дискове
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: ре
ludiagsm написа:SkyWalker написа:kriso85 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=3757
Това е истината![]()
![]()
![]()
Ама май бяха цифромания. Иначе са красота
Но ти наистина ли не си доволен как спира 20ката ?
Знаеш ли цена?
понеже аз купих два комплекта от този модел мога да издействам няква отстъпка ина4е клиентската последно беше 2300лв , скъпи са но определено колата спира много много по-добре, на няколко пъти ве4е се изплатиха демек когато някой ти изко4и ненадейно сприрам вместо да се размажа
Това цената за 4-те диска + спирачните апарати ли е?
///M Club Member
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ако са 2300 цялата тая шукарийка и аз ще се позамисля
Просто изглеждат брутално и на пролет със 17ките ще се вържат идеално

Просто изглеждат брутално и на пролет със 17ките ще се вържат идеално

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: ре
SkyWalker написа:ludiagsm написа:SkyWalker написа:kriso85 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=3757
Това е истината![]()
![]()
![]()
Ама май бяха цифромания. Иначе са красота
Но ти наистина ли не си доволен как спира 20ката ?
Знаеш ли цена?
понеже аз купих два комплекта от този модел мога да издействам няква отстъпка ина4е клиентската последно беше 2300лв , скъпи са но определено колата спира много много по-добре, на няколко пъти ве4е се изплатиха демек когато някой ти изко4и ненадейно сприрам вместо да се размажа
Това цената за 4-те диска + спирачните апарати ли е?
аз па що ли си мисля че става въпрос само за предните

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
истината за малко пари е една - предни апарати и дискове от е46 330 (стават и от 330д)
325х25мм и спират като за световно, отделно че всичко пасва и няма нужда от преправяне, само 17ки джанти. разликата е от земята до небето - в момента купето спира колкото з4м-а на брат ми
325х25мм и спират като за световно, отделно че всичко пасва и няма нужда от преправяне, само 17ки джанти. разликата е от земята до небето - в момента купето спира колкото з4м-а на брат ми





- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
само предните бе , вие май нямате представа за цените , подобен комплект само предни на Brembo но с 4 бутални апарати цената е над 5000лв. Трябва да прецените дали си заслужава парите дали наистина имате нужда от тях или просто за идеята.
С мойте съм спирал много рязко от 250км до 60 без дори да изпушат това беше единия път когато напрактика се изплатиха
С мойте съм спирал много рязко от 250км до 60 без дори да изпушат това беше единия път когато напрактика се изплатиха

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
oxam написа:истината за малко пари е една - предни апарати и дискове от е46 330 (стават и от 330д)
325х25мм и спират като за световно, отделно че всичко пасва и няма нужда от преправяне, само 17ки джанти. разликата е от земята до небето - в момента купето спира колкото з4м-а на брат ми
да можеби това е добър вариянт за по-нормална кола можеш д апуснеш някви снимки ?
ludiagsm написа:само предните бе , вие май нямате представа за цените , подобен комплект само предни на Brembo но с 4 бутални апарати цената е над 5000лв. Трябва да прецените дали си заслужава парите дали наистина имате нужда от тях или просто за идеята.
С мойте съм спирал много рязко от 250км до 60 без дори да изпушат това беше единия път когато напрактика се изплатиха
хм така си и знаех
луд опраи ли колата



“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
ре
oxam написа:истината за малко пари е една - предни апарати и дискове от е46 330 (стават и от 330д)
325х25мм и спират като за световно, отделно че всичко пасва и няма нужда от преправяне, само 17ки джанти. разликата е от земята до небето - в момента купето спира колкото з4м-а на брат ми
Колко приблизително ще струва такова удоволствие?
///M Club Member
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
снимки ще пусна тия дни като сменям амортисьора. наистина е bolt-on, сваляш едните и директно слагаш другите. дори за трак кола става доста добре - е36 е много по-лека от е46 и със стоманени маркучи, ебс червени накладки, АТЕ синя течност спира перфектно.
апаратите са рядкост защото са търсени за конверсията, но с късмет се взимат за 50-75 евро единия. цимерман спортни дискове са 120 евро двата, накладките са 60 евро, маркучите са още 70. по принцип препоръчват отзад да се сложат апрати и дискове от е46 325/328 (300х22 мм) но при мен е идеално и без тях.
апаратите са рядкост защото са търсени за конверсията, но с късмет се взимат за 50-75 евро единия. цимерман спортни дискове са 120 евро двата, накладките са 60 евро, маркучите са още 70. по принцип препоръчват отзад да се сложат апрати и дискове от е46 325/328 (300х22 мм) но при мен е идеално и без тях.




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Апаратите от Е46 330-330д колко бутални са???oxam написа:истината за малко пари е една - предни апарати и дискове от е46 330 (стават и от 330д)
325х25мм и спират като за световно, отделно че всичко пасва и няма нужда от преправяне, само 17ки джанти. разликата е от земята до небето - в момента купето спира колкото з4м-а на брат ми
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
еднобутални са, но са огромни и накладките също са много по-големи.
току що четох едно английско списание и вътре има едно е36 м3 на което са сложили апрати от 840/850 които са 4бутални брембо-та и пише че става без доработки, трябва да се провери дали и за нормалните е36 е така.
а на 525 номерът със 330 апарати не става, потърси но мисля че имаше вариант за 4бутални от 7ма серия или разни от 540 или м5
току що четох едно английско списание и вътре има едно е36 м3 на което са сложили апрати от 840/850 които са 4бутални брембо-та и пише че става без доработки, трябва да се провери дали и за нормалните е36 е така.
а на 525 номерът със 330 апарати не става, потърси но мисля че имаше вариант за 4бутални от 7ма серия или разни от 540 или м5




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
При мен стават от 7-ма серия но от Е38 на тях им слагат 4-бутални на АТЕ или брембо но много трудно се намират и са доста скъпи. Стават и от 8-мицата но такива пък съвсем не се намират както и от М5oxam написа:еднобутални са, но са огромни и накладките също са много по-големи.
току що четох едно английско списание и вътре има едно е36 м3 на което са сложили апрати от 840/850 които са 4бутални брембо-та и пише че става без доработки, трябва да се провери дали и за нормалните е36 е така.
а на 525 номерът със 330 апарати не става, потърси но мисля че имаше вариант за 4бутални от 7ма серия или разни от 540 или м5
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани