силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
naskoksan написа:R1cerBoy написа:naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.
така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари
повдигачите са лесни,взимат се такива от М3...има и малко по-ефтин вариант,М50-ковите също са добри....гледам че го въртят до 8000 об. и няма голям проблем

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
madpetio написа:Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий
С14 е много цифромания....ама я дай насам инфото за количката спомената от теб


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Бе тоя М42 да стане 260к.с. незнам дали ще е много по-малка цифрата



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
madpetio написа:Мооомчеееета, Наско, S14 може и на два литра доста! Тунинга му е скъп тва е може би пречката да се развие тук до край.Повечето го правят за писта щото там му е силата според мен на този мотор. И на друго място написах имам подробно инфо как S14B20 без увеличаване на обема става 260к.с. 235Нютона и развинтване до 8900оборота.Двуврато Е30 без шибедах се олекотява до 935кг. шпер 35% и те тва нещо прави щуротий
И за колко пари става въпрос?
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Не съм му броил стотинките




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
naskoksan написа:R1cerBoy написа:naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.
така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари
Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Само да отбележа, че тази тема за мен не е нужна ... демек няма нужда от съвети, ама на вас може да ви е полезна!Дано някой се надъха и заебе м-пакетите, 18ките, и ейнджъл айските.... и се захване с истинската мания. 

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
PROPOVEDNIKA написа:Само да отбележа, че тази тема за мен не е нужна ... демек няма нужда от съвети, ама на вас може да ви е полезна!Дано някой се надъха и заебе м-пакетите, 18ките, и ейнджъл айските.... и се захване с истинската мания.
Подкарай Нисана и тогава нас ни учи

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.
и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.
имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак

- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
///M Power написа:Подкарай Нисана и тогава нас ни учи
Да не реши, че не е в движение, че ми пишеш да го подкарвам?

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
PROPOVEDNIKA написа:///M Power написа:Подкарай Нисана и тогава нас ни учи
Да не реши, че не е в движение, че ми пишеш да го подкарвам?
говорех да стане бърз,щото аз си знам как да направя колата бърза

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Е 3ма са гласували вече, че ще правят кола за клас А ....няма ли да си кажат, кои са или са прекалено скромни? 

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Или са лапета 5-6 класPROPOVEDNIKA написа:Е 3ма са гласували вече, че ще правят кола за клас А ....няма ли да си кажат, кои са или са прекалено скромни?

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
naskoksan написа:R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.
и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.
имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак
За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани