кои може да ми турбинира баврията
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Alexi написа:М40 не може да се турбинира защото е много изтискан заводски просто няма какво да желаеш повече
Така е, аз моя едвам го вкарвам в пътя

BMW only!
Да бе да...
Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра. 

- ku4eto
-
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 8.02.2007
- Местоположение: къде ли не...
- Кара: Audi TT quattro 225++HP
Re: Да бе да...
teao написа:Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра.
тва дет си написал е степен на сгъстяване а не компресия - съвсем различни неща са и изобщо не е висока при 318ис е 10:1 а при М-ките 10.5-11:0 въпреки това на 1 бар дори с перфектна смес няма да издържи много....челата на буталата са зле- от М42 са много по-подходящи, на тоз двг мазането е лошо -маслената помпа е под всяква критика, няма високи обороти като пир М43 и т.н... -с две думи сложи си М42 и турбинираи него
...
Прав си за степента на сгъстяване. Ама при 8,8:1 надув от 1 бар си е екстра и вече 20к км няма ядове.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Да бе да...
ku4eto написа:teao написа:Кое му е изтисканото на М40ката? Компресията 8,8:1 е невероятно висока,отнася 1 бар без разреждане. ::shock: И един мармот завива шоколада в калник от Калибра.
тва дет си написал е степен на сгъстяване а не компресия - съвсем различни неща са и изобщо не е висока при 318ис е 10:1 а при М-ките 10.5-11:0 въпреки това на 1 бар дори с перфектна смес няма да издържи много....челата на буталата са зле- от М42 са много по-подходящи, на тоз двг мазането е лошо -маслената помпа е под всяква критика, няма високи обороти като пир М43 и т.н... -с две думи сложи си М42 и турбинираи него
си4ко е така и мазането е лошо поради други причини... маслената помпа е една и съща за М40/М42


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Те като се задръстят маслените магистралки над вала и се напълни с боклуци системата, после почва да яде вала и кобилицте - каквато и да е маслената помпа
Иначе не знам за турбиниране, ама - дори доста добър М42 пак като че ли поцъкват клапаните или каквото е там и на високи обороти някак не ми харесва как се пържи мотора. М50-ката толкова перфектно и хармонично работи, че нямам думи - откакто карах лятото Е34-ката с М50, макар и на 370 000 километра работеше перфектно и се влюбих в този мотор. Вярно, че 4 цилиндровия е по-пъргав отначало, ама във високите шестака изведнъж те ритва и е супер просто.
Малко отклонение от темата, за което съжалявам - колегата teao ни показа наживо няколко пъти колко добре върви М40 компресор и то изглежда е надеждна сглобката - евава за което. М42 винаги ще изкара повече коне от М40, заради по-добрата глава, но това не означава, че и М40 не може да с турбинира. Зависи какво цели човека.

Малко отклонение от темата, за което съжалявам - колегата teao ни показа наживо няколко пъти колко добре върви М40 компресор и то изглежда е надеждна сглобката - евава за което. М42 винаги ще изкара повече коне от М40, заради по-добрата глава, но това не означава, че и М40 не може да с турбинира. Зависи какво цели човека.
BMW only!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани