E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.

Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да колега прав си. Няма да препрограмираме ЕКУ-то ами направо ще се слага друга електроника. Въпроса е там че покрай тези интервенции не ми останаха много излишни пари. В сряда ще слагам и по късия диф който също взех тези дни и съвсем ми окъся бюджетаbmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то![]()
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай наляганияbmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то![]()
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.

е21 345 0-402м 12.18


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
TOM написа: Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай налягания
Ми аз лично не мога,ма има хора дет могат

Един въпрос към Славианко - имаш ли ламбда сонда?
Щото мога да ти обрисувам образно какво ще се случи след няколко дни,ако си с ламбда и налягането е 5 бара

Аз вдигнах налягането само с половин бар и ЕКУ-то така обедни сместта при WOT,че се наложи неколкократна корекция на програмата докато настроим правилните смеси.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Той проекта вече го завършихме хардуерноEvelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: ре
slavianko написа:Той проекта вече го завършихме хардуерноEvelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.
Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Тези дни ще монтираме смт6 най вероятно и ще сложим и още един ред дюзи защото явно с тея наляганея няма да се получат читаво нещатаdrft написа:slavianko написа:Той проекта вече го завършихме хардуерноEvelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.
Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче
Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче![]()
Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Принципно взех отворен 3.73 и прехвърлих карантиите в моята шпер касета. Та сега имам за даване един 3.23 отворенVINTIL4O написа:slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче![]()
Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Нищо особенно колега. Вадиш короната и пиньона от дифа който е с предавателното число което искаш ти и го пъхаш в твоята си касета която си е с шпер и си ок. Е трябва и да дадеш 80лв за масло че е 40л за литър а събира към 1.7лnParMaTuK написа:Ще е интересно да напишеш процедурата по прехвърлянето каква е?
(Ако ти се занимава)

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани