РОЛБАР ЗА Е30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от None » 12 Яну 2011, 20:35

Колега ако питаш мен при монтежа на долната част на трубите които лягат на пода си направи кутии върху които да ляга тръбата на клетката,кутията е с размери 5/5см,като се захваща за носещите греди на купето,добре е да е от по дебела ламарина,при едно евентуално преобръщане по таван тази кутия може да ти спести много ядове на главата,а що се отнася до задните спънки на бомбетата там само монтажни планки си правиш със същите размери :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 14 Яну 2011, 18:42

None написа:Колега ако питаш мен при монтежа на долната част на трубите които лягат на пода си направи кутии върху които да ляга тръбата на клетката,кутията е с размери 5/5см,като се захваща за носещите греди на купето,добре е да е от по дебела ламарина,при едно евентуално преобръщане по таван тази кутия може да ти спести много ядове на главата,а що се отнася до задните спънки на бомбетата там само монтажни планки си правиш със същите размери :mrgreen:
Как 5/5см бре ??? Много е малко това.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от Sharo » 14 Яну 2011, 18:46

slavianko написа:
None написа:Колега ако питаш мен при монтежа на долната част на трубите които лягат на пода си направи кутии върху които да ляга тръбата на клетката,кутията е с размери 5/5см,като се захваща за носещите греди на купето,добре е да е от по дебела ламарина,при едно евентуално преобръщане по таван тази кутия може да ти спести много ядове на главата,а що се отнася до задните спънки на бомбетата там само монтажни планки си правиш със същите размери :mrgreen:
Как 5/5см бре ??? Много е малко това.

10кв.см. трябва да е кутийката там където ляга тръбата по изисквания
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 14 Яну 2011, 19:04

Sharo написа:
slavianko написа:
None написа:Колега ако питаш мен при монтежа на долната част на трубите които лягат на пода си направи кутии върху които да ляга тръбата на клетката,кутията е с размери 5/5см,като се захваща за носещите греди на купето,добре е да е от по дебела ламарина,при едно евентуално преобръщане по таван тази кутия може да ти спести много ядове на главата,а що се отнася до задните спънки на бомбетата там само монтажни планки си правиш със същите размери :mrgreen:
Как 5/5см бре ??? Много е малко това.

10кв.см. трябва да е кутийката там където ляга тръбата по изисквания
Дам и аз моите ги направих 13 на 8см.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: силно казано

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от SnakeOne » 25 Яну 2011, 1:54

Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 25 Яну 2011, 10:09

SnakeOne написа:Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?
Става въпроса за безшевни тръби не за обикновенни. Иначе не схващам за кои огъвания на тавана имаш в предвид :?:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от nesko » 25 Яну 2011, 10:35

SnakeOne написа:Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?

ако говориш за правилника за движение не са разрешени ролбари в кола която се движи по улиците :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 25 Яну 2011, 10:48

nesko написа:
SnakeOne написа:Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?

ако говориш за правилника за движение не са разрешени ролбари в кола която се движи по улиците :banghead:
Честно ако си говорим малко е спорно дали са разпешени или не. Ако не си променял нищо по оригиналната конструкция на колата не би трябвало да не е разрешено. И ако не добавя тегло над допустимото. Жената като беше на полицейската школа и специялно я накарах да пита преподавателя си по тоя въпрос и човека твърдо и заявил че може да се кара стига да се спазват горенаписаните условия. Но това не значи че няма да ти напишат акт ако решат. Не значи обаче и че ако го обжалваш няма да отпадне. Така че ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: силно казано

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от SnakeOne » 25 Яну 2011, 14:32

slavianko написа:
SnakeOne написа:Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?
Става въпроса за безшевни тръби не за обикновенни. Иначе не схващам за кои огъвания на тавана имаш в предвид :?:


Разбрах, че са безшевни, но от какъв материал са? Имам предвид за тези огъвания как ги правите? Огъвате тръбите там или правите заварки?
Изображение

nesko написа:
SnakeOne написа:Говорите предполагам за най-обикновени черни тръби? А как стои въпроса с огъванията около предните греди на тавана? По правилник разрешени ли са?

ако говориш за правилника за движение не са разрешени ролбари в кола която се движи по улиците :banghead:

Ясно е, че са проблем. Незнам дали и с технотест ще може да се легализират :roll: Като погледнеш световната тунинг сцена присъстват почти във всяка кола. Явно само българската милиция е на друго мнение :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 25 Яну 2011, 17:48

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: силно казано

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от SnakeOne » 26 Яну 2011, 1:01

Ясно. Изглежда много добре :clap:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от nesko » 26 Яну 2011, 7:25

за техно тест не знам но като реших да слагам такива неща в моята кола първо се обърнах към органите на реда в КАТ Русе и те ми казаха че на момента щели да ми спрат колата от движение ако съм искал да имам подвижно скеле трябвало колата да се регистрира състезателна което я прави автоматично не годна за движение по улиците :bchug: това ми бе казано от няколко катаджии в Русе :dunno: дали са ма засилили или не не знам :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 26 Яну 2011, 11:41

nesko написа:това ми бе казано от няколко катаджии в Русе
Най лесно е да вземеш закона и да го прочетеш. Лично го прегледах и не видях причина да напишат акт. Това обаче не им пречи да ти го напишат. Но както казах също почти съм сигурен че ако акта се обжалва и ще отпадне.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от bum_bum » 26 Яну 2011, 11:44

Те като ти я спрат от движение и не можеш да минеш канала после щото си с некъв мотор без документи оди обжалвай..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: РОЛБАР ЗА Е30

Мнение от slavianko » 26 Яну 2011, 12:33

bum_bum написа:Те като ти я спрат от движение и не можеш да минеш канала после щото си с некъв мотор без документи оди обжалвай..
Мотора си ми е все същият. За половин час му махам турбината с клектора и си насаждам оригиналният и минавам всякакви тестове така че това не ми е проблем. Всъщност аз изобщо нямам проблем понеже и жената работи точно това и всичките и колеги от кат и патрула са ми познати и ми знаят колите и едва ли ще направят проблеми. Просто пиша как по принцип стоят нещата. А и в крайна сметка какво пречи да си го караме с платформата до където и да било. Кофтито е че на всеки понякога му се прищява да иде до съседната ОМВ сбирчица с бегачката да пие по едно кафе с приятели.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook