Дайте идея - двигател от 735 на малко купе

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 11 Фев 2004, 12:43

Бедна ми е фантазията какво ще стане ако се прибере в коша на едно 2002 :shock:
А относно онова 2002, засега осъзнахме че нямаме достатъчно средства да реставрираме такъв автомобил. Има достатъчно време :arrow:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Фев 2004, 14:11

Ухаааа мисля че я знам тая баварка
не седи ли в капитолия :? :roll:
Много е свежа колата защо да се разваля
не е ли по-добре да се надуе двигателя с една турбинка
както е сега, нищо че тежи
как ще събереш очите на някой натокан бързак с малка чикийка
като профучиш с гондолата покрай него :twisted: :twisted: :twisted:
то не че ще я правиш да събираш очи на киселяците де
ама си е друго в такъв параход да изпитваш яко ТЯГААА
а и колата е много истинска :):)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 11 Фев 2004, 14:47

Наско, а 3.5 мотора + охлюва в леко купе като 2002 или е21 не е ли пък още по-добрата оферта :twisted:

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 11 Фев 2004, 15:10

BMW///M-ma6inata написа:Наско, а 3.5 мотора + охлюва в леко купе като 2002 или е21 не е ли пък още по-добрата оферта :twisted:

По добра е :twisted: :twisted: :twisted:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 11 Фев 2004, 17:25

За надуване най подходящи са М20 и М30 :) В8 по трудно става с аспусите - там е добре с 2 малки турбинки от 1.8 или 2.0 :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 11 Фев 2004, 20:51

KAMIKADZE написа:Или 2002 или Е21 - там знаеш поне че ще си под 1000кг

Ще си позволя да не се съглася да не се съглася с теб по тоя въпрос :wink: В никой случай не мойш слезе под тон , а дори и да го постигнеш с тоя пауар , ще свършиш много бързо като мен :arrow: със 160 в канавката :oops: Осбено ако не инвестираш в окачването поне колкото в мотора :!:
Виж Е-12 , при това супер олекотено купе , виж това вече е съсвсем друго нещо 8) Олекотено значи ок.1050-1100 килца , т.е. почти като Е21 , но стабилността ..................
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 11 Фев 2004, 20:58

Ами и аз винаги съм се чудил тея шведските чудесии как ги слагат да стоят на асфалта.
Последна промяна landikar на 11 Фев 2004, 21:01, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 11 Фев 2004, 21:00

naskoksan написа:Ухаааа мисля че я знам тая баварка
не седи ли в капитолия :? :roll:
Много е свежа колата защо да се разваля
не е ли по-добре да се надуе двигателя с една турбинка
както е сега, нищо че тежи
как ще събереш очите на някой натокан бързак с малка чикийка
като профучиш с гондолата покрай него :twisted: :twisted: :twisted:
то не че ще я правиш да събираш очи на киселяците де
ама си е друго в такъв параход да изпитваш яко ТЯГААА
а и колата е много истинска :):)

Тя и така си върви екстра.Идеята за глупостите не е моя. :D Ама като няма кой да я вземе и се пръкват и такива мисли.

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 12 Фев 2004, 10:38

Не знам какво да мисля е21 323 го дават по документи 1110кг. Така че с 3,5 трябва да е не повече от 1200кг. Но незнам дали тия данни са вярни ,защото мерихме е30 318 комби и то излезе 1050кг. Макар и по документи да беше около 1150. Наистина резервуара не беше пълен, но имаше ,инстументи, крикове и беше с 16-ки широки. Е21 е по леко от е 30, като цяло, което ме навежда на мисълта ,че е21 с 3,5 е много близо до тон без да се олекотява.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 12 Фев 2004, 10:49

BAWARECA виж разликата между е21 и е12
Е12 520 М20 1220кг празна
Е21 320 М20 1090кг празна - тази гаранция ще стане около 850-900кг
2002 не знам колко е оригинал но съм го виждал направено да тежи 900кг без шофьор
Е30 също може да падне на 1000кг с голям ( М5 ) мотор
Е36 може да падне на 1000кг с доста работа и пак ( М3 ) мотор
Моята в момента тежи 1360кг като има поне 60кг музика и интериора си е пълен а оригинално М3 Е36 тежи 1500+ ...........
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2004, 11:40

kamikadze :) 4удя се дали да постна нова тема оствям на теб да прецени6 , но издай малко тайни как се олекотява стандартно Е36 къде се реже и подменят ли се някои 4асти с по-леки и тн . ?????

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Фев 2004, 16:04

Да де ама Е12 има много за олекотяване -усилването на капаците , вътрешностите на вратите , багажника , седалките и всичко излишно :cry:
Това са повече от 200 кг.мисля 8)
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 12 Фев 2004, 20:30

добре де... нов въпрос
малко случайни мисли
не ли тежи тоз двигател за малко купе и дали изобщо е добре огромен двигател на малко купе, говоря от висок към най-нисък клас...
за драг е якооо, обаче нататък ако искаш още свинщини с него трябва май много сериозна инвестиция откъм окачване...
не трябва ли също като се олекотява купето да се намали и теглото на "сърцето на автомобила"... :oops: :? :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Фев 2004, 22:23

Аз знам че по този начин колите стават много неустойчиви.Слагането на голям двигател променя центъра на масите и колата няма стойка.За да се промени това май наистина трябват доста кинти.Даже преди като съм гледал драг БМВ-та под 10 сек си мислех,че са с централни мотори.Камикадзе обаче каза,че това не е така.Още не проумявам как Е36 турбо прави 9.5,при положение че изглежда доста нормално на вид.Не е с изродски задни гуми.Явно не са с присадени мотори,а с тунинговани оригинални.Щото аз не знаех,че 2.5 мотор на БМВ може толкова да се надува.Онези Дубайските зверове,дето ви ги показвах,едвам стояха на пътя с грамадни сликове,а даваха същите времена.
П.С.Има ли БМВ с присаден голям мотор,което да дава добри времена на драг?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 13 Фев 2004, 9:09

Сори че ма нямаше малко ....
ей ти с присаден мотор :
Изображение
даже ми стой като wallpaper :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook