s50 b30 и s50 b32
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Абе прав си колега. Другата седмица отивам да капарирам В30. Нема кво да го мисля. След 2 3 месеца ше пиша кво е е получило. Дано сичко стане и пасне добре и да не ми изпаднат клапаните през ауспуха. Че се пак и бая пари са.TOM написа:Не се чуди ами взимай по-свястната кола.Дали ще е В30 или В32 все тая, всичко зависи от това колко грамотно се работи по проектаbobchosi написа:Абе и аз до колкото помня май 3.0 е с двоен ванус. И определено ще е по издръжлив на турбото. (0.7 0.8 бара)

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
bobchosi написа:Нещо не ти разбрахAlibiTu написа:Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор
Целта ти е 400 коня ??? нали така...
Тези коне могат да бъдат достигнати и с механична турбина (Компресор или Суперчарджър) .. като на АМГ Мерцедесите и Мини КУпър С.
По-ефтино излиза и по-малко играчка в някои отношения....макарче за М3 може и да не излезе толкова ефтино .... иначе си има готови Китове, предвидени да се ползват със серийните карантии и вадят по около 400 коня.
Надявам се сега да си разбрал....
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
TOM написа: А и В30 не е ли също с двоен ванос? При В32 май просто е усъвършенстван вариант на стария, променен е ваноса на изпускателният вал и са добавени още по един клапан за управление.
Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а.
Illusion написа:Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с...
...Сименс МSS50.

Driver's Racing Team
Добра идея колега трябва да се информирам повече. Ще проверя цените на компресорите.AlibiTu написа:bobchosi написа:Нещо не ти разбрахAlibiTu написа:Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор
Целта ти е 400 коня ??? нали така...
Тези коне могат да бъдат достигнати и с механична турбина (Компресор или Суперчарджър) .. като на АМГ Мерцедесите и Мини КУпър С.
По-ефтино излиза и по-малко играчка в някои отношения....макарче за М3 може и да не излезе толкова ефтино .... иначе си има готови Китове, предвидени да се ползват със серийните карантии и вадят по около 400 коня.
Надявам се сега да си разбрал....

- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Nightmare написа:lowdriver написа:Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с..
...Сименс МSS50.
Illusion сега видя ли че не си права

а и аз си знам че не съм права - седнала съм

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана....lowdriver написа:Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а..

е21 345 0-402м 12.18


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
TOM написа:Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана....lowdriver написа:Не е, Томи. "Единичен" Ванос е, но е с безстепенно регулиране, а не с две положения, както е
при М50ТУ. Също така тук е добавен и отделен модул за управлението на Ванос-а..
Аз като ти казвах...

Power is Nothing Without Insanity
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
TOM написа:Нищо не си ми казвалAlex 320i Cabrio написа:
Аз като ти казвах...
Добре де, писах ти - доста С50 и С54 съм гледал/чел/държал в ръце - преди 1 година за малко да сбъркам да си купя състезателна кола на базата на Е36 М3 ГТ от Немечко...
Плюс това, разликата в диаметъра на цилиндрите е минимална - 0.4мм и от там дебелината на блока. По-големият обем на В32 е от по-дълъг ход на буталото - 91мм срещу 85.8мм- първия "ъндърскуеър" мотор на ///М правен някога.
Power is Nothing Without Insanity
TOM написа:Не съм разглобявал такъв, но като го загледах ми се стори че има механизми и на двата вала а също и два клапана....
Наистина е така, но механизмът на изпускателния вал има за цел да задвижва допълнителната
маслена помпа, която осигурява масло под високо налягане за Ванос-а , а клапаните са два, тъй
като заменят 4/2-пътния клапан, какъвто се монтира при М50.

Driver's Racing Team
Грешката е в менAlex 320i Cabrio написа:
Добре де, писах ти - доста С50 и С54 съм гледал/чел/държал в ръце - преди 1 година за малко да сбъркам да си купя състезателна кола на базата на Е36 М3 ГТ от Немечко...
Плюс това, разликата в диаметъра на цилиндрите е минимална - 0.4мм и от там дебелината на блока. По-големият обем на В32 е от по-дълъг ход на буталото - 91мм срещу 85.8мм- първия "ъндърскуеър" мотор на ///М правен някога.


е21 345 0-402м 12.18


28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани