Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
bum_bum написа:Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде![]()
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.
Да прав си за валовете в eBay,даже почти нищо няма,освен визуален тунинг

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Един Schrik какво увеличение на конските сили може да достави на M42 и има ли други неща които да се пипат ?
Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работа
А за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работаА за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех
2 инжектора повече, 2 биела, 2 бутала и всичко с 2 повече където трябва. Повече масло в двигателя, по-скъпа гарнитура, ако се прави главата .. излиза доста по-скъпо заради 24-те вентила и т.н. и т.н.... абе всичко си е по-скъпо. А и човека пита за Б20 ... не за Б25.... а и не съм съгласен, че Б25 модифициран на Б28 и с още някой жокер, ще бяга повече от М42 с турбинка на малък надув .... всичко е доста относително....
Валове за БМВ .... Шрик, КАТ КАМ, Дабилас ....
Schrick са най-скъпите ... вървят около 900 евро.
Dbilas ... и те не са много ефтини .. и те са в тоя деапазон.
CAT CAM ми направиха оферта 600 USD ... ама нещо не се получи... иначе в европа ... около 850 евро вървят.
Има и още едни в USA ... ама сега ме мързи да ги диря.
Абе бая фирми предлагат....ама трябва да се търси.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Колега съгласен съм,че ако се сменят валове,биели и т.н. и обема се повиши 20-ката няма да има нищо общо с ис-ката в атмосверен режим,но да ти кажа честно,като гледам колко много неща трябва да сменям,май ще е по-добре едно М42...Т ,защото там ми трябва само колектор,турбо,кулер,дюзи,ТП,бов и електроника,вярно не е малко,но вече знам как стават нещата доло-горе,а от всякаде чувам,даже и в една тема в тунинга кат гледам биелката на М50-ката е малко по-дебела от на ОндатаR1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работаА за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех

AlibiTu написа:R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работаА за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех
2 инжектора повече, 2 биела, 2 бутала и всичко с 2 повече където трябва. Повече масло в двигателя, по-скъпа гарнитура, ако се прави главата .. излиза доста по-скъпо заради 24-те вентила и т.н. и т.н.... абе всичко си е по-скъпо. А и човека пита за Б20 ... не за Б25.... а и не съм съгласен, че Б25 модифициран на Б28 и с още някой жокер, ще бяга повече от М42 с турбинка на малък надув .... всичко е доста относително....
Валове за БМВ .... Шрик, КАТ КАМ, Дабилас ....
Schrick са най-скъпите ... вървят около 900 евро.
Dbilas ... и те не са много ефтини .. и те са в тоя деапазон.
CAT CAM ми направиха оферта 600 USD ... ама нещо не се получи... иначе в европа ... около 850 евро вървят.
Има и още едни в USA ... ама сега ме мързи да ги диря.
Абе бая фирми предлагат....ама трябва да се търси.
Благодаря колега за инфото,на валовете,бих си взел и 25-ца,ама няма на пазара,а пък от вън са акцизни,там почти нищо няма да пипам че и без това ще се движа в 15-20 разход



Vmax написа:bum_bum написа:Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде![]()
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.
Да прав си за валовете в eBay,даже почти нищо няма,освен визуален тунинг,не че няма нужда,ма не съм по тая част.Вижте какво намерих,за М42,освен всичко друго,явно "два пъти" по-тежкия маховик пречи доста на ускорението.
пп: Сори забравих да дам линка към инфото => http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/1991 ... -mods.html
Варианти много, колега. Може например да се строукне М42-та до 2044куб. с колянов вал от М47(Е46 дизел), по-къси биели, разширяване на цилиндрите и бутала от S50B30. Ако се комбинира с рошави валове, портване на главата, къстъм интейк и електроника, би трябвало да си пред 25-те, но до сега никой не го е правил в България или поне аз не знам. Излиза и доста солено, освен ако не можеш сам да си го правиш и да купуваш само частите.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
JohnnyBlack написа:За М50/52 има валове на Schrick, на CatCams, а и на доста други
To на CatCams страницата се едно аз съм я прайл, нищо не се отваря или поне при мен така. Че има, има сигурно, но много трудно се намира информация какво може да се направи по един М50/52Б20 мотор, както и какво може да се очаква като резултат от парите. Като цяло май 20- тина атмосверни коня излизат на цената на 50+ турбинирани..
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
bum_bum написа:JohnnyBlack написа:За М50/52 има валове на Schrick, на CatCams, а и на доста други
To на CatCams страницата се едно аз съм я прайл, нищо не се отваря или поне при мен така. Че има, има сигурно, но много трудно се намира информация какво може да се направи по един М50/52Б20 мотор, както и какво може да се очаква като резултат от парите. Като цяло май 20- тина атмосверни коня излизат на цената на 50+ турбинирани..
Отваря се с подходящия браузър. По спомен с Mozilata не става ... й ги отвярх с IE ..
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
zBoost написа:Един Schrik какво увеличение на конските сили може да достави на M42 и има ли други неща които да се пипат ?
Leistungszuwachs bei allen oben genannten Motoren ca. 14-15 PS
lowdriver написа:Vmax написа:даже и в една тема в тунинга кат гледам биелката на М50-ката е малко по-дебела от на Ондата
Ако мотовилката на Д16-ката е това![]()
,
то наистина е малко "по-тънка"...., но от мотовилка на М52
Колега прав си исказал съм се неподготвен

Колега това е много полезна информация,за някои фенове,а тея по-къси биели от какво ще саkoyota написа:Варианти много, колега. Може например да се строукне М42-та до 2044куб. с колянов вал от М47(Е46 дизел), по-къси биели, разширяване на цилиндрите и бутала от S50B30. Ако се комбинира с рошави валове, портване на главата, къстъм интейк и електроника, би трябвало да си пред 25-те, но до сега никой не го е правил в България или поне аз не знам. Излиза и доста солено, освен ако не можеш сам да си го правиш и да купуваш само частите.

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55026
ето ти и самата тема спец. за М42 може би като си търсил тука си я пропуснал

ето ти и самата тема спец. за М42 може би като си търсил тука си я пропуснал


45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани