Wide Band ламбда
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: много е просто само трябва да му разбираш :-)))
mmm написа:.....
ОК

хм.. толкова се изписа и никой не го написа- уаид банд оксижен сенсора се ползва защото е много по-бърз от нормалния- изключително полезно за тунинг където сместа се промения страшно бързо във оборотите- особено ако е високоборотен двигател под голямо налягане (турбо/ компресор). един нормален сенсор ще усредни потенцялния пик и няма да го видиш как ударно ти обеднява или обогатява сместа (остави обогатяването, обедняването е страшно). уаид банд-а ще ти го покаже и ще се усетиш преди да почне да прозира светлината през буталата ти 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
мдаа прав си само бих допълнил 4е 6ироколентовата ламбда за разлика от narrow такавата дава то4но стойноста на обедняване или
обогатяване....с нароу ламда обикновенно сигнала е "бедно" или "богато" без да се знае с колко съ6то така верноста на показанията строго зависят от това колко е нагрята...
докато с wide band може да си направи6 1:12,4 1:12,7 и тн на ускорение например... и ако се комбинира с EGT probe работата става о6те по добре
обогатяване....с нароу ламда обикновенно сигнала е "бедно" или "богато" без да се знае с колко съ6то така верноста на показанията строго зависят от това колко е нагрята...
докато с wide band може да си направи6 1:12,4 1:12,7 и тн на ускорение например... и ако се комбинира с EGT probe работата става о6те по добре

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани