Какъв тЮнИНГ харесвате? парт чу (2)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Какъв тЮнИНГ харесвате?

1. Отвън: Е36 316и :: Под капака: 200+ к.с.
54
76%
2. Отвън: М-стайл :: Под капака: М40Б16
17
24%
 
Общо гласове : 71
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 13 Фев 2008, 17:16

Mollov написа:Кой е позьор бре? Я гледай напред! Никво рекаро не искам, ма не искам и в кочина да се возя... било то и 200+ коня...

Кой ти каза, че колата 200 коня трябва да е кочина ... ти как си мислиш че можеш да подобриш интериора на една оригинална кола стига глупости :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3390
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i Turbo
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Мнение от ///Ivan » 13 Фев 2008, 17:26

Искам силата да е под капака! :D ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 13 Фев 2008, 20:09

За колегата Молов - чак па кочина да е :)
Просто да е сток и да не личи, че е "бйегачка" :mhihi:
Може и като нова да е (стига да си я намериш ;))
Mens sana in corpore sano

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 13 Фев 2008, 20:31

Mollov написа:Сега ако приемем, че якият външен вид е комплект със същият отвътре.... в този случай избирам М40-ката, която обаче ше ме вози прилично и няма да ме е гнус да сядам на изтъркани седалки и мизерен интериор... онова с 200+ коня в този си вид е за драг само...

малко пресилено,200 коня по скоро за дрифт :lol:
Иначе аз предпочитам 200+ коня под капака с хубаво окачване и спирачки,но ако има и м пакет... :mhihi:
иначе ако съдя по колата си :май съм нещо средно стъклопластова броня окачване и 150hp но да се надяваме скоро да се променят нещата :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 13 Фев 2008, 20:51

vicho написа:е що за въпрос?
от вън ///М-ка, отвътре иС :twisted:
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Фев 2008, 21:21

zBoost написа:
vicho написа:е що за въпрос?
от вън ///М-ка, отвътре иС :twisted:
:yes:
баш

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Фев 2008, 22:40

R1cerBoy написа:Кой ти каза, че колата 200 коня трябва да е кочина ... ти как си мислиш че можеш да подобриш интериора на една оригинална кола стига глупости :mhihi:


Са все си мисля, че става дума за "занемарена" на външен вид (и вътре), но мощна кола или яка на външен вид, но "ялова" кола.... кое от двете... са ако едната е прилична, но stock като интериор и екстериор (но запазена!) и с 200 коня под капака - съгласих се... в този случай верно трябва да ти купят малко лимони, ако избереш наточената само щото е много "яка" на външен вид :) Реално "stock" E36 има много визия и чар в себе си.... кво като не е ///М :)

gotcha, с това ти допълнение (в последният пост) няма какво да коментираме повече тогава :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 13 Фев 2008, 23:19

Ми така излиза май, ако гледаме вота :)
Иначе една 316 примерно зелена с тасове, надали ще изплаши някой надъхан хондаджия :mhihi:
Като цяло това ми беше идеята. Иначе е ясно, че всички искат 328 М пакет :winky:
Mens sana in corpore sano

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 14 Фев 2008, 0:54

Добре де, колко хора(освен логнатите тук, разпознават истинските М-ки, че някои и тук не ги разпознават)! За хората необвързани с марката няма М-пакет, не знаят защо по дяволите тая броня струва 3 пъти колкото обикновената, или какво им е различното на тея прагове, че са 500 лв. Ако някой влага пари в това, то е за собствено удовлетворение и за хвалба тук. Боли го някой фен на Хонда, че си с М-пакет(изобщо няма да забележи). Забелязваме ги ние, и се "чешем" яко! Аз не съм кой знае какъв шофьор, не се дърпам по светофарите с никой, но когато си измия колата винаги се обръщат глави и ми е кеф. Кеф ми е да си седя на кожен салон, да ми е чисто и да не скърца всяка пластмаса в купето, да не ми трака предницата, и да си чувам мислите докато карам. Наречи го позьорщина, мен ме боли оная работа :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 14 Фев 2008, 1:13

Ами човек, колата ти наистина изглежда супер, а и е с добър матор, така че дискусията не важи явно за теб ;) Но хипотетично предполагам би отговорил с номер 2, съдейки по думите ти...

П.С. Никой да не се засяга, че кара М40 ей :twisted:
Mens sana in corpore sano

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 14 Фев 2008, 2:12

Аз не съм гласувал защото предпочитам третия вариянт а той е, да изглежда като 316 да е с //М 40 и да е турбо с много коне :mhihi: да видиме колко невървяща е 316-ката :mhihi:
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 14 Фев 2008, 3:01

//M_Power написа:Аз не съм гласувал защото предпочитам третия вариянт а той е, да изглежда като 316 да е с //М 40 и да е турбо с много коне :mhihi: да видиме колко невървяща е 316-ката :mhihi:


ми това е първия вариант

аз лично искам и двете една наточена отвънка брони джанти и тн с филтерче чипче ниско окачване но мотора да не е пипан (турбота валове кована карантия) - това да ми е 520ката. а отделно е е30 турбо с абсолутно сток външен вид :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 14 Фев 2008, 20:49

:mhihi: :mhihi: определено нъмбър 1 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Фев 2008, 21:48

koyota написа:Добре де, колко хора(освен логнатите тук, разпознават истинските М-ки, че някои и тук не ги разпознават)! За хората необвързани с марката няма М-пакет, не знаят защо по дяволите тая броня струва 3 пъти колкото обикновената, или какво им е различното на тея прагове, че са 500 лв. Ако някой влага пари в това, то е за собствено удовлетворение и за хвалба тук. Боли го някой фен на Хонда, че си с М-пакет(изобщо няма да забележи). Забелязваме ги ние, и се "чешем" яко! Аз не съм кой знае какъв шофьор, не се дърпам по светофарите с никой, но когато си измия колата винаги се обръщат глави и ми е кеф. Кеф ми е да си седя на кожен салон, да ми е чисто и да не скърца всяка пластмаса в купето, да не ми трака предницата, и да си чувам мислите докато карам. Наречи го позьорщина, мен ме боли оная работа :mhihi:


Ей това е правилното мнение по въпроса :yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Фев 2008, 0:31

Аз гласувах за 200+ коня под капака, но си пропуснал шпера :) Щото ако М-стайл 316-ката има шпер ще избера нея :mhihi:
BMW only!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook