Как да вдигна малко коне на 316 ??

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Окт 2007, 11:39

Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...


Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 18 Окт 2007, 11:48

май верно по-добре да минеш на 320 или нагоре, ама скоро ще искаш още и още...така е с бмв-тата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 18 Окт 2007, 11:58

Ogi написа:
Brani написа:а колко излиза подобна инвестиция и колко би вдигнала разхода?

еми.. махане на катализатор със слагане на няква траба или нещо от сорта не повече от 5О лв.
чипа... зависи за колко ще си го намериш... м/у 2ОО-4ОО лв.
спортния филтар... зависи от марката.. има по 45 има и по 145 :mhihi:... но доколкото разбрах трябва да е изолиран добре за да има ефект... за което може да отделиш още едни 4О-5О лв.
генерация... по първоначални данни около 1ООО лв.. но със примитивни материали можело да се стигне и до 15О-2ОО лв. за което не съм убеден...

но в момента търся информация за катализатора... дали няма да има някакъв проблем като го махна... компютърни грешки и т.н. моля ако някой е запознат със случея да помогне...
става на въпрос за 316и 98 година... мисля че мотора беше м43 ( абе този с веригата дето е :mhihi: )


Махнеш ли катализатора съм сигурен че ше ти излезне грешка после на компа!При мен е махнат и акто бех на диагностика ми показваше грешка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Как да вдигна малко коне на 316 ??

Мнение от ивчо3 » 18 Окт 2007, 12:16

Ogi написа:Здравейте колеги... знам че 1-вото което ще ви дойде е чип но нещо не съм фен на чиповете чувал съм че не е хубаво за двигатела... че вдигало разхода и какво ли не.. то естествено че каквото и да направя за да вдигна конете ще ми вдигне разхода но мисля че чипа не е добра идея... ако някой има няква идея моля да я сподели :D

Впрегни 20-30 расови жребци и ще усетиш раква резачка ще стане. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 18 Окт 2007, 12:21

:wave: Спорен е въпросът колко точно ще се повиши мощноста и дали ще си доволен. От прочетеното до тук си мисля, че дори и да направиш тези промени по колата, макар и по късно ще опреш до по-мощна машина примерно 320. Моето лично мнение е по-добре помисли да замениш 316-ката с 320-ка, задели средства и го направи, щом искаш повече мощност. Освен това се съмнявам с тези промени да достигнеш повишение 20-30к.с :shock:
Изборът си е твой...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Мнение от speedmaniac » 18 Окт 2007, 12:30

Според мен човекът си има колата и иска на нея да и направи нещо, а идеите да я смени с друга не са му от полза. Нека каже някой които е правил такъв 'тунинг' дали е имал резултат и с колко коня реално е вдигнал power-a :mhihi:
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 18 Окт 2007, 12:42

най-добре е сам да прецени,а подобни теми има във форумите и с търсачката излизат, даже преди малко четох подобна в Е30- отзивите бяха добри

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Окт 2007, 12:57

Sea Eagle написа::wave: Спорен е въпросът колко точно ще се повиши мощноста и дали ще си доволен. От прочетеното до тук си мисля, че дори и да направиш тези промени по колата, макар и по късно ще опреш до по-мощна машина примерно 320. Моето лично мнение е по-добре помисли да замениш 316-ката с 320-ка, задели средства и го направи, щом искаш повече мощност. Освен това се съмнявам с тези промени да достигнеш повишение 20-30к.с :shock:
Изборът си е твой...


виж сега... аз ако съм искал да си взема мощен автомобил щях да го направя... тази кола харесвам, нея искам да карам и изобщо нямам планове да я сменям, просто участвам в италянския шампоинат в Калояново... на последния кръг забелязах че ако бях само със 5 секунди по бърз щях да постигна доста повече... та и от там ми идва желанието... трябват ми 5 секунди.... като взема друга кола вече няма да съм в клас до 1.6 :winky:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Окт 2007, 13:02

bum_bum написа:
Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...


Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня :mhihi:


само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 18 Окт 2007, 13:06

:D :yes: Е така кажи.. В клас 1.6 има ли някакви ограничения за конските сили? Питам защото ми е интересно,а не съм запознат с това.
Ако имаш снимки от шампионата, давай да ги видим. :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 18 Окт 2007, 13:08

5сек. са страшно много брат хората наливат луди пари зада ги смъкнат!

С тези промени които си описал по гори наистина няма да усетиш никаква разлика във вървенето с исключение на премахването на кат.и чипчето може би ще стане малко по пъргава в ниските и общо взето нищо......позаинтересуваи се за някое компресорче(за малолитражки)по лесно е за монтаж от турбото(и с по малко интервенции) и маи излиза по тънко
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 18 Окт 2007, 13:13

колега надявам се да пуснеш малко инфо и снимки след ъпгрейда

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Окт 2007, 13:19

Sea Eagle написа::D :yes: Е така кажи.. В клас 1.6 има ли някакви ограничения за конските сили? Питам защото ми е интересно,а не съм запознат с това.
Ако имаш снимки от шампионата, давай да ги видим. :driving:

ограничение в конете няма... само в кубиците... сред мойте конкуренти имаше хонда сивик 1.6 16О коня че даже с ъпгрейди :shock: ... но нещо избуши... после ще ти пратя линк на л.с. да разгледаш
LAST RIDE написа:5сек. са страшно много брат хората наливат луди пари зада ги смъкнат!

С тези промени които си описал по гори наистина няма да усетиш никаква разлика във вървенето с исключение на премахването на кат.и чипчето може би ще стане малко по пъргава в ниските и общо взето нищо......позаинтересуваи се за някое компресорче(за малолитражки)по лесно е за монтаж от турбото(и с по малко интервенции) и маи излиза по тънко


ами... на 1-вият кръг карах със 17" джанти... на 2-рия кръг карах със 15" джанти с гадни гуми... и свалих със 7 секунди... мисля че с тези подобрения и с по хубави гуми мога да смъкна и повече от 5 секунди :winky: ... а и да ти кажа че има отделен клас турбо... и едва ли ще ме допуснат до клас 1.6 с тоя компресор... но нека минем на темата... давайте идеи кво да праим да ги вдигаме тия кубили

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: Крумовград

Мнение от mirogooo » 18 Окт 2007, 15:52

Какво ще кажеш за 1-на система NOS :bowdown: :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Окт 2007, 16:00

Ogi написа:
bum_bum написа:
Ogi написа:реших да махна катализатора, да сложа спортен филтър и чип.... имам и някво спортно гърне и по мои изсчисления трябва да вдигна поне 2О коня... което ми е напълно достатъчно... а по нататък живот и здраве да забия и една генерация...


Некво са ти грешни изчисленията май. По- скоро 5- 6 коня :mhihi:


само чипа вдига м/у 1О и 15% ... 1О2 + 1О% = 113.2 к.с.


Знам, че така ги рекламират, но 12 коня от чип на атмосверка 1.6 ми се вижда леко в сферата на научната фантастика.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook