силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Е30ка в клас А през новия сезон???Става въпрос за Божурище!!!

Няма вариант да се получи по-добре се захвани с друга марка!!!
8
15%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са под 10 000лв
15
27%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са около 15000лв
15
27%
Парите нужни за да я вкараш в 13ките е от 20000лв нагоре
6
11%
За около 10000лв може да слезе най-много до около 14.5
4
7%
За около 10000лв може да слезе най-много до 14.0
3
5%
Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
4
7%
 
Общо гласове : 55
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 20 Дек 2006, 19:17

naskoksan написа:
R1cerBoy написа:
naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...


Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.


така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари ;)


повдигачите са лесни,взимат се такива от М3...има и малко по-ефтин вариант,М50-ковите също са добри....гледам че го въртят до 8000 об. и няма голям проблем ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Дек 2006, 19:27

Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 20 Дек 2006, 19:31

madpetio написа:Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий :mhihi:


С14 е много цифромания....ама я дай насам инфото за количката спомената от теб :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Дек 2006, 19:34

Бе тоя М42 да стане 260к.с. незнам дали ще е много по-малка цифрата :roll: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 20 Дек 2006, 20:00

madpetio написа:Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий :mhihi:


И за колко пари става въпрос?

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Дек 2006, 23:47

Не съм му броил стотинките :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 21 Дек 2006, 0:36

naskoksan написа:
R1cerBoy написа:
naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...


Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.


така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари ;)

Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 21 Дек 2006, 3:06

Само да отбележа, че тази тема за мен не е нужна ... демек няма нужда от съвети, ама на вас може да ви е полезна!Дано някой се надъха и заебе м-пакетите, 18ките, и ейнджъл айските.... и се захване с истинската мания. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 21 Дек 2006, 10:42

PROPOVEDNIKA написа:Само да отбележа, че тази тема за мен не е нужна ... демек няма нужда от съвети, ама на вас може да ви е полезна!Дано някой се надъха и заебе м-пакетите, 18ките, и ейнджъл айските.... и се захване с истинската мания. :D


Подкарай Нисана и тогава нас ни учи :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 21 Дек 2006, 10:59

R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.


и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.

имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак :uups:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 21 Дек 2006, 12:44

///M Power написа:Подкарай Нисана и тогава нас ни учи :mhihi:


Да не реши, че не е в движение, че ми пишеш да го подкарвам? :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 21 Дек 2006, 14:22

PROPOVEDNIKA написа:
///M Power написа:Подкарай Нисана и тогава нас ни учи :mhihi:


Да не реши, че не е в движение, че ми пишеш да го подкарвам? :D


говорех да стане бърз,щото аз си знам как да направя колата бърза ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 21 Дек 2006, 17:15

Е 3ма са гласували вече, че ще правят кола за клас А ....няма ли да си кажат, кои са или са прекалено скромни? :D

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 21 Дек 2006, 18:00

PROPOVEDNIKA написа:Е 3ма са гласували вече, че ще правят кола за клас А ....няма ли да си кажат, кои са или са прекалено скромни? :D
Или са лапета 5-6 клас :D
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 22 Дек 2006, 17:05

naskoksan написа:
R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.


и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.

имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак :uups:

За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14 :D

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook