Малко да тунинговам
Модератор: bum_bum
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
[quote="SuPeR_FLY"][/quote]
а да питам за тия ваносчета генерацията , как е по добре ? 6 в 1 ..... или 6 в 2 в 1
а да питам за тия ваносчета генерацията , как е по добре ? 6 в 1 ..... или 6 в 2 в 1

Последна промяна ///vlado на 06 Юни 2008, 18:36, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Какво общо има тук ваносчето ??? Ти да не си с 4 цилиндрово ваносче///vlado написа:SuPeR_FLY написа:
а да питам за тия ваносчета генерацията , как е по добре ? 4 в 1 ..... или 4 в 2 в 1


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Е ти наясно ли си че двайските не са 4 цилиндрови че да е генерацията 4-2-1///vlado написа:под "ваносче" имах предвид 320-ката която в момента обсъжда ме
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
От личен опит ти казвам. С колектори от М3 съм 6-2-2 и така вървят две тръби до последното гърне което също е с два входа и два изхода///vlado написа:мисълта ми бе следната (за това кажете какво знаете от личен опит) ....че при един такъв тест на едно шестаче резултата беше отрицателен на диното с 6 направо в 1

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани