Регулатор на налягането на бензина???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

Мнение от KILLER GTI » 04 Юни 2004, 22:17

ами приятел кво да ти кажа аз маи никъде не съм написал 4е ства за турбо мотор , а за атмосферен .
та само аз са да ти кажа на тебе 4е на пресхара нисшто не му става и то доста дулго време.
а моешли да ми кажеш тогава 6то ти тунинги ти дет ги нари4аш кран или некжи такива са забранени при ралиджииките , и ги крият ж праговете??
А ти по добре си траи и си надуваи турбото , не 4е не разбираш ма маи си се объркал нешто :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 07 Юни 2004, 0:14

KILLER GTI написа: ами приятел кво да ти кажа аз маи никъде не съм написал 4е ства за турбо мотор , а за атмосферен .

Ами приятел :lol: ..... човека който пусна темата а именно Бавареца, това нещо а именно "прешера" му требе за турбо мотор бе мойто момче, ти май не следиш темата и реши да се барнеш на разбирач :roll:
KILLER GTI написа:та само аз са да ти кажа на тебе 4е на пресхара нисшто не му става и то доста дулго време.

:roll: .......щом казваш.....аз не разбирам мноо мноо както доста пъти съм писал, а и това което пиша съм го чувал от тук от там щото съм конте и ма е шубе да си изцапам ръчичките с моторно масло.....такива мании :D . Не ми обръщай внимание ти си личи че яко чуваш петльо като пее :lol:
KILLER GTI написа:а моешли да ми кажеш тогава 6то ти тунинги ти дет ги нари4аш кран или некжи такива са забранени при ралиджииките , и ги крият ж праговете??

Да ве мога ве :lol: , щото 99% от българските ралиджии са някви супер изгърмели чички които си мислят че като са карали на 10-15 ралита и са завършили със зор 10% от тях и вече са фанали еди кой си за еди къде си и никой нищо не може да им каже, камо ли да им дава акъл що се отнася за нещо до карането или колите им :lol: Аз пак ти казвам този "кран тунинг" е един от върховете на българската селения що се отнася до тунинга, а пък ти както искаш така ма разбирай :lol: . Нямам и намерение да споря за това, просто ще ти кажа че колкото лесно е да сложиш "крана" също толкова лесно е да направиш нещо друго което е мноо по интелигентно.......кво е това другото ли :lol: ......карай ся аз от де да знам нали ти казах че съм халхаберник :D
KILLER GTI написа:А ти по добре си траи и си надуваи турбото , не 4е не разбираш ма маи си се объркал нешто :)))

Естественно че не разбирам, ако си мислиш че разбирам даже и малко, май ти си се объркал, не аз :D
А дали ше си трая........ко ти стана ве ти да не си друсан че реши да ми даваш наклон на ...... :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

.

Мнение от KILLER GTI » 07 Юни 2004, 23:00

е добре тогажа 6том казваш така да е :)))
аз маи не сам разбрал, а и не сам голям разбира4 :))
като ти 4ета постожета виждам 4е си доста по на4етен от мен.
а тва за КРАН ТУНИНГА аз впро1ем небих го пробвал на моита кола но знам 4е върши добра работа :))та нали все пак сме в БГ :))

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Юни 2004, 3:08

това налягане дето се катери в интейка (да разбирам ли че имаш турбо) му се вика "boost creep" и може да го решиш по 2 начина - или така както ти си тръгнал (със по-широко отварящ се wastegate) или просто да фанеш и да разпилиш/шлайфаш порта на wastegate-a...по-евтино е като решение и работи много добре :)

ако не ти се катери бавно налягането а се качва бързо и после пада където го искаш - това е "boost spike" и се причинява от бавен уейстгейт.

а може да имаш и двете- и тогава е доста неприятно. пик в началото, после пада където трябва и после пак почва нагоре лекичко...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

Мнение от KILLER GTI » 09 Юни 2004, 0:51

Ами за момента нямам , но прегожарям за един джигател от мк4 1.8т , и тогава 6те си играя с мотора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 09 Юни 2004, 21:38

Клапанът,който взехме от nikicar върши чудесна работа.И не е скъп.В София го офертират на 400 лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: София

Мнение от wassup » 10 Юни 2004, 13:14

Някой знае ли къде се намира fuel pressure regulator-а на е36 М50 ?
До където успях да стигна е някъде под интей-ка, но ми се струва че трябва да се свали целия интейк за да се види или замери което ми се струва абсурдно.
Лудите сме на изчезване ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 10 Юни 2004, 13:46

landikar написа:Клапанът,който взехме от nikicar върши чудесна работа.И не е скъп.В София го офертират на 400 лв.

уха...ефтиния вика6 :shock:
по 100$ и там някъде по нета има много регулатори....ама тоя 6те дае
Rising rate....вързан с бууста или е само регулируем?
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 10 Юни 2004, 21:24

Вързва се с буста.При вакуум е на 3 бара.Ники го продава за 180 лв,не за 400!!!Поръчахме още един,защото един приятел си го сложи пробно на колата,много го хареса и не ми го дава :D .Така че трябваше да поръчам още един :D
На ъгъла на бул.България и Гоце Делчев имало магазин за тунинг истории.В него имало и клапани,които при вакуум държали 6 бара.Обаче тези продавали скъпо.Почти двойни цени от цените навън.Не съм ходил в този магазин,но ще отида да рагледам.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook