в същите класове като тях.....
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 12:41

vld написа: Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
.
:shock: това възможно ли е ???

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 14:13

taba4ko написа:абе пичове и аз си карам 316-ката и не ми се вижда нещо да и има. пъргава си е и си върви, и с доста по-сериозни машини съм се гонкал и не съм се давал. вярно че е по-слабичка от другите баварки ама все пак си е трибуквено. каквото и да си говорите аз уважавам и признавам гоелмите ама ако се замислете ще видите, че от 1.6 мотор баварците още през 80-те вадят 100 коня, а това това време останалите (няма да споменавам VW и опел и подобни) са на светлинни години назад, та дори и сега са така. та за последно да си кажа, моето мнение е че ако ще да е с 2 цилиндъра двутактов с 20 коня БМВ си е БМВ и винаги ще си остане БМВ. трябва да се оважаваме взаимно заради това. така че е без значение колко е по мощна, важното е че всичките вървят много повече от конкурентни марки в същите класове като тях.....


И аз много уважавам марката БМВ, но основно заради силните усещания и уникални емоции, които създава и мен. Пък и щото са читави и надеждни коли. Но според мен малко преувеличи с вървенето - не са бегачки, често леките коли с предно могат да дръпнат БМВ със същия обем на мотора, дори по-голям. Но да не ти пука в крайна сметка.

Zaho написа:
vld написа: Може да му смениш главата като за начало с 16 клапанова от М44
.
:shock: това възможно ли е ???


Мисля, че блоковете са еднакви, би трябвало да няма проблем да се смени главата на М43 с такава от М44. :)
BMW only!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 15:30

Мисля, че блоковете са еднакви, би трябвало да няма проблем да се смени главата на М43 с такава от М44.


а това до какви ли още интервенции ще доведе? в смисъл нещо по електрониката знам ли не вярвам да е толко лестно само сваляш и сменяваш с друга и вече си 16v :)

Ох сега няма да спя ако става докато не го направя :)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Окт 2007, 15:43

И сами не знаете в какъв филм ще се вкарате с това да сложите глава от М44 на М43 ;) :arrow:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 15:49

Винаги се стига до заключението, че смяната на мотора е най-лесна, в сравнение с другите варианти. :)
BMW only!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Окт 2007, 15:51

И най-ефтина мога да твърдя ;)
Но това зависи и от избора на мотор :lol:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 16:27

Дам слагаш мотор от 330d и си свиркаш ;)

Не само че не е ефтино да смениш мотора ми не е и никак лесно ;(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Окт 2007, 16:42

Ogi написа:
Brani написа:а колко излиза подобна инвестиция и колко би вдигнала разхода?

еми.. махане на катализатор със слагане на няква траба или нещо от сорта не повече от 5О лв.
чипа... зависи за колко ще си го намериш... м/у 2ОО-4ОО лв.
спортния филтар... зависи от марката.. има по 45 има и по 145 :mhihi:... но доколкото разбрах трябва да е изолиран добре за да има ефект... за което може да отделиш още едни 4О-5О лв.
генерация... по първоначални данни около 1ООО лв.. но със примитивни материали можело да се стигне и до 15О-2ОО лв. за което не съм убеден...

но в момента търся информация за катализатора... дали няма да има някакъв проблем като го махна... компютърни грешки и т.н. моля ако някой е запознат със случея да помогне...
става на въпрос за 316и 98 година... мисля че мотора беше м43 ( абе този с веригата дето е :mhihi: )


просто тва е безмислено
едва ли ще се усети няква разлика
даже и темата е безмислена и пълен смях

освен ако не и се сложи едма турбина от някои дет разбира
но това си е инвестиция и пак е безмислено на 316
така чее.........
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook