Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Ное 2007, 19:40

AlibiTu написа:То по-скоро зависи с кой двигател си ;)
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се ползват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1


Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете :)
Абе мой, що само четеш и се заблуждаваш? Че и другите да се объркат :?: Как ще слагаш само вала от 2.8 и хоп - готово 2800 см3 :?: Нали В25 е с ход 75 мм, а В28 е с ход 84 мм... и като сложиш вала от В28 със сток буталата и биелите от В25, буталата ще се покажат с 4,5 мм над предишното си положение ;) Което е грубо около 5-6 мм над блока :!: Ще стане ако се сложат биели 130 мм от М20, но степента ще се смъкне приблизително с 0,5-0,6 единици.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Ное 2007, 21:23

TOM написа:
AlibiTu написа:То по-скоро зависи с кой двигател си ;)
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се ползват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1


Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете :)
Абе мой, що само четеш и се заблуждаваш? Че и другите да се объркат :?: Как ще слагаш само вала от 2.8 и хоп - готово 2800 см3 :?: Нали В25 е с ход 75 мм, а В28 е с ход 84 мм... и като сложиш вала от В28 със сток буталата и биелите от В25, буталата ще се покажат с 4,5 мм над предишното си положение ;) Което е грубо около 5-6 мм над блока :!: Ще стане ако се сложат биели 130 мм от М20, но степента ще се смъкне приблизително с 0,5-0,6 единици.


Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).

Дължина на Биелите:
M50B25 135mm
M50B25TÜ 140mm
M52B25 140mm
M52B28 135mm
M54B30 135mm

M20B20 130mm
M20B23 130mm
M20B25 135mm
M20B27 130mm

Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.

P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересува :confused: и да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи :confused:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Ное 2007, 0:12

AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.
AlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Точно

AlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересува :confused: и да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи :confused:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфото ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 22 Ное 2007, 0:52

TOM написа:
AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.
AlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Точно

AlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересува :confused: и да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи :confused:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфото ;)


Тя информацията е вярна, ама аз в бързината съм размесил малко нещата ;) ... иначе не бутала ами биели имах в предивд в предния пост.
П.С. Зимата ще ти идваме на гости едни интересни БМВ-та :D .. за да ги правим още по-интересни.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 22 Ное 2007, 22:01

M50B25
M50B25TÜ
M52B25
M52B28
M54B30

M20B20
M20B23
M20B25
M20B27

колеги а бихте ли ми казали точно каква е списификацията на моя ДБГ. аз имам М43 1.6, също така ако може и на 1.8. питанката ми е свързана с факта че и на двата двигателя цилиндрите са с еднакъв диаметър само хода на буталото е различен. възможно ли е да се сменят мотовилките на 1.6 мотора с такива от 1.8? и това дали ще повиши кубатурата и мощността на двигателя без да има лоши (вредни) последствия за двигателя....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 23 Ное 2007, 8:21

AlibiTu написа:
TOM написа:
AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.
AlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Точно

AlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересува :confused: и да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи :confused:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфото ;)


Тя информацията е вярна, ама аз в бързината съм размесил малко нещата ;) ... иначе не бутала ами биели имах в предивд в предния пост.
П.С. Зимата ще ти идваме на гости едни интересни БМВ-та :D .. за да ги правим още по-интересни.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
по точно едно червено и едно по-голямо черно :roll:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Ное 2007, 8:23

AlibiTu написа:
П.С. Зимата ще ти идваме на гости едни интересни БМВ-та :D .. за да ги правим още по-интересни.
Обичам интересните БМВ-та :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Ное 2007, 8:31

И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 23 Ное 2007, 8:40

TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.

аз имам някои вапросчета относно подготовката с необходимите части преди да дойдем при теб но ще ти пиша довечера на лс че ми се налага да пътувам след малко :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 24 Ное 2007, 14:46


Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 24 Ное 2007, 15:26

TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.


Или да се махнат противотежестите на вала ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 24 Ное 2007, 16:05

Пише че става за тунинг на М50 обаче за пръв път чувам да се ползва такъв вал. :shock: :roll: :roll: За да стане 3 литра с този май ще трябва да се стърже и блока ама и идея си нямам. Но наистина са написали че става за тунинг на М50-52-54. Ако някой има информация нека сподели че наистина е интересно как би могло да се получи :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 24 Ное 2007, 17:41

Alexbmw написа:
TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.


Или да се махнат противотежестите на вала ;)
Но само ако има кой да балансира вала след това ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 24 Ное 2007, 22:18

То тука се развихри ега ти полемиката :mhihi: . То ме е яд вече, че попитах. Шегувам се :mhihi: . Колко коня отгоре се вадят при такъв ъпгреид и къде отива разхода при такива условия?

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 25 Ное 2007, 10:52

TOM написа:
Alexbmw написа:
TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.


Или да се махнат противотежестите на вала ;)
Но само ако има кой да балансира вала след това ;)


Има, има :winky:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook