кои може да ми турбинира баврията

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Дек 2007, 23:14

Alexi написа:М40 не може да се турбинира защото е много изтискан заводски просто няма какво да желаеш повече :D


Така е, аз моя едвам го вкарвам в пътя :mhihi:
BMW only!

М10 Разрушителя
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Самоков

Мнение от ddt » 11 Дек 2007, 0:55

amd написа:
Alexi написа:М40 не може да се турбинира защото е много изтискан заводски просто няма какво да желаеш повече :D


Така е, аз моя едвам го вкарвам в пътя :mhihi:

Търси проблема на друго място :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Да бе да...

Мнение от teao » 11 Дек 2007, 9:00

Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра. :winky:


Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: къде ли не...
Кара: Audi TT quattro 225++HP

Re: Да бе да...

Мнение от ku4eto » 11 Дек 2007, 9:33

teao написа:Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра. :winky:


тва дет си написал е степен на сгъстяване а не компресия - съвсем различни неща са и изобщо не е висока при 318ис е 10:1 а при М-ките 10.5-11:0 въпреки това на 1 бар дори с перфектна смес няма да издържи много....челата на буталата са зле- от М42 са много по-подходящи, на тоз двг мазането е лошо -маслената помпа е под всяква критика, няма високи обороти като пир М43 и т.н... -с две думи сложи си М42 и турбинираи него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 11 Дек 2007, 12:42

Прав си за степента на сгъстяване. Ама при 8,8:1 надув от 1 бар си е екстра и вече 20к км няма ядове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Да бе да...

Мнение от Vozq_bez_pari » 12 Дек 2007, 1:33

ku4eto написа:
teao написа:Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра. :winky:


тва дет си написал е степен на сгъстяване а не компресия - съвсем различни неща са и изобщо не е висока при 318ис е 10:1 а при М-ките 10.5-11:0 въпреки това на 1 бар дори с перфектна смес няма да издържи много....челата на буталата са зле- от М42 са много по-подходящи, на тоз двг мазането е лошо -маслената помпа е под всяква критика, няма високи обороти като пир М43 и т.н... -с две думи сложи си М42 и турбинираи него


си4ко е така и мазането е лошо поради други причини... маслената помпа е една и съща за М40/М42 ;) а буталата.... може се земат от М42 стават идеално (се пак биелите са едни и същи и на М40/М42 ) :P

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Дек 2007, 1:48

Те като се задръстят маслените магистралки над вала и се напълни с боклуци системата, после почва да яде вала и кобилицте - каквато и да е маслената помпа :roll: Иначе не знам за турбиниране, ама - дори доста добър М42 пак като че ли поцъкват клапаните или каквото е там и на високи обороти някак не ми харесва как се пържи мотора. М50-ката толкова перфектно и хармонично работи, че нямам думи - откакто карах лятото Е34-ката с М50, макар и на 370 000 километра работеше перфектно и се влюбих в този мотор. Вярно, че 4 цилиндровия е по-пъргав отначало, ама във високите шестака изведнъж те ритва и е супер просто.

Малко отклонение от темата, за което съжалявам - колегата teao ни показа наживо няколко пъти колко добре върви М40 компресор и то изглежда е надеждна сглобката - евава за което. М42 винаги ще изкара повече коне от М40, заради по-добрата глава, но това не означава, че и М40 не може да с турбинира. Зависи какво цели човека.
BMW only!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook