много добра еверидейка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Яну 2008, 22:32

тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500

с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Яну 2008, 23:13

Не знам за другото, ама ми харесва много това осветление при краката. Ще взема да си сложа и аз, ма няма да да е точно циганско синьо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 04 Яну 2008, 23:59

Автомобила е доста пипнат! Правете разлика м/у стъклопласт на Сижи и тунинг на Riegger :!: Повечето тунинг фирми правят ПВЦ тунинг брони. Аз самия имам такава за Е36 с дизайна на Е46 ///М3 :idea: , но я сменям със стокова ///М3 Е36 :D Страничните огледала са хромирани, не защото са евтини, а за да допълнят хром-лайн екстериора, който има и при ел. от джантите и фаровете! Аз лично не виждам нищо евтино в автомобила, предвид факта, че Хелла Ксенон Кит за Е36 (фарове с ксенон) са почти 1000 Евро :!: Халогените са оригинални от ///М3 Е46

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 05 Яну 2008, 2:03

ludiagsm написа:тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500

с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре


Луд нали знаеш, че проблема не е само в срещането клапан-бутало ... просто от обороти може да се изплющи биелата в горната част при буталния болт в най-тънката си част.
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 05 Яну 2008, 5:29

ludiagsm написа:тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500

с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре

То не е проблем да го въртиш, но макс коне не са на тези обороти с оригинални валове. Ти може да го въртиш и до 9000, но това са мъртви обороти където няма въртящ момент.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Яну 2008, 11:30

така е ,но от друга страна , при дрифт и или ако по някаква при4ина не ти се превклю4ва по-рано хубаво е да имаш възможност да въртиш до 8500- 9000 ,а още по-хубаво е когато няма последствия аз съм пробвал и няма :idea:

ис-а беше с оригиналните валове клапни и прожини и когато на състезанието го бях надул на 1,8бара просто си искаше да се върти над 7000 оборота а при 1бар над 7000 нямаше ускорение и само тъп4е на едно място. клапните прожините и талерки там вси4ко на стария със 7мм-ви стебла м42 , са си еднакви с тези на м50 б25 и няма проблем ако надут на 0,8 м50б25 се върти на 8000-8500 оборота

хубаво масло и биелни лагери ;)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook