Заден мост от 325 - какво да го правя??

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 04 Фев 2008, 4:12

zBoost написа:Виж сега...махаш 2та номера, развиваш ги и посредата слагаш една 325ца и пак ги завиваш :mhihi:

Ти така ли направи? :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Фев 2008, 10:05

Аааа не аз мойто зелено говно не си го давам :mhihi: Ако ше става 325, си има други техники :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Фев 2008, 15:10

А бе нямам си и идея дали стават или не но аз на моито ги отнесох на маисторите в сервиза и им казах сменяите и те смениха :mhihi: :mhihi: :mhihi: а пък как :roll:

Само дифа си ми остана оригиналният! "за момента само" ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Фев 2008, 20:54

А някой знае ли как седи въпроса с километража, ако сменя дифа и е с друго предавателно число? Тоя датчик къде мери, на короната или на пиньона? Щото ако е на пиньона май ше показва грешно?? Като го гледам на схемата, май е откъм страната на короната ама знае ли човек...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2008, 0:18

Митко Ганчев написа:А някой знае ли как седи въпроса с километража, ако сменя дифа и е с друго предавателно число? Тоя датчик къде мери, на короната или на пиньона? Щото ако е на пиньона май ше показва грешно?? Като го гледам на схемата, май е откъм страната на короната ама знае ли човек...


няма страшно има си една хуиня там зака4аш си буксата както си е стандартно и няма проблеми , ам,а по-добре ми го дай тоя диф на мен :mhihi: твойта кола 6те умре буквално с него ще имаш 4увството 4е 1-ва не тие баш първа ами 1-ва и половина и така е със вси4ки скорости и ускорението ти став акато на тролей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Фев 2008, 0:50

Бреее па тоя лудия къв е лаком бе, де що има шперове сички иска да ги лапне :mhihi:
Де да знам математически погледнато отношението между 3.45 и 3.15 е около 100 към 91... Грубо 10% намаляне на въртящия момент ако мисля в правилната посока. Все пак ме блазни мисълта да се пробвам, но ще го мисля. Са ше го фърля тва железо в мазето като го взема и ако не ме гложди много отвътре, ше се опитвам да уча за изпити :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2008, 0:54

Митко Ганчев написа:Бреее па тоя лудия къв е лаком бе, де що има шперове сички иска да ги лапне :mhihi:
Де да знам математически погледнато отношението между 3.45 и 3.15 е около 100 към 91... Грубо 10% намаляне на въртящия момент ако мисля в правилната посока. Все пак ме блазни мисълта да се пробвам, но ще го мисля. Са ше го фърля тва железо в мазето като го взема и ако не ме гложди много отвътре, ше се опитвам да уча за изпити :mhihi:


окс аз изкопувам само големи прасета малките се 4уп1т много лесно и затова , тествай го и ако не те кефи как е с него колата ми драсни едно лс

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook