Относно чип тунингът!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Kalio
Аватар

Мнение от Kalio » 15 Сеп 2003, 23:21

alx написа:Аз лично 10-15 коня на задните гуми да се убия не мога да ги усетя ама пак- въпрос на лично възприятие си мисля


Извинявай, ама все си мисля, че човек твърдящ че разбира от коли би трябвало и да прави разлика с 15 кончета на задните гуми :lol:
Но както казваш въпрос на лично възприятие.

Alpina написа:Те затова си пишат хората - с този чип трябва да се сменят и въздушния и изпускателния тракт за да получите 20 к.с. Като сложиш пърформанс филтър и разплетени колектори и тогава ходи да мериш подобрението. Иначе само от чипа....

Наистина е така. С подобрено газоразпределение ефекта е страхотен. Но ако имаш пари за даване може да се направят още стотици неща за подобряване на вървенето на една кола. Аз просто предлагам добър ефект срещу не много пари. Леко тромавата 520 24v става доста по-пъргава и може да радва собствениците си още дълго време :) За другите модели няма да казвам. Който има интерес знае как да ме открие.
И аз мога да ви предложа перформанс, да речем за 2.5 24v нова глава с разпределителни валове с доста по-добри параметри, повишаваща мощността с 40 к.с, но дали някой ще даде 2000 евро???
И генерации имам и компресори мога да поръчм, но не и за България.Още не сме дорасли. Надявам се след години да се правят и в БГ наистина свестни тунинги.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 16 Сеп 2003, 1:15

алпина, ... точно за това говоря...

повечето чипове изискват отваряне на входящия и изходящия тракт на двигателя (говоря само за въздухозаборниците и ауспуховите тръби след каталитиците ако има такива) мда. само дето тези промени сами по себе си могат да ти дадат от 10кзг при атмосферните до 40-50кзг при колите със помпи. иди после ми кажи че било от чипа...

но хронометъра не лъже и щом човека казва- що не :)

относно конете дето ги усещам- може просто колега аршина да ми е друг? ;)

виж- глави, компресори, турбо-та, разпределителни валове, колектори- там небето ти е граница. американците- казват "speed costs money- how fast you want to go?" (скроста струва пари- колко бързо искаш да вървиш?)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 16 Сеп 2003, 20:03

Надявам се след години да се правят и в БГ наистина свестни тунинги.

Чул та Господ.Ама он си високо кека.Тея години да не са повече от 50,че ше бъдем дедовци вече. :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Заинтригуван

Мнение от Leon » 18 Сеп 2003, 22:49

От доста време следя темата за чип-тунинга във форума, а определено проявявам интерес. Та, Калине, да питам, на мойта 318ис '93, ако не се лъжа с двг. М42 какво можем да й добавим и какво ще струва? Смятам след като се преборя с проблемите по ангренажната верига и перката на охлаждането да се заема с подхранване на 140-те кончета :) Благодаря предварително!
Never mistake motion for action...

Kalio
Аватар

Чип за 318is

Мнение от Kalio » 20 Сеп 2003, 13:42

На твойта 318is можем да и добавим 14 коня. Вчера правих една такава и момчето беше много доволно. Цената е 250лв. За около 1 час ще стане. Ако си мераклия ми се обади.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.01.2003
Местоположение: София

Мнение от Tiger » 01 Окт 2003, 13:52

Само за БМВ ли имаш чипове? Мен конкретно ме интересува за мойто Пежо с мотор 1998сс - 123 НР ; XU10J2C

Има ли чип за него и колко коня могат да се дабавят?

Изображение

Kalio
Аватар

Мнение от Kalio » 04 Окт 2003, 14:13

Нямам за тебе чип. За конкретни въпроси ми пишете на лично да не ангажираме другите да четат глупости.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 25.09.2003
Местоположение: Добрич

Re: Чип за 318is

Мнение от pako » 16 Окт 2003, 22:12

Kalio написа:На твойта 318is можем да и добавим 14 коня. Вчера правих една такава и момчето беше много доволно. Цената е 250лв. За около 1 час ще стане. Ако си мераклия ми се обади.


калине аз сасхто имам 318ис и сащо се интересувам от това тунингче, искам само да питам ако се смени чипа, трябва ли да се смени и неще друго, примерно /филтър-въздушен, колекторни и изпускателни тръби, масло, спирачни дискове и ей такива дребошлъци/. И има ли опасност от прегаряне на клапаните ако се кара по-зверски...

Сори ако ми е прозвучал тъп въпрос ама не съм чак толкоз вещ в тунингите :(

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.11.2003

кажи приятелю

Мнение от цецо6 » 01 Ное 2003, 11:17

приятелю кажи. Този човек дали не може да сложи някое чипче и на моето БМВ 525tds. искам да кача мошноста но не ми се дават 1800лв. за оригинален чип.
имам бмв 525tds 143 кс искам да увелича мошноста на 200кс ,някой знае ли как.Мога да кача обема на 2800кб.см. но незнам какво ще стане

Kalio
Аватар

525 tds

Мнение от Kalio » 23 Ное 2003, 23:38

Относно 525 тдс, е малко по-сложно. Някои модели, без голямо значение от годината, подлежат на тунинг чрез замяна на чипа. Но има и голяма част, които са с OBD. Това означава, че програмата за управление може да се оптимизира само посредством подходящ софтуер, през куплунга на колата. По лесно е, но много по скъпо. На този етап за мен е нежъзможно да го направя.
Но работя по въпроса и се надявам в най-скоро време и това да стане.

А за бензиновите модели, списъка с чипове за съответния модел се увеличава и в момента покрива доста широка гама.
Също така ако го няма, мога да го поръчам и в рамките на 4 работни дни да го доставя.
При проявен интерес тел.0889 433 572 Калин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 21 Дек 2003, 15:15

Днес сложихме чип на приятеля ми на 525i и колата просто хвръкна, който не ми вярва да дойде да види как съм оцапал гащите че и кальо май се постресна :) (да не казвам по- силна дума :) )
А и чипа за мойта се пече и тия дни ще пиша как се и отразява.
В тази връзка някой да знае как действа спортен филтър на дизел (дали няма да тропа прекалено много) и какво ще се получи ако махна катализатора, толкова ли е важен за работата на двигателя?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 21 Дек 2003, 15:15

Днес сложихме чип на приятеля ми на 525i и колата просто хвръкна, който не ми вярва да дойде да види как съм оцапал гащите че и кальо май се постресна :) (да не казвам по- силна дума :) )
А и чипа за мойта се пече и тия дни ще пиша как се и отразява.
В тази връзка някой да знае как действа спортен филтър на дизел (дали няма да тропа прекалено много) и какво ще се получи ако махна катализатора, толкова ли е важен за работата на двигателя (имам впредвид дизел) ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 22 Дек 2003, 13:20

Така...
Аз съм с печка. Имам (имах) катализатор и спортен филтър ще слагам.
Начи катализатора го махай! Моя беше зверски задръстен. После засекох колата с гтек. Свалил съм до 100-така около 0,3-0,5 сек. само от него!
Филтъра... Еми сложничко е. Повечето хора си мислят че като турат спортен филтър и колата им почне да бучи по-така, начи имат 10 коня. Обикновено си връщат 10 коня назад щото така ги слагат, че почват да смучат топъл въздух от мотора и например на Хондата ако махна кутията и тура едно филтърче тип конус ще и разваля резонасното пълнене, което го пропускат мнооого хора...
Начи най-добре е да си земеш кит. Ама ти си с турбо кола така че надали имаш резонасно пълнене.
Ако искаш дръни един телефон на 0887 390 851 Димитър се казвам да си чукнеме някоя среща ако си от София. Да дръпнеме печкита ако искаш, да пообсъдиме това онова и за филтър да видиме как стоят нещата при тебе.
А за филтърче само K&N. За тях съм 100% сигурен, че са прахозащитни.
За звукови ефекти... Ами можеби малко по-силен гърлен звук ше ти вади колата и турбината ще се чува по-отчетливо.
Във вървенето естествено че ще има полза. Пък и 70 000км си караш до пране на филтъра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 22 Дек 2003, 15:02

PARADOX_sf написа:.....

Ок, за катализатора питах защото Кальо ми каза, че може би за работата на дизела е важен (т.е. не е както при бензина) Но щом на твойта няма проблем ще го махна. За филтъра ако слагам ще гледам да го изолирам добре, така, че да не смуче топъл въздух от двигателя.
Ако искаш да се видим след празниците, тъкмо да си сложа чипа, а и през почивните дни ще пътувам и може да идем някоя вечер на Бояна или където там се ходи да премерим печките, а и приятеля ми може да дойде с 5- цата да се пробва с някой за да си прецени как върви и да обменим някоя идея относно тия оптимизации въпреки, че главно от теб май ще идват идеите, щото аз съм предимно ентусиаст :))))
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 22 Дек 2003, 21:13

Е...
С чипа ше ме духнеш. Дай преди да го сложиш. :lol: После пак ще гледаме ква е разликата.
Абе имаш ли задъхване във високите обороти. Мойта печка върви като откачена между 2500-3500 оборота. След тва каточели почва да се спъва. И след 4000 май почва да дърпа по-малко. Верно въздушния ми е стар... ама червената зона ми е след 5000.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook