Четвърто за тази година
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Честито!
мисля, че трябва да си вече с Кара: BMW318Tis E36


мисля, че трябва да си вече с Кара: BMW318Tis E36

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vicho написа:Честито!![]()
мисля, че трябва да си вече с Кара: BMW318Tis E36
318is-turbo ми изглежда по-четливо ,но тва не е от кой знае какво значение за момента
на мен както и на DA Wolf тепърва ни предстои доста ''игра'' докато си настроим колите , за до може да им се радваме за дълго
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Лично на мен ми е интересно как се справихте с аванса на мотроника и как набавяте нужното гориво , защото аз лично ефтин начин за това не съм намерил , и ако вашия е удачен може да пробвам и аз - на кого му се дааат пари ...
за сега не съм го чул да чука

DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса
Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса
Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса
Камикадзе, според мен 18 градуса в минус от нормалните (примерно 32-36) максимално давани от запалването е множко


е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса
Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса
за момента съм със степен на сгъстяване

KAMIKADZE написа: Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса
тогава има вариант - валове:


пък най-добре е (както аз съм направил) като съм декомпресирал, и се повдигнаха валовете, веригата ми дойде точно на върха на зъба и съм сложил изпускателните на по-голямо предварение (1/2 зъб напред) а всмукателните - 1/4 зъб напред (от каналчетата на зъбното кйолело)така се забавя запалването и сенамалява фазата на застъпване и турбото и клапаните са "далеч" от жегата

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

TOM написа: Камикадзе, според мен 18 градуса в минус от нормалните (примерно 32-36) максимално давани от запалването е множко. Наистина не съм виждал карта на аванса на ДВГтурбо със степен 10:1, но тия с 8-9:1 едва ли връщат 18 гр. Знаеш ли някой линк където а са съпоставяни двигатели от един тип със и без турбо, за да видим
1 градус връщане на всеки 2 паунда надув при 9.5:1 компресия... 14.7 паунда надув е една атмосфера (бар).. значи.. 7-8 градуса на всяка атмосфера надув.. това е отправната точка.. проблема е че функцята не е линейна основно поради термични причини- и ако ретарда ти е глупав (линеен).. ша връща много на малкия надув и малко на високия надув... тряя компромис... или голям интеркулер със инжекция, ма тогава пък много лаг.. и така.. кръга се затваря

също ако тунинговаш със 100 и после трябва да караш със 97.. трябва да върнеш 3 градуса навсякъде... също обаче ако сложиш 106 може да сложиш още 6 градуса навсякъде...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
KAMIKADZE написа:Лично на мен ми е интересно как се справихте с аванса на мотроника и как набавяте нужното гориво , защото аз лично ефтин начин за това не съм намерил , и ако вашия е удачен може да пробвам и аз - на кого му се дааат пари ...
Ееееейййййййй нетърпеливкооооооооооооооо

Последна промяна bawareca на 08 Яну 2005, 22:32, променена общо 1 път

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани