Въпрос за валове на М50 Б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 21 Яну 2007, 23:31

S50B30 валовете са 260*/260* с ход на клапаните 11,3мм/11,3мм
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 126/07.jpg
Това е съпоставка на S50B30 c S14B23
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Яну 2007, 23:59

Само дет си пропуснал,че в темата става дума за валове на S50B30,
но US версията.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 22 Яну 2007, 0:04

Да наистина, то тази версия беше леко скупена така е :dummy:
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 23 Яну 2007, 13:47

а как може да се поръчат валове от тия sweatek :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 23 Яну 2007, 20:41

tonkata написа:а как може да се поръчат валове от тия sweatek :?:

Там си има контакти като mail и тел. предполагам че така, аз лично
незнам. Мисля че в тунинг форума знам един който си поръчва за R19 16V
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 23 Яну 2007, 21:07

Много се извинявам но някой можели да ми даде линк за шрик валове за М50Б20 без ванос чипчето одавно го има но някой ако може да ми даде линк и също така някаква цена може и на лс да не прецаквам темата :) мерси много
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Яну 2007, 23:03

bmwpower_m5 написа:Много се извинявам но някой можели да ми даде линк за шрик валове за М50Б20 без ванос чипчето одавно го има но някой ако може да ми даде линк и също така някаква цена може и на лс да не прецаквам темата :) мерси много
Защо да прецакваш темата??? Тя нали е за това. Може и някой друг да се интересува за подобни линкове и цени. Така че ако някой знае нека да пише тук.
Що се отнася до теб смениш ли валове сменяш и чипа пак. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 23 Яну 2007, 23:32

Ок няма да е проблем ама нека някой да ми каже какви валове да сложа защото колата си се кара всеки ден и не ми трябва да става не караема на колко градоса и от каде да се вземат а за чипа при мене е лесно много :) :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Яну 2007, 23:57

bmwpower_m5 написа:Ок няма да е проблем ама нека някой да ми каже какви валове да сложа защото колата си се кара всеки ден и не ми трябва да става не караема на колко градоса и от каде да се вземат а за чипа при мене е лесно много :) :twisted:
Ами то и при мен въпросът е такъв че и моята се кара всеки ден и на мен не ми трябва не караема. Ама в крайна сметка избора какви да бъдат май си остава наш. Или някой тук който е сменял да каже. Ама аз не намерих такива освен Kamikadze ама той го е правил на ванос мотор. Но доколкото четох с валове с над 260 градуса вече не може да има нормална работа на мотора в ниските и под 1500 оборота няма да работи толкова чисто. Аз затова мисля да сложа 256/242 при сток 242/228 И другият проблем е че из нета повечето които намерих са над 260 градусови. Затова ако колегите знаят нека да дадат някъкви линкове пък ние да си чупим главите от там нататък :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 24 Яну 2007, 0:43

При тебе колко са обикновенните валове в момента на колата и какви мислиш да слагаш :?: :)
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: ре

Мнение от lowdriver » 24 Яну 2007, 11:00

slavianko написа:сток 242/

240 ;)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 24 Яну 2007, 15:12

lowdriver написа:
slavianko написа:сток 242/

240 ;)
Опс. сгрешил съм :uups: Сток валовете са ми 240 всмукателен и 228 изспускателен. И мисля да направя както ме посъветваха някой колети тук. Да сменя изспускателният с всмукателният и да взема само един 256 всмукателен. и се получава 256/240 Сега търся къде мога да намеря само един всмукателен 256 щото повечето гледам се продават само комплект. Но идният месец имам пътуване до Германия, та ще се разтърся по обстойно и все ще се намери нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 24 Яну 2007, 23:40

bmwpower_m5 написа:Много се извинявам но някой можели да ми даде линк за шрик валове за М50Б20 без ванос чипчето одавно го има но някой ако може да ми даде линк и също така някаква цена може и на лс да не прецаквам темата :) мерси много

http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf
Тук има тех. данни и цени, а колкото до какви градуси да избереш мисля
че за всекидневно ползване повече от 260* не ти трябва, но искаш ли
по агресивни и да си ползваш нормално колата ще ти трябват и
раздвижни колела за да можеш да намалиш препокриването на
клапаните но пък така високите обороти няма да са това което трябва
да са. УСПЕХ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook