Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Фев 2008, 21:16

bum_bum написа:Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде :roll:
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.

Да прав си за валовете в eBay,даже почти нищо няма,освен визуален тунинг :(,не че няма нужда,ма не съм по тая част.Вижте какво намерих,за М42,освен всичко друго,явно "два пъти" по-тежкия маховик пречи доста на ускорението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Фев 2008, 21:44

'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 26 Фев 2008, 23:52

Един Schrik какво увеличение на конските сили може да достави на M42 и има ли други неща които да се пипат ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 27 Фев 2008, 0:17

Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работа ;) А за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно. ;) Успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Фев 2008, 1:27

R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работа ;) А за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно. ;) Успех


2 инжектора повече, 2 биела, 2 бутала и всичко с 2 повече където трябва. Повече масло в двигателя, по-скъпа гарнитура, ако се прави главата .. излиза доста по-скъпо заради 24-те вентила и т.н. и т.н.... абе всичко си е по-скъпо. А и човека пита за Б20 ... не за Б25.... а и не съм съгласен, че Б25 модифициран на Б28 и с още някой жокер, ще бяга повече от М42 с турбинка на малък надув .... всичко е доста относително....

Валове за БМВ .... Шрик, КАТ КАМ, Дабилас ....
Schrick са най-скъпите ... вървят около 900 евро.
Dbilas ... и те не са много ефтини .. и те са в тоя деапазон.
CAT CAM ми направиха оферта 600 USD ... ама нещо не се получи... иначе в европа ... около 850 евро вървят.
Има и още едни в USA ... ама сега ме мързи да ги диря.
Абе бая фирми предлагат....ама трябва да се търси.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 27 Фев 2008, 1:47

R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работа ;) А за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно. ;) Успех
Колега съгласен съм,че ако се сменят валове,биели и т.н. и обема се повиши 20-ката няма да има нищо общо с ис-ката в атмосверен режим,но да ти кажа честно,като гледам колко много неща трябва да сменям,май ще е по-добре едно М42...Т ,защото там ми трябва само колектор,турбо,кулер,дюзи,ТП,бов и електроника,вярно не е малко,но вече знам как стават нещата доло-горе,а от всякаде чувам,даже и в една тема в тунинга кат гледам биелката на М50-ката е малко по-дебела от на Ондата :),докато на ис-а е друга бира,пък са и ковани.

AlibiTu написа:
R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работа ;) А за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно. ;) Успех


2 инжектора повече, 2 биела, 2 бутала и всичко с 2 повече където трябва. Повече масло в двигателя, по-скъпа гарнитура, ако се прави главата .. излиза доста по-скъпо заради 24-те вентила и т.н. и т.н.... абе всичко си е по-скъпо. А и човека пита за Б20 ... не за Б25.... а и не съм съгласен, че Б25 модифициран на Б28 и с още някой жокер, ще бяга повече от М42 с турбинка на малък надув .... всичко е доста относително....

Валове за БМВ .... Шрик, КАТ КАМ, Дабилас ....
Schrick са най-скъпите ... вървят около 900 евро.
Dbilas ... и те не са много ефтини .. и те са в тоя деапазон.
CAT CAM ми направиха оферта 600 USD ... ама нещо не се получи... иначе в европа ... около 850 евро вървят.
Има и още едни в USA ... ама сега ме мързи да ги диря.
Абе бая фирми предлагат....ама трябва да се търси.

Благодаря колега за инфото,на валовете,бих си взел и 25-ца,ама няма на пазара,а пък от вън са акцизни,там почти нищо няма да пипам че и без това ще се движа в 15-20 разход :),та май ще се ориентирам към бейби бимата,нищо че не е "истинско" БМВ с 6 цилиндъра,да не забравяме че този мотор е подобие до колкото знам на 1-я М Power с 4-те братя ;) и така благодаря за инфото,ма никой не сподели тия пусти М50-ки държът ли на над атмосверното налягане :(???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 27 Фев 2008, 1:58

Vmax написа:
bum_bum написа:Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде :roll:
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.

Да прав си за валовете в eBay,даже почти нищо няма,освен визуален тунинг :(,не че няма нужда,ма не съм по тая част.Вижте какво намерих,за М42,освен всичко друго,явно "два пъти" по-тежкия маховик пречи доста на ускорението.


пп: Сори забравих да дам линка към инфото => http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/1991 ... -mods.html

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 27 Фев 2008, 9:19

За М50/52 има валове на Schrick, на CatCams, а и на доста други :roll:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 27 Фев 2008, 10:34

Vmax написа:даже и в една тема в тунинга кат гледам биелката на М50-ката е малко по-дебела от на Ондата :)

Ако мотовилката на Д16-ката е това :arrow:
Изображение,
то наистина е малко "по-тънка"...., но от мотовилка на М52 :arrow:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 27 Фев 2008, 10:59

Варианти много, колега. Може например да се строукне М42-та до 2044куб. с колянов вал от М47(Е46 дизел), по-къси биели, разширяване на цилиндрите и бутала от S50B30. Ако се комбинира с рошави валове, портване на главата, къстъм интейк и електроника, би трябвало да си пред 25-те, но до сега никой не го е правил в България или поне аз не знам. Излиза и доста солено, освен ако не можеш сам да си го правиш и да купуваш само частите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Фев 2008, 11:04

JohnnyBlack написа:За М50/52 има валове на Schrick, на CatCams, а и на доста други :roll:


To на CatCams страницата се едно аз съм я прайл, нищо не се отваря или поне при мен така. Че има, има сигурно, но много трудно се намира информация какво може да се направи по един М50/52Б20 мотор, както и какво може да се очаква като резултат от парите. Като цяло май 20- тина атмосверни коня излизат на цената на 50+ турбинирани..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Фев 2008, 17:13

bum_bum написа:
JohnnyBlack написа:За М50/52 има валове на Schrick, на CatCams, а и на доста други :roll:


To на CatCams страницата се едно аз съм я прайл, нищо не се отваря или поне при мен така. Че има, има сигурно, но много трудно се намира информация какво може да се направи по един М50/52Б20 мотор, както и какво може да се очаква като резултат от парите. Като цяло май 20- тина атмосверни коня излизат на цената на 50+ турбинирани..


Отваря се с подходящия браузър. По спомен с Mozilata не става ... й ги отвярх с IE ..
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 27 Фев 2008, 17:25

zBoost написа:Един Schrik какво увеличение на конските сили може да достави на M42 и има ли други неща които да се пипат ?


Leistungszuwachs bei allen oben genannten Motoren ca. 14-15 PS

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 28 Фев 2008, 2:01

lowdriver написа:
Vmax написа:даже и в една тема в тунинга кат гледам биелката на М50-ката е малко по-дебела от на Ондата :)

Ако мотовилката на Д16-ката е това :arrow:
Изображение,
то наистина е малко "по-тънка"...., но от мотовилка на М52 :arrow:

Колега прав си исказал съм се неподготвен :( ,е добре щом е толкова дебела биелата на М50Б20-ката защо и каде се чупят при турбиниране.Или просто не ми се вярва да са извадили и 2-те коли егати каръка,за които знам,че са се счупили.

koyota написа:Варианти много, колега. Може например да се строукне М42-та до 2044куб. с колянов вал от М47(Е46 дизел), по-къси биели, разширяване на цилиндрите и бутала от S50B30. Ако се комбинира с рошави валове, портване на главата, къстъм интейк и електроника, би трябвало да си пред 25-те, но до сега никой не го е правил в България или поне аз не знам. Излиза и доста солено, освен ако не можеш сам да си го правиш и да купуваш само частите.
Колега това е много полезна информация,за някои фенове,а тея по-къси биели от какво ще са :( ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 28 Фев 2008, 5:34

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55026

ето ти и самата тема спец. за М42 може би като си търсил тука си я пропуснал :) :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook