за или против "чипосването" на едно БМВ е36
Модератор: bum_bum
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- viksan_1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: София
братле ефект определено ще има , наи вече в ниските се усеща здраво...предполагам че това искаш щом караш 320... еми ако ти е читав мотора сложи си но ако е тръгнало нещо с чипа само ще ускориш процеса... разбира се не сам професионалист в тая област... вазможно е да не сам прав... но садя по мои близак преди чипа всичко беше ок но после се почна едно по едно..разбирасе неговия мотор беше м40 б16 при твоя е по различно ,доста по здрав мотор н о савета ми е не слагаи чип и тия коне са достатачни... колата си варви.... 

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Поинтересувай се малко по-подробно.В интернет има доста информация.Според мен един ХУБАВ чип не струва 200-300 лева, а много повече и се прави по поръчка за конкретната кола!
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
a 1200 лв струваMpower84 написа:Поинтересувай се малко по-подробно.В интернет има доста информация.Според мен един ХУБАВ чип не струва 200-300 лева, а много повече и се прави по поръчка за конкретната кола!

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
КАКВО Е ЧИПТУНИНГ?
Под чиптунинг се разбира качване на мощността на един автомобил, чрез оптимизиране на софтуера в електронния блок за управление(ECU). Електронния блок за управление е малък компютър, който изпълнява всички необходими функции за управлението на двигателя. Той е отговорен за управление на запалвалването,впръскването или налягането на турбото(компресора).
Софтуера за управлението на двигателя е запаметен на носител(Eprom)наричан още чип. Оригиналният софтуер може да бъде прочетен от Eprom-a със специално устройство и пренесен на домашно PC. След оптимизирането му софтуерът се записва на празен Eprom и се поставя в ECU-то.
Всеки чип е за точно определен номер ECU. За това при поръчка или запитване е необходимо да се знае точно номера на Вашето ECU.
Въпроси и отговори
Защо не се прави от производителя?
Причините са:
Разлики в качеството на горивото в различните държави
Разлики в температурата на околната среда
Разлики в надморското равнище
Специфични норми за изгорелите газове в различните държави
Превишаване на сервизните интервали
Затова главната цел на производителя е така да програмира софтуера, че двигателят да работи в много голяма област на толерантност. След това се програмират ограничения във софтуера, така че всички двигатели да имат възможно най-идентични - мощност и въртящ момент. От споменатите по горе точки се получава една много консервативна картина на мощността. Чиптунингът дава възможност да се премахнат компромисите допуснати от производителя.
Съкращава ли се животът на двигателя?
При направения от нас чиптунинг винаги се има в предвид известна толерантност. Програмирането се прави така, че при същия начин на каране в двигателя да не се наблюдават по-високи стойности на износване.
При по-често използване на повишената мощност и промяна в начина на каране е възможно естествено известно повишение в износването,което се изразява в рамките на 5000 до 10000 км от общия пробег. Примерно двигателят вместо 555 000 км ще издържи "само" 550 000 км. При редовна поддръжка и нормален начин на каране чиптунингът не влияе на общия пробег.
Как се променя средният разход на гориво?
При подобен начин на каране разходът на гориво остава същия.Причина за това е пълното изгаряне на горивото благодарение на идеалния момент на запалване в това число оптималното налягане при дизеловите двигатели. Тогава благодарение на повишения въртящ момент, автомобила постига същото ускорение при по-малко натиснат педал на газта.
При всички случаи ,се наблюдава покачване на разхода с около 0,5л на 100 км при каране на пълна газ.
Ограничава ли чиптунунингът някои функции в автомобила?
Не, в никакъв случай. Всички функции на автомобила като запаметяване на грешки и т.н. си остават и функционират без ограничение.
КОПИРАНО ОТ www.redline-tuning.com това е обща информация и не те съветвам да взимаш чип от този сайт!
Под чиптунинг се разбира качване на мощността на един автомобил, чрез оптимизиране на софтуера в електронния блок за управление(ECU). Електронния блок за управление е малък компютър, който изпълнява всички необходими функции за управлението на двигателя. Той е отговорен за управление на запалвалването,впръскването или налягането на турбото(компресора).
Софтуера за управлението на двигателя е запаметен на носител(Eprom)наричан още чип. Оригиналният софтуер може да бъде прочетен от Eprom-a със специално устройство и пренесен на домашно PC. След оптимизирането му софтуерът се записва на празен Eprom и се поставя в ECU-то.
Всеки чип е за точно определен номер ECU. За това при поръчка или запитване е необходимо да се знае точно номера на Вашето ECU.
Въпроси и отговори
Защо не се прави от производителя?
Причините са:
Разлики в качеството на горивото в различните държави
Разлики в температурата на околната среда
Разлики в надморското равнище
Специфични норми за изгорелите газове в различните държави
Превишаване на сервизните интервали
Затова главната цел на производителя е така да програмира софтуера, че двигателят да работи в много голяма област на толерантност. След това се програмират ограничения във софтуера, така че всички двигатели да имат възможно най-идентични - мощност и въртящ момент. От споменатите по горе точки се получава една много консервативна картина на мощността. Чиптунингът дава възможност да се премахнат компромисите допуснати от производителя.
Съкращава ли се животът на двигателя?
При направения от нас чиптунинг винаги се има в предвид известна толерантност. Програмирането се прави така, че при същия начин на каране в двигателя да не се наблюдават по-високи стойности на износване.
При по-често използване на повишената мощност и промяна в начина на каране е възможно естествено известно повишение в износването,което се изразява в рамките на 5000 до 10000 км от общия пробег. Примерно двигателят вместо 555 000 км ще издържи "само" 550 000 км. При редовна поддръжка и нормален начин на каране чиптунингът не влияе на общия пробег.
Как се променя средният разход на гориво?
При подобен начин на каране разходът на гориво остава същия.Причина за това е пълното изгаряне на горивото благодарение на идеалния момент на запалване в това число оптималното налягане при дизеловите двигатели. Тогава благодарение на повишения въртящ момент, автомобила постига същото ускорение при по-малко натиснат педал на газта.
При всички случаи ,се наблюдава покачване на разхода с около 0,5л на 100 км при каране на пълна газ.
Ограничава ли чиптунунингът някои функции в автомобила?
Не, в никакъв случай. Всички функции на автомобила като запаметяване на грешки и т.н. си остават и функционират без ограничение.
КОПИРАНО ОТ www.redline-tuning.com това е обща информация и не те съветвам да взимаш чип от този сайт!
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Чипа ще се усети и най-добре с висооктаново гориво. То и това му е идеята, обикновенно чиповете са с малко по-голям предварение на запалването и по този начин висооктановото гориво се използва пълноценно, от което мощността се покачва още!
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Mpower84 написа:Поинтересувай се малко по-подробно.В интернет има доста информация.Според мен един ХУБАВ чип не струва 200-300 лева, а много повече и се прави по поръчка за конкретната кола!
Тва си е само в твойта глава -да ти кажа ако не си в час че софтуера от 1200лв и този от 200-300 е един и същ (според колата) . И този от 1200 и този от 300 се правят по конкретната кола или по точно по софтуера на колата.Тва че тебе те влече цената като изхождаш най-вече от прословутата фраза "Евтиното излиза скъпо" в този случай не важи .Просто някой фирми си държат цена надявайки се точно на такива като теб които си мислят че плащат нещо кой знае какво.Почети малко из западните форуми за тунинг и шъ разбереш.....
Иначе няма лошо и аз мога да ти продам нещо което струва 100 евро за 600евро а мога и да ти го продам за 200евро ..Пазарна икономика братче

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
bum_bum написа:Tия от 2- 300 са пиратски копия просто, но си мисля, че и тия от 1000 едва ли са плащали права

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
http://www.vimaxtuning.com/Tuning.aspx? ... a28a59ac33 > какво ще кажете за това и като цяло за тази фирма ?
a това е инфо от тзунами тунинг :
Електронното управление на двигателя също подлежи на тунинг. При атмосверните двигатели повишаването на мощността е около 7%. За получавнето на по-сериозен ефект е необходимо и промяна в газоразпределителния механизъм, т.е. подмяна на разпределителния вал (валове). При двигателите с принудително пълнене (турбо) нещата са доста по-сериозни. повишаването на мощността може да достигне 25-30%, зависи от конкретния автомобил.
За най-добър резултат при модификации за повишаване на мощността се получава при използването на комбинацията чип + разпределителен вал + въздушен филтър или кутия + изпускателна система. Тази комбинация ще направи двигателя на колата значително по-мощен. При атмосферните двигатели ще повиши от 12% до 20%, а при турбо двигателите от 30% до 40%. Това е една от първите стъпки на тунинг.
При съвременните турбо дизелови двигатели чип тунинга дава много добри резултати. Пример: VW Passat 1.9tdi, 100 HP с чип тунинг мощността се повишава на 130 HP, а новия 1.9tdi двигател, който е 130 HP с чип тунинг мощността се повишава на 160 HP.
изпускателна система - какво ще рече това ?
a това е инфо от тзунами тунинг :
Електронното управление на двигателя също подлежи на тунинг. При атмосверните двигатели повишаването на мощността е около 7%. За получавнето на по-сериозен ефект е необходимо и промяна в газоразпределителния механизъм, т.е. подмяна на разпределителния вал (валове). При двигателите с принудително пълнене (турбо) нещата са доста по-сериозни. повишаването на мощността може да достигне 25-30%, зависи от конкретния автомобил.
За най-добър резултат при модификации за повишаване на мощността се получава при използването на комбинацията чип + разпределителен вал + въздушен филтър или кутия + изпускателна система. Тази комбинация ще направи двигателя на колата значително по-мощен. При атмосферните двигатели ще повиши от 12% до 20%, а при турбо двигателите от 30% до 40%. Това е една от първите стъпки на тунинг.
При съвременните турбо дизелови двигатели чип тунинга дава много добри резултати. Пример: VW Passat 1.9tdi, 100 HP с чип тунинг мощността се повишава на 130 HP, а новия 1.9tdi двигател, който е 130 HP с чип тунинг мощността се повишава на 160 HP.
изпускателна система - какво ще рече това ?
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Колеги някой може ли да ми каже доло горе цени на разпределителен вал и изпускателна система.
П.С. Извинявам се за оффтопика ама да фллудя нова тема за това няма сми
П.С. Извинявам се за оффтопика ама да фллудя нова тема за това няма сми

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Mpower84 написа:КАКВО Е ЧИПТУНИНГ?
Под чиптунинг се разбира качване на мощността на един автомобил, чрез оптимизиране на софтуера в електронния блок за управление(ECU). Електронния блок за управление е малък компютър, който изпълнява всички необходими функции за управлението на двигателя. Той е отговорен за управление на запалвалването,впръскването или налягането на турбото(компресора).
Софтуера за управлението на двигателя е запаметен на носител(Eprom)наричан още чип. Оригиналният софтуер може да бъде прочетен от Eprom-a със специално устройство и пренесен на домашно PC. След оптимизирането му софтуерът се записва на празен Eprom и се поставя в ECU-то.
Всеки чип е за точно определен номер ECU. За това при поръчка или запитване е необходимо да се знае точно номера на Вашето ECU.
Въпроси и отговори
Защо не се прави от производителя?
Причините са:
Разлики в качеството на горивото в различните държави
Разлики в температурата на околната среда
Разлики в надморското равнище
Специфични норми за изгорелите газове в различните държави
Превишаване на сервизните интервали
Затова главната цел на производителя е така да програмира софтуера, че двигателят да работи в много голяма област на толерантност. След това се програмират ограничения във софтуера, така че всички двигатели да имат възможно най-идентични - мощност и въртящ момент. От споменатите по горе точки се получава една много консервативна картина на мощността. Чиптунингът дава възможност да се премахнат компромисите допуснати от производителя.
Съкращава ли се животът на двигателя?
При направения от нас чиптунинг винаги се има в предвид известна толерантност. Програмирането се прави така, че при същия начин на каране в двигателя да не се наблюдават по-високи стойности на износване.
При по-често използване на повишената мощност и промяна в начина на каране е възможно естествено известно повишение в износването,което се изразява в рамките на 5000 до 10000 км от общия пробег. Примерно двигателят вместо 555 000 км ще издържи "само" 550 000 км. При редовна поддръжка и нормален начин на каране чиптунингът не влияе на общия пробег.
Как се променя средният разход на гориво?
При подобен начин на каране разходът на гориво остава същия.Причина за това е пълното изгаряне на горивото благодарение на идеалния момент на запалване в това число оптималното налягане при дизеловите двигатели. Тогава благодарение на повишения въртящ момент, автомобила постига същото ускорение при по-малко натиснат педал на газта.
При всички случаи ,се наблюдава покачване на разхода с около 0,5л на 100 км при каране на пълна газ.
Ограничава ли чиптунунингът някои функции в автомобила?
Не, в никакъв случай. Всички функции на автомобила като запаметяване на грешки и т.н. си остават и функционират без ограничение.
КОПИРАНО ОТ www.redline-tuning.com това е обща информация и не те съветвам да взимаш чип от този сайт!
Аргументирай се защо да не си вземе чип от там?
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Breyton написа:Mpower84 написа:КАКВО Е ЧИПТУНИНГ?
Под чиптунинг се разбира качване на мощността на един автомобил, чрез оптимизиране на софтуера в електронния блок за управление(ECU). Електронния блок за управление е малък компютър, който изпълнява всички необходими функции за управлението на двигателя. Той е отговорен за управление на запалвалването,впръскването или налягането на турбото(компресора).
Софтуера за управлението на двигателя е запаметен на носител(Eprom)наричан още чип. Оригиналният софтуер може да бъде прочетен от Eprom-a със специално устройство и пренесен на домашно PC. След оптимизирането му софтуерът се записва на празен Eprom и се поставя в ECU-то.
Всеки чип е за точно определен номер ECU. За това при поръчка или запитване е необходимо да се знае точно номера на Вашето ECU.
Въпроси и отговори
Защо не се прави от производителя?
Причините са:
Разлики в качеството на горивото в различните държави
Разлики в температурата на околната среда
Разлики в надморското равнище
Специфични норми за изгорелите газове в различните държави
Превишаване на сервизните интервали
Затова главната цел на производителя е така да програмира софтуера, че двигателят да работи в много голяма област на толерантност. След това се програмират ограничения във софтуера, така че всички двигатели да имат възможно най-идентични - мощност и въртящ момент. От споменатите по горе точки се получава една много консервативна картина на мощността. Чиптунингът дава възможност да се премахнат компромисите допуснати от производителя.
Съкращава ли се животът на двигателя?
При направения от нас чиптунинг винаги се има в предвид известна толерантност. Програмирането се прави така, че при същия начин на каране в двигателя да не се наблюдават по-високи стойности на износване.
При по-често използване на повишената мощност и промяна в начина на каране е възможно естествено известно повишение в износването,което се изразява в рамките на 5000 до 10000 км от общия пробег. Примерно двигателят вместо 555 000 км ще издържи "само" 550 000 км. При редовна поддръжка и нормален начин на каране чиптунингът не влияе на общия пробег.
Как се променя средният разход на гориво?
При подобен начин на каране разходът на гориво остава същия.Причина за това е пълното изгаряне на горивото благодарение на идеалния момент на запалване в това число оптималното налягане при дизеловите двигатели. Тогава благодарение на повишения въртящ момент, автомобила постига същото ускорение при по-малко натиснат педал на газта.
При всички случаи ,се наблюдава покачване на разхода с около 0,5л на 100 км при каране на пълна газ.
Ограничава ли чиптунунингът някои функции в автомобила?
Не, в никакъв случай. Всички функции на автомобила като запаметяване на грешки и т.н. си остават и функционират без ограничение.
КОПИРАНО ОТ www.redline-tuning.com това е обща информация и не те съветвам да взимаш чип от този сайт!
Аргументирай се защо да не си вземе чип от там?
защото са читави, от личен опит се аргументиран аз

а колегата който казва да не си взима чип от теб, просто е в голяма заблуда, не че имам против него нещо, но просто говори глупости
Успех!

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани