Четвърто за тази година

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Дек 2004, 19:45

другото си го знаете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 20 Дек 2004, 20:08

Честито! :driving:

мисля, че трябва да си вече с Кара: BMW318Tis E36
;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Дек 2004, 22:02

vicho написа:Честито! :driving:

мисля, че трябва да си вече с Кара: BMW318Tis E36
;)



318is-turbo ми изглежда по-четливо ,но тва не е от кой знае какво значение за момента



на мен както и на DA Wolf тепърва ни предстои доста ''игра'' докато си настроим колите , за до може да им се радваме за дълго

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 21 Дек 2004, 0:49

:twisted: Честито,и да има яко сссссссссттттттттттттссссссс
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Дек 2004, 23:04

Лично на мен ми е интересно как се справихте с аванса на мотроника и как набавяте нужното гориво , защото аз лично ефтин начин за това не съм намерил , и ако вашия е удачен може да пробвам и аз - на кого му се дааат пари ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2004, 23:53

KAMIKADZE написа:Лично на мен ми е интересно как се справихте с аванса на мотроника и как набавяте нужното гориво , защото аз лично ефтин начин за това не съм намерил , и ако вашия е удачен може да пробвам и аз - на кого му се дааат пари ...



за сега не съм го чул да чука :) но , затова е knock sensor sistem , която за мое голямо учудване я няма на твоя( м-ковия) мотор


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 22 Дек 2004, 1:23

knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Дек 2004, 9:00

DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса


Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса :roll:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Дек 2004, 9:19

KAMIKADZE написа:
DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса


Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса :roll:

Камикадзе, според мен 18 градуса в минус от нормалните (примерно 32-36) максимално давани от запалването е множко :roll: . Наистина не съм виждал карта на аванса на ДВГтурбо със степен 10:1, но тия с 8-9:1 едва ли връщат 18 гр. Знаеш ли някой линк където а са съпоставяни двигатели от един тип със и без турбо, за да видим :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Дек 2004, 10:30

KAMIKADZE написа:
DA WOLF написа:knock sensor sistem като усети мноо предварение и автоматично връща аванса


Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса :roll:



за момента съм със степен на сгъстяване :uups: 10:1 и смятам да не надувам повече от 0.6 бара , а напролет ще разреждам до 8:1 и тогава ще надуя повече


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 22 Дек 2004, 20:44

KAMIKADZE написа: Спор няма ноооо при налягане от 0.9бар-а по принцип според мен трябва да се върне аванса с около 18 градуса да не казвам повече за степен около 10:1 аааа според мен кнок системата на БМВ не владее чак такиа неща - не знам колко връща тя но надали над 10 градуса :roll:


тогава има вариант - валове: :arrow: и двата на предварение (пулнят/изпускат по-рано) а пък липсващите 2 зъба идват на датчика по-късно и така са ретардва игнишъна :idea:
пък най-добре е (както аз съм направил) като съм декомпресирал, и се повдигнаха валовете, веригата ми дойде точно на върха на зъба и съм сложил изпускателните на по-голямо предварение (1/2 зъб напред) а всмукателните - 1/4 зъб напред (от каналчетата на зъбното кйолело)така се забавя запалването и сенамалява фазата на застъпване и турбото и клапаните са "далеч" от жегата ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 22 Дек 2004, 21:37

TOM написа: Камикадзе, според мен 18 градуса в минус от нормалните (примерно 32-36) максимално давани от запалването е множко :roll: . Наистина не съм виждал карта на аванса на ДВГтурбо със степен 10:1, но тия с 8-9:1 едва ли връщат 18 гр. Знаеш ли някой линк където а са съпоставяни двигатели от един тип със и без турбо, за да видим :?:


1 градус връщане на всеки 2 паунда надув при 9.5:1 компресия... 14.7 паунда надув е една атмосфера (бар).. значи.. 7-8 градуса на всяка атмосфера надув.. това е отправната точка.. проблема е че функцята не е линейна основно поради термични причини- и ако ретарда ти е глупав (линеен).. ша връща много на малкия надув и малко на високия надув... тряя компромис... или голям интеркулер със инжекция, ма тогава пък много лаг.. и така.. кръга се затваря ;)

също ако тунинговаш със 100 и после трябва да караш със 97.. трябва да върнеш 3 градуса навсякъде... също обаче ако сложиш 106 може да сложиш още 6 градуса навсякъде... 8)
алекс
трабант 601с
разни други возила

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 22 Дек 2004, 21:46

KAMIKADZE написа:Лично на мен ми е интересно как се справихте с аванса на мотроника и как набавяте нужното гориво , защото аз лично ефтин начин за това не съм намерил , и ако вашия е удачен може да пробвам и аз - на кого му се дааат пари ...

Ееееейййййййй нетърпеливкооооооооооооооо :winky:
Последна промяна bawareca на 08 Яну 2005, 22:32, променена общо 1 път
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Дек 2004, 21:54

Аве дойдоха ми тука едни колети :mhihi: и са почвам и аз :roll:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Дек 2004, 21:56

20 дни
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook