има ли смисъл

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 28 Апр 2008, 12:53

Щом имаш филтъра остават ти само спрейовете!Те са два спрея,единия се ползва за миене а другия за напръскване! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 28 Апр 2008, 13:01

мисълта ми беше панелен като оригиналния или конус?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 28 Апр 2008, 13:35

Панелен като оригиналния!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от boris_dy » 28 Апр 2008, 14:31

Филтъра за 320 е 146 лв. или поне аз за толкова го намерих.Само ме интересува дали колата ще стане малко по пъргава на ниски обороти и дали ще окаже някакво голямо влияние върху разхода?!

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Мнение от CONAN » 28 Апр 2008, 15:33

boris_dy написа:Филтъра за 320 е 146 лв. или поне аз за толкова го намерих.Само ме интересува дали колата ще стане малко по пъргава на ниски обороти и дали ще окаже някакво голямо влияние върху разхода?!

Ами и аз не вярвах ,че ще е нещо съществено но това замисляне на 2 в началото почти изчезна а за разхода да каже някой дето е карал повече време.
Дали ще има разлика с 95 и 100 октанов бензин при повечето въздух ,който влиза от спортния филтър?

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook