Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Абе мой, що само четеш и се заблуждаваш? Че и другите да се объркатAlibiTu написа:То по-скоро зависи с кой двигател си![]()
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се ползват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете




е21 345 0-402м 12.18


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:Абе мой, що само четеш и се заблуждаваш? Че и другите да се объркатAlibiTu написа:То по-скоро зависи с кой двигател си![]()
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се ползват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се четеКак ще слагаш само вала от 2.8 и хоп - готово 2800 см3
Нали В25 е с ход 75 мм, а В28 е с ход 84 мм... и като сложиш вала от В28 със сток буталата и биелите от В25, буталата ще се покажат с 4,5 мм над предишното си положение
Което е грубо около 5-6 мм над блока
Ще стане ако се сложат биели 130 мм от М20, но степента ще се смъкне приблизително с 0,5-0,6 единици.
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
Дължина на Биелите:
M50B25 135mm
M50B25TÜ 140mm
M52B25 140mm
M52B28 135mm
M54B30 135mm
M20B20 130mm
M20B23 130mm
M20B25 135mm
M20B27 130mm
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.
P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересува


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
ТочноAlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфотоAlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересуваи да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи

е21 345 0-402м 12.18


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
ТочноAlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфотоAlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересуваи да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи
Тя информацията е вярна, ама аз в бързината съм размесил малко нещата

П.С. Зимата ще ти идваме на гости едни интересни БМВ-та

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
M50B25
M50B25TÜ
M52B25
M52B28
M54B30
M20B20
M20B23
M20B25
M20B27
колеги а бихте ли ми казали точно каква е списификацията на моя ДБГ. аз имам М43 1.6, също така ако може и на 1.8. питанката ми е свързана с факта че и на двата двигателя цилиндрите са с еднакъв диаметър само хода на буталото е различен. възможно ли е да се сменят мотовилките на 1.6 мотора с такива от 1.8? и това дали ще повиши кубатурата и мощността на двигателя без да има лоши (вредни) последствия за двигателя....
M50B25TÜ
M52B25
M52B28
M54B30
M20B20
M20B23
M20B25
M20B27
колеги а бихте ли ми казали точно каква е списификацията на моя ДБГ. аз имам М43 1.6, също така ако може и на 1.8. питанката ми е свързана с факта че и на двата двигателя цилиндрите са с еднакъв диаметър само хода на буталото е различен. възможно ли е да се сменят мотовилките на 1.6 мотора с такива от 1.8? и това дали ще повиши кубатурата и мощността на двигателя без да има лоши (вредни) последствия за двигателя....

- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
AlibiTu написа:TOM написа:Кой каза че се слагат бутала от м20? Ако е например М50В25 с 135 мм биели, и сложиш вал 2.8 + В25 бутала то тогава трябва да ползваш 130 мм от м20.AlibiTu написа:
Грешката е моя .... но пак не се слагат бутала от М20 (Ако двигателя е с ванос).
ТочноAlibiTu написа:
Т.е. ако слагаш на двигател с ванос и чугун вал от 2.8 се ползват 135мм биели (М50Б25 или М20Б25) и стоковите си бутала от 2.5-цата.:
Айде, айде, ти пък се обиди... Казах просто че не трябва да вярваме на всичко което четем или поне трябва да се има едно на ум и да се сверява инфотоAlibiTu написа: P.S. Незнаех, че е лошо човек да чете и да се интересуваи да коментира ... щото ако е така, то съм объркал мястото значи
Тя информацията е вярна, ама аз в бързината съм размесил малко нещата... иначе не бутала ами биели имах в предивд в предния пост.
П.С. Зимата ще ти идваме на гости едни интересни БМВ-та.. за да ги правим още по-интересни.



по точно едно червено и едно по-голямо черно


И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
е21 345 0-402м 12.18


- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
аз имам някои вапросчета относно подготовката с необходимите части преди да дойдем при теб но ще ти пиша довечера на лс че ми се налага да пътувам след малко


- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
Или да се махнат противотежестите на вала

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Пише че става за тунинг на М50 обаче за пръв път чувам да се ползва такъв вал.R1cerBoy написа:http://cgi.ebay.de/BMW-E46-E39-330d-530d-Kurbelwelle-m50-m52-m54-tuning_W0QQitemZ230195070908QQihZ013QQcategoryZ33616QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Този вал може ли да влезе в употреба?




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Но само ако има кой да балансира вала след товаAlexbmw написа:TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
Или да се махнат противотежестите на вала

е21 345 0-402м 12.18


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
То тука се развихри ега ти полемиката
. То ме е яд вече, че попитах. Шегувам се
. Колко коня отгоре се вадят при такъв ъпгреид и къде отива разхода при такива условия?


- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
TOM написа:Но само ако има кой да балансира вала след товаAlexbmw написа:TOM написа:И още нещо по темата, когато се смени вала и се сложат по-късите биели, трябва непременно да се провери дали противотежестите на вала не опират в полите на буталата. Ако опират, отнема се малко от полата, след това се измерват за разлики в грамажа, корегират се ако е необходимо и са готови за монтаж.
Или да се махнат противотежестите на вала
Има, има

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани