Регулатор на налягането на бензина???
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KILLER GTI
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
ами приятел кво да ти кажа аз маи никъде не съм написал 4е ства за турбо мотор , а за атмосферен .
та само аз са да ти кажа на тебе 4е на пресхара нисшто не му става и то доста дулго време.
а моешли да ми кажеш тогава 6то ти тунинги ти дет ги нари4аш кран или некжи такива са забранени при ралиджииките , и ги крият ж праговете??
А ти по добре си траи и си надуваи турбото , не 4е не разбираш ма маи си се объркал нешто ))
та само аз са да ти кажа на тебе 4е на пресхара нисшто не му става и то доста дулго време.
а моешли да ми кажеш тогава 6то ти тунинги ти дет ги нари4аш кран или некжи такива са забранени при ралиджииките , и ги крият ж праговете??
А ти по добре си траи и си надуваи турбото , не 4е не разбираш ма маи си се объркал нешто ))
KILLER GTI написа: ами приятел кво да ти кажа аз маи никъде не съм написал 4е ства за турбо мотор , а за атмосферен .
Ами приятел ..... човека който пусна темата а именно Бавареца, това нещо а именно "прешера" му требе за турбо мотор бе мойто момче, ти май не следиш темата и реши да се барнеш на разбирач
KILLER GTI написа:та само аз са да ти кажа на тебе 4е на пресхара нисшто не му става и то доста дулго време.
.......щом казваш.....аз не разбирам мноо мноо както доста пъти съм писал, а и това което пиша съм го чувал от тук от там щото съм конте и ма е шубе да си изцапам ръчичките с моторно масло.....такива мании . Не ми обръщай внимание ти си личи че яко чуваш петльо като пее
KILLER GTI написа:а моешли да ми кажеш тогава 6то ти тунинги ти дет ги нари4аш кран или некжи такива са забранени при ралиджииките , и ги крият ж праговете??
Да ве мога ве , щото 99% от българските ралиджии са някви супер изгърмели чички които си мислят че като са карали на 10-15 ралита и са завършили със зор 10% от тях и вече са фанали еди кой си за еди къде си и никой нищо не може да им каже, камо ли да им дава акъл що се отнася за нещо до карането или колите им Аз пак ти казвам този "кран тунинг" е един от върховете на българската селения що се отнася до тунинга, а пък ти както искаш така ма разбирай . Нямам и намерение да споря за това, просто ще ти кажа че колкото лесно е да сложиш "крана" също толкова лесно е да направиш нещо друго което е мноо по интелигентно.......кво е това другото ли ......карай ся аз от де да знам нали ти казах че съм халхаберник
KILLER GTI написа:А ти по добре си траи и си надуваи турбото , не 4е не разбираш ма маи си се объркал нешто ))
Естественно че не разбирам, ако си мислиш че разбирам даже и малко, май ти си се объркал, не аз
А дали ше си трая........ко ти стана ве ти да не си друсан че реши да ми даваш наклон на ......
- KILLER GTI
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
.
е добре тогажа 6том казваш така да е ))
аз маи не сам разбрал, а и не сам голям разбира4 )
като ти 4ета постожета виждам 4е си доста по на4етен от мен.
а тва за КРАН ТУНИНГА аз впро1ем небих го пробвал на моита кола но знам 4е върши добра работа )та нали все пак сме в БГ )
аз маи не сам разбрал, а и не сам голям разбира4 )
като ти 4ета постожета виждам 4е си доста по на4етен от мен.
а тва за КРАН ТУНИНГА аз впро1ем небих го пробвал на моита кола но знам 4е върши добра работа )та нали все пак сме в БГ )
това налягане дето се катери в интейка (да разбирам ли че имаш турбо) му се вика "boost creep" и може да го решиш по 2 начина - или така както ти си тръгнал (със по-широко отварящ се wastegate) или просто да фанеш и да разпилиш/шлайфаш порта на wastegate-a...по-евтино е като решение и работи много добре
ако не ти се катери бавно налягането а се качва бързо и после пада където го искаш - това е "boost spike" и се причинява от бавен уейстгейт.
а може да имаш и двете- и тогава е доста неприятно. пик в началото, после пада където трябва и после пак почва нагоре лекичко...
ако не ти се катери бавно налягането а се качва бързо и после пада където го искаш - това е "boost spike" и се причинява от бавен уейстгейт.
а може да имаш и двете- и тогава е доста неприятно. пик в началото, после пада където трябва и после пак почва нагоре лекичко...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
landikar написа:Клапанът,който взехме от nikicar върши чудесна работа.И не е скъп.В София го офертират на 400 лв.
уха...ефтиния вика6
по 100$ и там някъде по нета има много регулатори....ама тоя 6те дае
Rising rate....вързан с бууста или е само регулируем?
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Вързва се с буста.При вакуум е на 3 бара.Ники го продава за 180 лв,не за 400!!!Поръчахме още един,защото един приятел си го сложи пробно на колата,много го хареса и не ми го дава .Така че трябваше да поръчам още един
На ъгъла на бул.България и Гоце Делчев имало магазин за тунинг истории.В него имало и клапани,които при вакуум държали 6 бара.Обаче тези продавали скъпо.Почти двойни цени от цените навън.Не съм ходил в този магазин,но ще отида да рагледам.
На ъгъла на бул.България и Гоце Делчев имало магазин за тунинг истории.В него имало и клапани,които при вакуум държали 6 бара.Обаче тези продавали скъпо.Почти двойни цени от цените навън.Не съм ходил в този магазин,но ще отида да рагледам.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани