Тунинг генерация
Модератор: bum_bum
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
.
V_G_Z написа:ее постмане ако продължава6 да поства6 така високо издържани техни4ески и нау4но статии 6те ме комплексира6 нацялo...
XAXAXAXAXAX... Ми ако искаш ше спра бе


V_G_Z написа:...за колекторите ти и сам не знае6 колко много си прав...
Тук вече пък ти не знаеш ти колко си прав

V_G_Z написа:...за АФМ-то хммм хи4 не ми се спори с тебе
но моята гледна то4ка е:
да ре4ем 4е един човечец е ре6ил да си сложи CONE AIR FREE FLOW AIR FILTER такаа добре оба4е каото го сложи, сигурно не му идва на акъла 4е наи рестриктивно в цялата всмук. система му действа именно шибания дебитомер, все пак представлява клапа на пружина наи об6то казано която под напора на вх въздух определя кол. на горивото...
E то аз знам че имало и други дебитомери, не били май само тези


А сега относно филтъра - ще опитам да обясня защо коеф. К няма да е същия. Дебитът на въздуха преминаващ през някакво съпротивление се определя от няколко неща, но в случая е важна разликата в налягането преди и след преградата и самото съпротивление на средата. Налягането преди филтъра е едно и също - атмосферното, а след филтъра - отново е едно и също (ВНИМАНИЕ), тъй като става дума за един и същ двигател, работещ на един и същ режим. Следователно основният фактор остава съпротивлението на филтъра. И в какво се изразява то - в загубата на динамично налягане при преминаване на един и същ дебит, т.е. за да премине през филтъра едно и също количество газ, трябва да има по-голяма разлика в налягането. Но налягането е лимитирано на входа (атомосферното), значи остава ако CONE FILTER има по-малко съпротивление от нормалния хартиен филтър, налягането след него да е малко по-високо (онова внимание отгоре вече отпада, тъй като вече не е вярно). По-високото налягане означава по-голяма плътност на въздуха и оттам повече въздух в колектора. Ако клапата не го хваща това (защото тя отчита скоростта на движение на въздуха - която е същата) това не означава, че другите дебитомери капитулират също, нали


Освен това тук основният проблем е дали наистина спортните филтри имат по-малко съпротивление. Аз лично мога да отговоря на този въпрос с едно най-елементарно измерване с диференциален воден манометър на налягането напосредствено след филтъра. Това директно ще ми покаже колко точно е загубата на налягане, респективно колко добър е конкретния филтър и дали изобщо е по-добър от оригиналния.


- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Ето я темата за генерацията (възстановена). Може би е имало повтарящо се мнение. В такива случаи е най-добре да се остави на модераторите, защото само те могат да трият по-стари мнения. За да не стават такива грешки е препоръчително да не се трие последното мнение. Но и да стане - не е фатално, както виждате - но е необходима админ намеса.
xaxaxaxaxaxaxa
V_G_Z написа:ахх знаех си 4е 6те бъда подложен на тотален разстрел от POSTMAN ло6о няма понякога трябват жертви за да се извле4е ценно инфо
XAXAXAXAXA. Споко бе, т'ва си беше лека закачка така за тонус



А относно срещата, която ludiagsm предлага - ми не сте казали, не сме се събрали

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани