Споретен филтър Simota
Модератор: bum_bum
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Споретен филтър Simota
kronos написа: На моята кола и сложих k&n и разлика има, но си облепих цялата филтърна кутия с едно покритие Dynamat заедно с въздуховода. По този начин входящия въздух е винаги студен и не се влияе от това колко е загрял двигателя. Сега ще си монтирам две планки над бъбреците, които заграбват студен въздух и го набиват по бързо до филтъра.
Това е най-доброто, което може да се направи с панелен филтър, защото ако влиза топъл въздух е без значение с каква марка си!
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Споретен филтър Simota
bmwdriver написа:В момента филтъра ми е Simota,с него съм
от около 3-4 години.Пера го 2-3 пъти годишно,което ще рече на около 4-5к. км.
Все още си е читав.Така че правете си сметката.
Само че съм с него не от 3-4 г ,а от 2.
- Next
- старши ентусиаст
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Споретен филтър Simota
Boyadjiev написа:Колега би ли копирал информацията в твое мнение, понеже линка не се отваря
Извинявам се вече работи
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Споретен филтър Simota
kriso85 написа:Отказахте ме колеги от Simota
Дори и в чуждите форуми не можах да намеря кой-знае-каква информация за тази марка и отзиви.
Ще се ориентирам към K&N панален филтър.
Но в e46фанатикс го споменават по-скоро като среден клас.
Доста изпозван е такъв кит - Gruppe M
Даже казват , че има реплика на такъв CAI kit.
Някой дали има опит с такова чудо
Четах в Beemasport.com това нещо не се ли слага на предната броня и то ниско долу над халогена - там видях снимка но без филтроващият елемент.....
- bmwporn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: в насрещното :)
- Мечтае да кара: BMW 520i e39
- Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Аиде малко да налееме масълце в огъня,тия момчета маи също ще се окажат сериозна фирма:
Да допълня фаила се отваря с адобе риидър или друг софтуер за преглеждане на пдф фаилове
Да допълня фаила се отваря с адобе риидър или друг софтуер за преглеждане на пдф фаилове
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Да внеса малко смут с моя "франкенщайн" интейк с филтър за 20лв и гофрирана тръба от въздуховода на бронята до горе за въздушен път
По-добър респонс и повечко сила във високите. Лятото на 30градуса навън и напълно загрял мотор, филтъра стои хладък
По-добър респонс и повечко сила във високите. Лятото на 30градуса навън и напълно загрял мотор, филтъра стои хладък
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
ръб написа:Да внеса малко смут с моя "франкенщайн" интейк с филтър за 20лв и гофрирана тръба от въздуховода на бронята до горе за въздушен път
По-добър респонс и повечко сила във високите. Лятото на 30градуса навън и напълно загрял мотор, филтъра стои хладък
Супер колега!!!И ние на с един приятел ще правиме нещо подобно на наще сладурани!Ти какъв материал си използвал?Ние ще ползваме някаква странна смесица от някво пвц между пластове метал,и отвътре вата!
Re: Споретен филтър Simota
Колега ръб, една от основните идеи на heat shield-a, който оформя cold air intake-а, е зоната, в която филтърът засмуква въздух, да се изолира от околните източници на топлина... а ти си вкарал в тази зона казанчето на радиатора. Не че това ще нагрее въздуха кой знае колко, но именно подобни неща трябва да избягваме, когато конструираме преградите. Не казвам, че няма да има ефект от цялото занимание поради грешен дизайн, но си компроментирал частично идеята заради по-лесно изпълнение. Аз поне така го виждам - без лоши чувства .
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Споретен филтър Simota
Като гледам снимката това е лесно поправимо
Една изолация от тия за пластмасовите тръби за вода ще свърши идеална работа.
Една изолация от тия за пластмасовите тръби за вода ще свърши идеална работа.
Si non confectus, non reficiat.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Използвал съм гетинакс - не се нагрява толкова и не отдава толкова топлина.
Докато го правех и сам достигнах до извода с нагряването от радиатора, но това е лесно поправимо, просто още ме мързи да отида да пообиколя за някакви по-меки (да мога да го сложа по радиатора) топлоизолационни материали
Сметка :
- плоскост гетинакс - намерих я в 1 склад, в цеха в който работя - 0лв (незнам реално цената му колко е)
- алу. тръба за въздуховод - 8лв
- филтър (от предната ми кола свален) - 20лв
- зеге-то от мазата с нож за метал (по-ситни са му зъбите, понеже тоя материал е доооста твърд и има склонност към пукане и чупене, та трябваше със ситния нож да се реже)
- оплътнение от предния капак на Жигули
- малко силикон за оплътнение по ъглите
- няколко болтчета с гайки и метални ъгълчета (с които съм снаждал страните)
- 3 часа играчка и ентусиазъм
...voila ! Колата диша по-добре на почти символична цена. Ако нямате бръмчащи гърнета, даже ще се кефите и на гърлен звук откъм предницата
Докато го правех и сам достигнах до извода с нагряването от радиатора, но това е лесно поправимо, просто още ме мързи да отида да пообиколя за някакви по-меки (да мога да го сложа по радиатора) топлоизолационни материали
Сметка :
- плоскост гетинакс - намерих я в 1 склад, в цеха в който работя - 0лв (незнам реално цената му колко е)
- алу. тръба за въздуховод - 8лв
- филтър (от предната ми кола свален) - 20лв
- зеге-то от мазата с нож за метал (по-ситни са му зъбите, понеже тоя материал е доооста твърд и има склонност към пукане и чупене, та трябваше със ситния нож да се реже)
- оплътнение от предния капак на Жигули
- малко силикон за оплътнение по ъглите
- няколко болтчета с гайки и метални ъгълчета (с които съм снаждал страните)
- 3 часа играчка и ентусиазъм
...voila ! Колата диша по-добре на почти символична цена. Ако нямате бръмчащи гърнета, даже ще се кефите и на гърлен звук откъм предницата
Re: Споретен филтър Simota
A преходника от към дебитомера към филтъра, сам ли го прави или го купи готов(понеже знам, че ги има готови, но не знам от къде се купуват).
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Тука е адското побългаряване
Ако се вгледаш в снимката, ще забележеш, че този "преходник" е пластмасов, и е захванат с 2 планки към дебитомера.
Тая пластмасария я имах в оригиналната кутия на възд. филтър на колата - там се защипва просто на дебитомера (вътре в кутията). Та както си седях и си мислех, рекох да и хвърля 1 око и се оказа, че е с точните размери за там, та направих 2 планки (3мм дебели), които да натиснат "преходника" към дебитомера.
п.п. върви при стругар да ти го барне
п.п.2 ето още 1 такъв мискинин, ама по-хитър от мен, та с метал (поне се гъне, не като мен да режа като идиот и да напасвам 2 часа..)
Ако се вгледаш в снимката, ще забележеш, че този "преходник" е пластмасов, и е захванат с 2 планки към дебитомера.
Тая пластмасария я имах в оригиналната кутия на възд. филтър на колата - там се защипва просто на дебитомера (вътре в кутията). Та както си седях и си мислех, рекох да и хвърля 1 око и се оказа, че е с точните размери за там, та направих 2 планки (3мм дебели), които да натиснат "преходника" към дебитомера.
п.п. върви при стругар да ти го барне
п.п.2 ето още 1 такъв мискинин, ама по-хитър от мен, та с метал (поне се гъне, не като мен да режа като идиот и да напасвам 2 часа..)
Re: Споретен филтър Simota
Хубаво де, ако имаме кора отдолу, не е ли по-добрия вариант да се смъкне филтъра ?
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Не искам никой да засягам,затова ще постна и аз друго изпълнение,което не съм го измислил аз,и идеята се пада на друг човек,но си струва според мен да се опита:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани