Без акциз вече ?
Модератор: bum_bum
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Мишу написа:е точно тия дето имат 50к за кола никога ема да дадат 10к за акциз поради простата причина че докато натрупкаш 50к за ламарина си събрал достатачно познати .нали виждате колко германци има в сф зщо след като карат коли за по 100к не дадат 20к за акциз акциза нема да падне с съгурност нищо нема да се промени па и на 2/3 от тия дето чакат да падне акциза едва ли им е по силата през месец 2 да харчат 2к за сервизи и консумативинезнам къ я мислите тая работа караш м3 и само бензин нищу друго нали само каското му е 2к
Точно за това става дума


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
mityo105 написа:Добре де, харесъл съм си аз лично доста акцизна кола, която мога да потдържам както си му е редът!Защо аджеба да се набутам още 17к за да е доволна държавата!Икономията не означава беднота или измекярщина!
Ако можеш добре.Ще си цар.Ама такива като тебе дет могат да си позволят акцизна кола ама при сегашното положение самия акциз та спира да си вземеш колата са малко.Както каза един колега по горе то не става само с махането на акциза.Аре ше го махнат да кажем.Самата кола се някак ше я вземеш.Ше земиш примерно Х5 бензинка.ОК.После кой ше го храни тва добиче?Ам поддръжката?Не знам кой какви представи има за поддръжка ама нека ви кажа аз какво съм видял лично.Значи А8 дизелак има незнам си колко ремъка и ролки цялата смяна с труда 1000 и кусур лв.Друг комшия има ML-ка миналата година сменя 4 амортисьора по 1500 лв.Общо 6к само за амортисьри.Нататък вие му правете сметката. Тя самата кола може да не е скъпа ама както гледаме хем да е ново хем да е евтинко шанса да попаднем на кофти екземпляр е голям.Пък един път ако се случи проблемна колата за да я оправите може и да трябва да платите половината от стойността на колата.Пък и както казаха колегите по-горе и да махнат тъпия акциз все няква друга ху*ня ще измислят.Те тва е то България.

xpl0d написа:mityo105 написа:Добре де, харесъл съм си аз лично доста акцизна кола, която мога да потдържам както си му е редът!Защо аджеба да се набутам още 17к за да е доволна държавата!Икономията не означава беднота или измекярщина!
Ако можеш добре.Ще си цар.Ама такива като тебе дет могат да си позволят акцизна кола ама при сегашното положение самия акциз та спира да си вземеш колата са малко.Както каза един колега по горе то не става само с махането на акциза.Аре ше го махнат да кажем.Самата кола се някак ше я вземеш.Ше земиш примерно Х5 бензинка.ОК.После кой ше го храни тва добиче?Ам поддръжката?Не знам кой какви представи има за поддръжка ама нека ви кажа аз какво съм видял лично.Значи А8 дизелак има незнам си колко ремъка и ролки цялата смяна с труда 1000 и кусур лв.Друг комшия има ML-ка миналата година сменя 4 амортисьора по 1500 лв.Общо 6к само за амортисьри.Нататък вие му правете сметката. Тя самата кола може да не е скъпа ама както гледаме хем да е ново хем да е евтинко шанса да попаднем на кофти екземпляр е голям.Пък един път ако се случи проблемна колата за да я оправите може и да трябва да платите половината от стойността на колата.Пък и както казаха колегите по-горе и да махнат тъпия акциз все няква друга ху*ня ще измислят.Те тва е то България.
Има коли, които струват по 1000 евро в германия, а трябва да йм платиш 10000 евро акциз ... както и да е не са прави.
ми да са изнасяме от тука..аз сьм на тва мнение..ина4е за потдражката аз си правя вси4ки ремонти без зна4ение каква кола е ..ами сьгласен сьм с колегата дето вика 4е не са прави за акциза..зна4и ко става сбирам $$$ за кола после ме одират за акциз щото била по мощна ддс мито подкупи на мити4арите за тва онова..и после и Вагит Алекперов трябва да издьржам...само акциза не ми е ясен не го проумявам ама тва е Урвенистан
Ако можеш добре.Ще си цар.Ама такива като тебе дет могат да си позволят акцизна кола ама при сегашното положение самия акциз та спира да си вземеш колата са малко.Както каза един колега по горе то не става само с махането на акциза.Аре ше го махнат да кажем.Самата кола се някак ше я вземеш.Ше земиш примерно Х5 бензинка.ОК.После кой ше го храни тва добиче?Ам поддръжката?Не знам кой какви представи има за поддръжка ама нека ви кажа аз какво съм видял лично.Значи А8 дизелак има незнам си колко ремъка и ролки цялата смяна с труда 1000 и кусур лв.Друг комшия има ML-ка миналата година сменя 4 амортисьора по 1500 лв.Общо 6к само за амортисьри.Нататък вие му правете сметката. Тя самата кола може да не е скъпа ама както гледаме хем да е ново хем да е евтинко шанса да попаднем на кофти екземпляр е голям.Пък един път ако се случи проблемна колата за да я оправите може и да трябва да платите половината от стойността на колата.Пък и както казаха колегите по-горе и да махнат тъпия акциз все няква друга ху*ня ще измислят.Те тва е то България.
Не си вдянал какво искам да кажа!Много добре знам подръжката на колата която искам.Мой приятел има такава!То не е пиниза да земеш кола и да и смениш амортисиорите, или което и да е за 6к!Цаката е да земеш такава кола дето да и сменяш консумативите само!То че няма е ясно, но аз лично винаги гледам да зема кола(доказана) която много повече ще караш отколкото ще правиш!Имал съм и кофти попадения, но то няма как!Има и голяма доза късмет при колите 2ра ръка!Както и да е мисълта ми беше, че не ме спира акциза да си купя тая кола, напротив и него мога да платя, но не искам просто!Тъпо е да плащаш щото ти е силна колата!Виж ако замърсява или е стара ОК, ама че върви и да давам пара на тия сърбогъзници, не мерси!
Всички си мечтаят и никой не се замисля, че държавата трее да лапа кинти от некъде и ако махнат акцизите ше вдигнат данъци, ще вкарат кви ли не такси и др. А за харчовете по колата ако всичко си сменяш с ново е доста скъпичко и бензина не е евтин, така че мощната кола си е нож с две остриета, за справка само аз с мойта с 150лв 98 бензин минавам 300км, карам си колата но ми е скъпичко.
Това е лично мое мнение по въпроса и не задължавам никого с него!!!
Това е лично мое мнение по въпроса и не задължавам никого с него!!!
- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
акциза няма да се махне , всяка година декември месец започват да се говорят такива глупости и никога не пада , това е много пара за държавата , за да е оставят еи така . Другото е , че и да падне , много народ ще накупи коли по 300-400 коня , и после ще гният пред блоковете , защото малко хора знаят какви са разходите по такива коли и всеки си вика еби му маиката ще я оправим някак си ... е да ама с 500 - 1000 лева заплата 300-400 коня не се хранят 

It`s party time !
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
savski написа:Така е, напълно си прав. Всеки трябва да си прави реална преценка. Питам, защото ми попадна една доста добра E36 323i. Жалко обаче, че няма да станеЕбати тъпотията. Акциз над 163 коня ми се струва малко
Да го бяха направили над 191 коня или нещо такова
е тогава 325 не можеш да си вземеш

60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани