Дайте идея - двигател от 735 на малко купе
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
landikar написа:Аз знам че по този начин колите стават много неустойчиви.Слагането на голям двигател променя центъра на масите и колата няма стойка.За да се промени това май наистина трябват доста кинти.Даже преди като съм гледал драг БМВ-та под 10 сек си мислех,че са с централни мотори.Камикадзе обаче каза,че това не е така.Още не проумявам как Е36 турбо прави 9.5,при положение че изглежда доста нормално на вид.Не е с изродски задни гуми.Явно не са с присадени мотори,а с тунинговани оригинални.Щото аз не знаех,че 2.5 мотор на БМВ може толкова да се надува.Онези Дубайските зверове,дето ви ги показвах,едвам стояха на пътя с грамадни сликове,а даваха същите времена.
П.С.Има ли БМВ с присаден голям мотор,което да дава добри времена на драг?
3,5 мотора е по тежък от 2,5 мотора със 60 кг. за да се оправи баланса е нужно да го изместиш със 10см към купето което. Просто изрязваш част от коша. Дори този варянт е почти задължителен, защото ако го сложиш напред ще имаш проблеми със евентуален демонтаж на радиатора.Дори има варянт перката да се хване зад радятора (както си е оригинално. При Е21 акумулатора е отпред ,като го хвърлиш в багажника 15кг. от баланса са готови ,че и повече ,защото веднъж олеква предницата ,а втори път натежава задницата. Следващата стъпка отваряш капака и оглеждаш за излишни неща и баланса е готов. Ако пък толко си се отурил в тоя баланс хвърли една турба цимент в багжника



33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани