318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
на4и гумите няма д аги сменя защото съм дал 1000 лева за тех а и джантите са ми 17-ки и заради спира4ните апарати намога да я карам на по палък размер отпред а скоро и отзад ще сложа големи дискове
та идеята ми е да тествам старта на божура със лън4 контрола и да имам сила да стартирам ако стане стане ако не , ще сложа по-къси корана и пинион от Е34 преди няколко седмици на божура си стартирах перфектно със сликовете но дифа беше 4,10 сегашния е 3.15 и от там идва разликата 4е сега все едно тръгвам на 2-ра скорост
ето старта на които съм със сликовете и с 4,10 диф на 1,4 бара времето е 14,05 http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo& ... ed&search=
ако беше останал здрав дифа
на 2 бара щех д асъм в 13-ките ама на с дългия диф не стаа
те хората са си казали ако ти е слаб мотора яко къси предавки редиш ги бързо и тва е ,ако ти е силен дълги предаваки за да не с егуби време в превключване и за яко V max
та идеята ми е да тествам старта на божура със лън4 контрола и да имам сила да стартирам ако стане стане ако не , ще сложа по-къси корана и пинион от Е34 преди няколко седмици на божура си стартирах перфектно със сликовете но дифа беше 4,10 сегашния е 3.15 и от там идва разликата 4е сега все едно тръгвам на 2-ра скорост
ето старта на които съм със сликовете и с 4,10 диф на 1,4 бара времето е 14,05 http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo& ... ed&search=
ако беше останал здрав дифа

те хората са си казали ако ти е слаб мотора яко къси предавки редиш ги бързо и тва е ,ако ти е силен дълги предаваки за да не с егуби време в превключване и за яко V max
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Misho 605 SVti написа:Защо ми се върти в главата, че Лудия някъде писа, че на пробите е сложил зимни гуми ....
e taka de na systezanieto si beh със зимни, а с дългия диф + сликове колата грам неможе да откине на старта затова ги смених и дадох 14,17 и малко надолу въпреки 4е колата беше по-силна тогава
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
eto prqsno info oт днес лън4 контрола на смт-то ба4ка и е лудница
тествах го засега намясто при 4300 оборота прави 5 пси-та или о,3-о,4 бара а когсто го настроя да сработва на 5000 оборота прави малко над 10 пси-та на място или 0,7 0,8 бара думка много здраво и мятя огньове
дове4ера ще му направя планка с ключенце на педала на съединителя така 4е лун4а да сработва когато съединителя е натиснат в крайно положение , естествено ще сложа и още едно ключе с което само ще активирам опцията
http://youtube.com/watch?v=yAcoLH-vksE



- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
БОРКО-ЧИПА написа:луд къв е тоя скоростен лост бе
заеби разглоби се от ръ4кане


- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
ludiagsm написа:БОРКО-ЧИПА написа:луд къв е тоя скоростен лост бе
заеби разглоби се от ръ4канегорната 4аст му е някъде под седалката
и втора със злоба

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
си4ките луд не само втора ръ4кам се едно не е мойтаБОРКО-ЧИПА написа:ludiagsm написа:БОРКО-ЧИПА написа:луд къв е тоя скоростен лост бе
заеби разглоби се от ръ4канегорната 4аст му е някъде под седалката
и втора със злоба

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Луд, на какъв принцип ти работи АнтиЛаг системата? Във една тема стана на въпрос, че имало 2 вида. Немога да се сетя точно как бяха, но при единия изпускателните клапани се отваряха по-рано и от там се развърташе турбината, а другия с някаква свещ в изпусателния колектор и нещо от сорта ... та сподели ти как си го направил и какво точно управлява СМТ-то в тоя филм
Иначе много ме забавляват клипчетата ти и само как обясняваш с ентусиазъм

Иначе много ме забавляват клипчетата ти и само как обясняваш с ентусиазъм

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Гледах клипа с лънч контрола, много добри документални филми правиш. Накрая даже трябва да направиш една 10-20 мин. лекция за колата ти.
Та да се върна на въпроса. Би ли обяснил принципа на действие на лънч контрола, че не ми стана ясно.
Струва ми се само, че компютъра нон-стоп натиска и отпуска газта между 3 и 4к оборота, много по-бързо от човешкия крак и от това припомпване се качва бъста.
И още нещо 1 пси на колко бара отговаря?
Та да се върна на въпроса. Би ли обяснил принципа на действие на лънч контрола, че не ми стана ясно.
Струва ми се само, че компютъра нон-стоп натиска и отпуска газта между 3 и 4к оборота, много по-бързо от човешкия крак и от това припомпване се качва бъста.
И още нещо 1 пси на колко бара отговаря?
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
1 pound per square inch = 0.0689475729 bar
www.google.com
1psi to bar , search
Луд, аз от много време я следя тая тема с интерес и силно се интересувам дали утре ще я видим колата на събора?
www.google.com
1psi to bar , search

Луд, аз от много време я следя тая тема с интерес и силно се интересувам дали утре ще я видим колата на събора?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
аз доколкото разбрах идеше реч за празния ход
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
пич тва налягане го прави на мястоvutov написа:Е значи 5 пси= 0.3 бара, а 10 пси= 0.6 бара, което ми се вижда доста далеч от 2-та бара за които говори лудия.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани