SkyLine...
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Не забравяйте че на дайно се мери мощност на колелата. Това типично се прави на 3та скорост където въртящия момент е доста променен заради предавателните числа в скоростната кутия.
По прицип тези коли са си с близо 1000Нм въртяш момент. Имам филмче на Silvia SR20DET която вади 1000Нм.
А alx, аз не сравнявам 330 или Boxster с Скайлайн по колко върват. Просто като кола, 330 ме кефи повече от R34 GT-R.
Това че GT-Rовете ще ме късат от всякъде е друг въпрос.
По прицип тези коли са си с близо 1000Нм въртяш момент. Имам филмче на Silvia SR20DET която вади 1000Нм.
А alx, аз не сравнявам 330 или Boxster с Скайлайн по колко върват. Просто като кола, 330 ме кефи повече от R34 GT-R.
Това че GT-Rовете ще ме късат от всякъде е друг въпрос.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
naskoksan написа:SkyLine = небесни лайна:):):):):)
Тогава сток БМВта са кенеф, обаче недостоен за тия лайна

Аре стига сте писали глупости.
Като искате да пълните някоа тема с простотии пусни си една за
японските коли и сери на воля там.
Вземи си и да уолфА ти прави компания, а и други ще се намерят сигурен съм.
alx написа:skyline -![]()
supra tt -
rx-7 -
другите японски коли... ша си помисля преди да си накалям коленете, челото и ръцете
В такъв ред ли ги подреждаш.
И в една друга тема бе писал че тунинга на суприте излиза най-евтин.
Айде разкажи повече моля те за горните машини
по-конкретно за СкайЛайн.
И някой беше писал колко струва - R34 GT-R е някъде към 90 К долара.
дино се прави винаги на 4та (или 5та) - в зависимост коя предавка е 1:1
. никои не дино-ва на 3та освен ако колата не е със 4 скорости и 3та е 1:1 а 4та е овърдрайв.
слагам скайлаина пред супрата само защото е 4х4 и можеш страшно да тръгваш със тях. но всичко зависи каква ти е целта- зависи къде ще се пускаш със колата- ако е за 400 метра- скайлаин - въпреки че много мощните такива са само със задно защото предния им мост има конструктивни недостатъци и от 1000 коня нагоре си играеш със шанса. но ако успееш да опазиш предния мост, се получава страшна машина за драг. ако обаче целта ти е да си правиш ластици по магистралите (или гонка на 1000 или повече метра) супрата е препоръчителна. по начало тръгваш при нея със по-голям двигател (3 литра) и конете се правят по-лесно. проблема е че само със задно и със 1000+ коня се получават много свински 400 метра щото или изпушваш (много газ) или подскачаш (малко газ и голямото турбо за 1000+ коня не може да се развърти ако и на ниските да му помагат със азот). затова и повечето особено мощни супри са 11.х на 400 метра но излизат със 240 км терминална скорост. за сравнение, прието е че ако излизаш със такава скорост от 400те метра във колата "има" 8.х секунди. 8 секундните супри са много малко и повечето са автоматици (позволява да се вдигне налягане още от място и старта е относително лесен ако имаш сцеплението (сликове)).
всичко е въпрос на сцепление. ако се гониш със старт от място- 4х4 (скайлаин). ако се дърпате примерно от 100 нагоре или състезанието е достатъчно дълго да зацепиш и да "сложиш" конете на асфалта- супра. проблема е скайлаините са само със десен волан и по тази причина са доста ограничени. японците обаче са луди по тях.
рх-7 го слагам във тази класация само защото е изключително лек и ванкеловия двигател може да бъде надут много. проблема е че има термични проблеми и надеждноста е ниска. но все пак едни от най-бързите импорт драгове (демек не шеви, форд, додж и тн.) са рх-7ци.

слагам скайлаина пред супрата само защото е 4х4 и можеш страшно да тръгваш със тях. но всичко зависи каква ти е целта- зависи къде ще се пускаш със колата- ако е за 400 метра- скайлаин - въпреки че много мощните такива са само със задно защото предния им мост има конструктивни недостатъци и от 1000 коня нагоре си играеш със шанса. но ако успееш да опазиш предния мост, се получава страшна машина за драг. ако обаче целта ти е да си правиш ластици по магистралите (или гонка на 1000 или повече метра) супрата е препоръчителна. по начало тръгваш при нея със по-голям двигател (3 литра) и конете се правят по-лесно. проблема е че само със задно и със 1000+ коня се получават много свински 400 метра щото или изпушваш (много газ) или подскачаш (малко газ и голямото турбо за 1000+ коня не може да се развърти ако и на ниските да му помагат със азот). затова и повечето особено мощни супри са 11.х на 400 метра но излизат със 240 км терминална скорост. за сравнение, прието е че ако излизаш със такава скорост от 400те метра във колата "има" 8.х секунди. 8 секундните супри са много малко и повечето са автоматици (позволява да се вдигне налягане още от място и старта е относително лесен ако имаш сцеплението (сликове)).
всичко е въпрос на сцепление. ако се гониш със старт от място- 4х4 (скайлаин). ако се дърпате примерно от 100 нагоре или състезанието е достатъчно дълго да зацепиш и да "сложиш" конете на асфалта- супра. проблема е скайлаините са само със десен волан и по тази причина са доста ограничени. японците обаче са луди по тях.
рх-7 го слагам във тази класация само защото е изключително лек и ванкеловия двигател може да бъде надут много. проблема е че има термични проблеми и надеждноста е ниска. но все пак едни от най-бързите импорт драгове (демек не шеви, форд, додж и тн.) са рх-7ци.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
alx написа:дино се прави винаги на 4та (или 5та) - в зависимост коя предавка е 1:1. никои не дино-ва на 3та освен ако колата не е със 4 скорости и 3та е 1:1 а 4та е овърдрайв.
Да де, каквото и да е. Това което исках да кажа е че от там идват разлики във въртящ момент.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
CS написа:Тогава сток БМВта са кенеф, обаче недостоен за тия лайна![]()
Аре стига сте писали глупости.
Като искате да пълните някоа тема с простотии пусни си една за
японските коли и сери на воля там.
Вземи си и да уолфА ти прави компания, а и други ще се намерят сигурен съм.
алоооо
нещо тона ти не ми харесва
каквато темата такива и постовете в нея
знаеш ли че ми е писнало да гладам в тоя форум
теми от сорта "Какво ферари видях вчера...май беше червено..."
аз лично не видях нищо градивно по отношение на смисъл в твоя пост... както и в темата като цяло...
а това дали аз се изразявам подобаващо ще решат модераторите не ти


и щом си толкова засегнат от нашата ниЗка култура и непросветеност ми да ни беше информирал малко относно тези невероятни машини за които иде реч не мислиш ли


и друго... за да разсея лошите чувства до момента ще кажа:
Да скайлайн е интересен автомобил... има мегдан за нечовешки изпълнение с него... но като форма в известен смисъл ми напомня доста на един друг автомобил



дизайна... мен лично този автомобил не ме е впечатлил до сега поради простата причина че не съм се докосвал до него по какъвто и да е начин... а и просто ме кефят съвсем друг тип автомобили ама айде че много задълбахме...
със здраве и без лоши чувства

И това нещо колко време и как смяташ, че може да се кара в нормални обстоятелства...например да го закараш от Младост до Бояна ?
Ако ще си търсим подобни "автомобили" нямате проблем, ще ви дам пре-достатъчно линкове, но за мен лично те са безинтересни. Кво...сложили му 1500 коня и като го запалиш му трябва да си мъкнеш една цистерна отзад, на петото палене да ходиш да му правиш основен ремонт... Лошо няма да се кефиш на подобно чудо, но в България надали скоро ще можем да бъдем свидетели на такъв звяр, за съжаление.
По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


И това нещо колко време и как смяташ, че може да се кара в нормални обстоятелства...например да го закараш от Младост до Бояна ?
Ако ще си търсим подобни "автомобили" нямате проблем, ще ви дам пре-достатъчно линкове, но за мен лично те са безинтересни. Кво...сложили му 1500 коня и като го запалиш му трябва да си мъкнеш една цистерна отзад, на петото палене да ходиш да му правиш основен ремонт... Лошо няма да се кефиш на подобно чудо, но в България надали скоро ще можем да бъдем свидетели на такъв звяр, за съжаление.
По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


И това нещо колко време и как смяташ, че може да се кара в нормални обстоятелства...например да го закараш от Младост до Бояна ?
Ако ще си търсим подобни "автомобили" нямате проблем, ще ви дам пре-достатъчно линкове, но за мен лично те са безинтересни. Кво...сложили му 1500 коня и като го запалиш му трябва да си мъкнеш една цистерна отзад, на петото палене да ходиш да му правиш основен ремонт... Лошо няма да се кефиш на подобно чудо, но в България надали скоро ще можем да бъдем свидетели на такъв звяр, за съжаление.
По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


По принцип мразя всички японски, корейски, китайски, виетнамски, тайвански и всякъквите подобни "жълтурски колички", но определено мога да направя изключение за Skyline, RX-7, Supra, Integra...и всякъквите подобни бегачки, защото тези коли излизат от завода с една цел - да бъдат тунинговани. Мразя по гореспоменатите, защото непрекъснато крадат и пунтират от европейските и американските, дори и сега, когато направиха достатъчно пари да си правят изцяло свой винаги можеш да откриеш нещо европейски вътре. При това не копче или стрелка на километража, а цели двигатели, окачвания...Но това, естествено си е лично мое мнение. Ако има фенове на тези автомобили, моля да ме извинят ако съм ги обидил с нещо.


33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани