Афтърмаркет ЕКУ
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
landikar написа:Не знам обаче къде в БГ някой може да ремапне мойто ЕКУ например.
Хехехехе бе луди има секви бре, аз чух че имало некакъв маняк в София в някакъв гараж дето "правил чип тунинг с лаптоп" и бил мноо добър. Земал по 50-100лв за чипа и имало мноо добри отзиви мухахахахаха......ейййй туй като ми го разправя едно пишлеме в чата са нааках да са хиля

landikar написа:Ако има такъв да се обажда.Ше го носим сутрин на ръце за физарядка.
Аз ако някой в БГ ми ремапне сток ЕКУто на колата така че хем да постигне това което желая хем след като направя една отсечка от 5км на пълна газ мотора ми да е още здрав, чесно ти казвам подарявам му колата си......вярно Опел е ама се пак ше е без пари

- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Интересна тема ,ма едва ли има много хора които да имат познанието за да я развиват във този форум ,или поне аз не съм един от тях:)
Друго се чудя аз ,какъв е проблема да си оставиш заводския чип и да се направи Хардуер за "On the Fly" Switching ,между оргиналния чип и такъв какъвто си направиш? Или може би такъв какъвто прекопираш от някои ,или може би 3-4 които имаш. GIAC всъшност го имат това от доста време ,ма изкат парЕ...
И във краина сметка ,около темата - Камикадзе дали може да си Мапира ЕКУ - едва ли ,дали може да прекопира ЕпРоМ от някъде ,не знам ма едва ли - ми тогаз маи само ПидЖиБак остана.
Друго се чудя аз ,какъв е проблема да си оставиш заводския чип и да се направи Хардуер за "On the Fly" Switching ,между оргиналния чип и такъв какъвто си направиш? Или може би такъв какъвто прекопираш от някои ,или може би 3-4 които имаш. GIAC всъшност го имат това от доста време ,ма изкат парЕ...
И във краина сметка ,около темата - Камикадзе дали може да си Мапира ЕКУ - едва ли ,дали може да прекопира ЕпРоМ от някъде ,не знам ма едва ли - ми тогаз маи само ПидЖиБак остана.

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Който се интересува, мога да ви намеря самостоятелна система (standalone) за около $300, със софтуер за мапване на компютър и сичките му там хави, може да се ползва за турбо контролер, подаване на нитрооксид,, палене, гориво, но не и на ВАНОС - май работи с Втек обаче. Паразитна система (пиги бек) също може да се намери за подобна цена. Лошото на пиги бека е, че не може да го ползваш за бууст контролер, ако сложиш турбина на нормална кола. Другото ограничение обикновено идва от червената линия - фабричното ЕКУ може да не може да стигне оборотите, които искаш да правиш с двигателя, но в повечето случаи това не е голям проблем.
www.mrturbo.co.za
www.dastek.co.za
www.mrturbo.co.za
www.dastek.co.za
Значи и аз като Турбоманиак вярвам на практиката не на теорията - тва че оригиналното ЕКУ има лимит е вярно но кое ЕКУ няма ?????????
Добре да има лимит примерно на 1000 коня - тва си е проблем на хората дето искат повече - аз искам 70% - ровя се по цял ден - чета форуми - питам , превеждам цели форуми с речник само и само да разера кой , какво и как е постигнал . В момента има даже един бас в форума кой ще направи най мощно БМВ за 3000 евро което включва и двигателя - да ви кажа аз по малка цифра от 600коня не видях а никой няма да ползва станд алоне система защото само тя струва 2500 евро с всичко към нея .
Значи не съм чул и една лоша дума за пиджи бак система от хора които са я ползвали - ся ще кажете ами те са се набутали и сега не си признават - не е така защото същите хора сменят бол беаринг турбини за по 1500евро ей така само за пробата и си правят експерименти за хиляди долари - които аз никога не бих си помислил да правя и защо с пиджи - ами така им харесва - послигнали са много коне и сигурно ще постигнат още .
Знайте ли какво казва един от моите идоли в БМВ турбо сферата - пиджи бак с оригинален дебитомер има лимит - но с голям дебитомер и мап - няма лимит и той щял да го докаже .
Ето един от многото мейли които получих - няма да го превеждам напълно само най важното :
"600 коня от този мотор е елементарна работа - това е зона за М20 мотор-а , трябват ти - бутала (8:1) , 700ксм инжектори , 0.8 боост но ХС40 ще ти дойде малка турбина - по добре ХС50 или 55 , външен уейстгейт и пиджибак ( този вариант съм избрал и аз за моя М5 мотор )
Спокойно може по късно да стигне до 1.5 боост без никаква промяна само с добълнителни инжектори и ще надхвърлиш 800 коня и 1000нм ........... "
Добре да има лимит примерно на 1000 коня - тва си е проблем на хората дето искат повече - аз искам 70% - ровя се по цял ден - чета форуми - питам , превеждам цели форуми с речник само и само да разера кой , какво и как е постигнал . В момента има даже един бас в форума кой ще направи най мощно БМВ за 3000 евро което включва и двигателя - да ви кажа аз по малка цифра от 600коня не видях а никой няма да ползва станд алоне система защото само тя струва 2500 евро с всичко към нея .
Значи не съм чул и една лоша дума за пиджи бак система от хора които са я ползвали - ся ще кажете ами те са се набутали и сега не си признават - не е така защото същите хора сменят бол беаринг турбини за по 1500евро ей така само за пробата и си правят експерименти за хиляди долари - които аз никога не бих си помислил да правя и защо с пиджи - ами така им харесва - послигнали са много коне и сигурно ще постигнат още .
Знайте ли какво казва един от моите идоли в БМВ турбо сферата - пиджи бак с оригинален дебитомер има лимит - но с голям дебитомер и мап - няма лимит и той щял да го докаже .
Ето един от многото мейли които получих - няма да го превеждам напълно само най важното :
"600 коня от този мотор е елементарна работа - това е зона за М20 мотор-а , трябват ти - бутала (8:1) , 700ксм инжектори , 0.8 боост но ХС40 ще ти дойде малка турбина - по добре ХС50 или 55 , външен уейстгейт и пиджибак ( този вариант съм избрал и аз за моя М5 мотор )
Спокойно може по късно да стигне до 1.5 боост без никаква промяна само с добълнителни инжектори и ще надхвърлиш 800 коня и 1000нм ........... "
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
TURBO Maniak, аз явно съм тъп и упорит, затова продължавам да пиша и се надявам с тоя пост вече да съм по-ясен.
Първо - ти колко компютъра си отварял (като този дето си пишеш постовете). При тях също има съществени разлики в хардуера, особено между марковите и тъй наречените жълти. Но всички те вършат една и съща работа и то поразително еднакво. Защо е така - защото управлението на целия този хардуер е въпрос на програма (в случая BIOS-а и различни драйвери, дето ги инсталираш като си хакнеш някоя нова платка в РС например). Това е на тъй нареченото "ниско" ниво. На другото - "високото" ниво вече нещата са по унифицирани (Windows, Linux, Unix и т.н) и точно те правят така, че всички РС-та да изглеждат върху монитора по един и същи начин.
Едно ECU е нищо повече от един едноплатков компютър. При него периферията са схемите дето вкарват и изкарват в/от него информацията. Т.е. дори и да са различни е въпрос на драйверите (от ниското ниво) в програмата на ECU-то как ще се интерпретира тази информация. Програмата от "високо" ниво вече има грижата да обработва получената информация и след това като използва таблиците да изработва необходимите изходни въздействия.
Колкото и да са рзлични датчиците в различните коли, то техните сигнали в крайна сметка се свеждат до някъкви напрежения, токове и импулси с различен обхват на изменение (още не е измислена електроника дето да измерва направо различни газове, механични величини и т.н.). Всичките тези величини се преобразуват в цифров вид с помоща на тъй наречените АЦП-та (за напреженията и токовете) и Кепчъри и Таймери (за импулсите). Изходните въздействия пък се осигуряват от ЦАП-ве, PWM-и, драйвери за релета и инжектори и т.н.
Добрите афтърмаркет ECU-та (фабричните също) използват за тази цел различни специализирани чипове (за разлика от MegaSquirt-a например). Дори тези чипове да са различни в различните ECU-а, принципа им на работа е един и същ, и това как ще се интерпретират данните от тях е въпрос единствено и само на програмата (пак повтарям не на таблиците - те са на по-високото ниво). Давам ти един пример - ако дебитомера на BMW-то например изработва сигнал да кажем от 1V до 5V, а на Опела - от 0.5V до 6V - то просто трябва да се промени драйвера на този сензор вътре в програмата на ECU-то за да каже на процедурите от по-високото ниво, че минимума е когато
това напрежение е 0.5V, а максимума - когато то е 6V. По същия начин стоят нещата и с другите сигнали.
Нещата са прекалено еднакви във всички двигатели (от един и същи тип) като принципи и затова се и управляват по един и същи начин. Какъв хардуер ще се използва, това вече е въпрос на предпочитания от страна на този който го проектира (както аз например харесвам едни процесори и ненавиждам други).
В крайна сметка - като се вземе например фабричното ECU (защото хардуера му е готов, изпитан и работещ прекрасно) и след като знаеш какво точно искаш да направиш и най-важното как да го направиш нещата трябва да станат.
Между другото темата започва да прилича на селска седянка, дето разните му там баби си говорят глупости щото няма какво да правят.
Добрите афтърмаркет ECU-а са скъпи и не ви се дават пари, преработката на фабрично пък направо ви стряска - немога да разбера тогава какво решение на въпроса предлагате.
Моето мнение е, че MegaSquirt-a е добро начало от където да се тръгне, защото проекта е с отворен код и нещата дето стават вътре са добре обяснени и лесни за разбиране, и ако се приложат тези неща в преработката на едно фабрично ECU, или проектирането на свястно ново такова, има голяма вероятност да се стигне до един хубав
продукт, който в крайна сметка да върши работа.
LordDigital точно такова нещо исках да правя, но въпреки всичко тази ситема ще си остане силно лимитирана от възможностите (софтуерните) на фабричното ECU и ще е един вид чип-тунинг, с които повече от 10-15% едва ли ще могат да се изтискат.
Първо - ти колко компютъра си отварял (като този дето си пишеш постовете). При тях също има съществени разлики в хардуера, особено между марковите и тъй наречените жълти. Но всички те вършат една и съща работа и то поразително еднакво. Защо е така - защото управлението на целия този хардуер е въпрос на програма (в случая BIOS-а и различни драйвери, дето ги инсталираш като си хакнеш някоя нова платка в РС например). Това е на тъй нареченото "ниско" ниво. На другото - "високото" ниво вече нещата са по унифицирани (Windows, Linux, Unix и т.н) и точно те правят така, че всички РС-та да изглеждат върху монитора по един и същи начин.
Едно ECU е нищо повече от един едноплатков компютър. При него периферията са схемите дето вкарват и изкарват в/от него информацията. Т.е. дори и да са различни е въпрос на драйверите (от ниското ниво) в програмата на ECU-то как ще се интерпретира тази информация. Програмата от "високо" ниво вече има грижата да обработва получената информация и след това като използва таблиците да изработва необходимите изходни въздействия.
Колкото и да са рзлични датчиците в различните коли, то техните сигнали в крайна сметка се свеждат до някъкви напрежения, токове и импулси с различен обхват на изменение (още не е измислена електроника дето да измерва направо различни газове, механични величини и т.н.). Всичките тези величини се преобразуват в цифров вид с помоща на тъй наречените АЦП-та (за напреженията и токовете) и Кепчъри и Таймери (за импулсите). Изходните въздействия пък се осигуряват от ЦАП-ве, PWM-и, драйвери за релета и инжектори и т.н.
Добрите афтърмаркет ECU-та (фабричните също) използват за тази цел различни специализирани чипове (за разлика от MegaSquirt-a например). Дори тези чипове да са различни в различните ECU-а, принципа им на работа е един и същ, и това как ще се интерпретират данните от тях е въпрос единствено и само на програмата (пак повтарям не на таблиците - те са на по-високото ниво). Давам ти един пример - ако дебитомера на BMW-то например изработва сигнал да кажем от 1V до 5V, а на Опела - от 0.5V до 6V - то просто трябва да се промени драйвера на този сензор вътре в програмата на ECU-то за да каже на процедурите от по-високото ниво, че минимума е когато
това напрежение е 0.5V, а максимума - когато то е 6V. По същия начин стоят нещата и с другите сигнали.
Нещата са прекалено еднакви във всички двигатели (от един и същи тип) като принципи и затова се и управляват по един и същи начин. Какъв хардуер ще се използва, това вече е въпрос на предпочитания от страна на този който го проектира (както аз например харесвам едни процесори и ненавиждам други).
В крайна сметка - като се вземе например фабричното ECU (защото хардуера му е готов, изпитан и работещ прекрасно) и след като знаеш какво точно искаш да направиш и най-важното как да го направиш нещата трябва да станат.
Между другото темата започва да прилича на селска седянка, дето разните му там баби си говорят глупости щото няма какво да правят.
Добрите афтърмаркет ECU-а са скъпи и не ви се дават пари, преработката на фабрично пък направо ви стряска - немога да разбера тогава какво решение на въпроса предлагате.
Моето мнение е, че MegaSquirt-a е добро начало от където да се тръгне, защото проекта е с отворен код и нещата дето стават вътре са добре обяснени и лесни за разбиране, и ако се приложат тези неща в преработката на едно фабрично ECU, или проектирането на свястно ново такова, има голяма вероятност да се стигне до един хубав
продукт, който в крайна сметка да върши работа.
LordDigital точно такова нещо исках да правя, но въпреки всичко тази ситема ще си остане силно лимитирана от възможностите (софтуерните) на фабричното ECU и ще е един вид чип-тунинг, с които повече от 10-15% едва ли ще могат да се изтискат.
хмм интересна и болна тема, но наистина мое мнение е 4е не си струва да даде6 една торба пари за бутала,биели,клапани ,валове идр и после да омаже6 вси4ко само за6тото не знае6 кво става с двигателя ти!!!!
аз съм за стенд алоун системи, при положение 4е в бг няма дино стендове положението не е никак розово за експерименти....
доста съм ровил в интернет, и съм кореспондирал с доста приятели(пове4ето от които са австралиици)и излезе 4е по скъпите работи си струват парите...например стъпка в оборотите 500об(евтини) 125 оборота(скъпи)секвенцинално палене и инжектиране(по скъпи)липса
или нереално такова(по евтини) резолюция на инжекторите0.06мс(по евтини)0,008мс (по скъпи) някои 6те каже ми ква пък е разликата 4ак толкова? ами проблема идва при настройка на големи инжектори(както при пове4ето от нас и турбо мурбо
) ако двигателя на празни обороти да ре4ем има смес 12,2:1 и ре6им с една стъпка(0,06мс)да обедним сместа то тя става 15:1 ..... та вижда се 4е 6арените рекламки понякога лъжат малко.....на една страна поставяме
LINK,MICROTECH,WOLF,EMS(po ewtiniq wariant) които вър6ат добра работа но имат недостиг на ресурси при определени слу4аи, и не толкова подробни таблици за корекции
на друга страна ELECTROMOTIVE,HALTECH,AUTRONIC,MOTEC, които нямат забележки но естествено трябва да си плати6 за тях(за съжаление) така 4е всеки ре6ава сам кво да прави........
но като цяло излиза 4е ако няма да пипа6 много по двигателя а иска6 да го доизцеди6 то поръ4ков 4ип е идеален.. но ако се прават големи промени по двигателя турбиране идруги идиот6тини
то самостояетилна система е пътят.. не 4е хората не прават вси4ко това с прости системи ноооооо имат стендове техника и мноого опит с такива работи, което за българия трябва да се вземе в предвид......
пак вси4ко опира до пари
добрите системи съ6то така имат добър техни4ески съпорт което не е за пренебрегване!!!
мен ли4но АУТРОНИК ми харесват наи много за6тото не са по долу от МОТЕК(все пак са били една фирма преди да се разделят) доста по евтини и със перфектен съпорт.. интересното е 4е има доплнение към софтуера AUTOTUNE което вър6и прекрасна работа,,, задава6 му какви
параметри на сместа иска6 и при какви обороти и прог. сама настройва
другите параметри без вън6на намеса... еми ако това не перфектно за на6ите условия здраве му кажи
така 4е това е моята позиция!!!
ЛАНДИКАР аутроник имат китове за субару специално където се слага на мястото на оригиналния 4ип!!! (ползват го много в група N) към които върви AUTOTUNE(po gore pisah) i ANTILAG(twa ne go prepory4wam wyob6te) за цени не знам ако ако иска6 може да питаме..
П.С МАНЯК кои ти каза тези цени за аутроник 4е по4ват от 3000$???
аз скоро питах чичо JOE BENINCA и излезе
smc ecu+throttle potenziometer+crank sensor+lead wire for sequentional operaton+2 ignition modules+konektors kit+tube to eliminate AFM+AUTOTUNE излиза 2000$???
аре със здраве 4е се описах
аз съм за стенд алоун системи, при положение 4е в бг няма дино стендове положението не е никак розово за експерименти....
доста съм ровил в интернет, и съм кореспондирал с доста приятели(пове4ето от които са австралиици)и излезе 4е по скъпите работи си струват парите...например стъпка в оборотите 500об(евтини) 125 оборота(скъпи)секвенцинално палене и инжектиране(по скъпи)липса
или нереално такова(по евтини) резолюция на инжекторите0.06мс(по евтини)0,008мс (по скъпи) някои 6те каже ми ква пък е разликата 4ак толкова? ами проблема идва при настройка на големи инжектори(както при пове4ето от нас и турбо мурбо

LINK,MICROTECH,WOLF,EMS(po ewtiniq wariant) които вър6ат добра работа но имат недостиг на ресурси при определени слу4аи, и не толкова подробни таблици за корекции
на друга страна ELECTROMOTIVE,HALTECH,AUTRONIC,MOTEC, които нямат забележки но естествено трябва да си плати6 за тях(за съжаление) така 4е всеки ре6ава сам кво да прави........
но като цяло излиза 4е ако няма да пипа6 много по двигателя а иска6 да го доизцеди6 то поръ4ков 4ип е идеален.. но ако се прават големи промени по двигателя турбиране идруги идиот6тини

пак вси4ко опира до пари

мен ли4но АУТРОНИК ми харесват наи много за6тото не са по долу от МОТЕК(все пак са били една фирма преди да се разделят) доста по евтини и със перфектен съпорт.. интересното е 4е има доплнение към софтуера AUTOTUNE което вър6и прекрасна работа,,, задава6 му какви
параметри на сместа иска6 и при какви обороти и прог. сама настройва
другите параметри без вън6на намеса... еми ако това не перфектно за на6ите условия здраве му кажи

така 4е това е моята позиция!!!
ЛАНДИКАР аутроник имат китове за субару специално където се слага на мястото на оригиналния 4ип!!! (ползват го много в група N) към които върви AUTOTUNE(po gore pisah) i ANTILAG(twa ne go prepory4wam wyob6te) за цени не знам ако ако иска6 може да питаме..
П.С МАНЯК кои ти каза тези цени за аутроник 4е по4ват от 3000$???
аз скоро питах чичо JOE BENINCA и излезе
smc ecu+throttle potenziometer+crank sensor+lead wire for sequentional operaton+2 ignition modules+konektors kit+tube to eliminate AFM+AUTOTUNE излиза 2000$???
аре със здраве 4е се описах
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Dimitar, виж този линк
http://www.diy-efi.org/efi332/index.htm
незнам дали си разглеждал този сайт но ако не си го разгледай може да намериш нещо интересно.
http://www.diy-efi.org/efi332/index.htm
незнам дали си разглеждал този сайт но ако не си го разгледай може да намериш нещо интересно.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Добре а какво ще кажете за пиджи бак с wide band lambda ?
Нещо подобно на АУТОТЮН опцията на АУТРОНИК .
2000$ не ми се струват малко на мен
Как може разговора да не стане като на седянка - ами добре ако искате да го оставим за след 10 години и тогава - сигурно повечето ще са пробвали станд алоун и ве могат да говорят с факти .
Нещо подобно на АУТОТЮН опцията на АУТРОНИК .
2000$ не ми се струват малко на мен
Как може разговора да не стане като на седянка - ами добре ако искате да го оставим за след 10 години и тогава - сигурно повечето ще са пробвали станд алоун и ве могат да говорят с факти .
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
kay написа:Който се интересува, мога да ви намеря самостоятелна система (standalone) за около $300, със софтуер за мапване на компютър и сичките му там хави, може да се ползва за турбо контролер, подаване на нитрооксид,, палене, гориво, но не и на ВАНОС - май работи с Втек обаче.
Аз и Камикадзе се интересуваме и то живо


Може да ти звучи като бъзик ама говоря съвсем сериозно ще е добре да научим нещо повече щото за тая цена сега сън нема да мога да спя

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Вижте ей това УРЛ:
http://www.mrturbo.co.za/mrturboefi.htm
Значи знам че е лесно да се мапва на улицата с Мр Турбо, ако имаш лаптоп... но май до там ми стигат познанията
Ще намеря кой да разпитам за повече подробности.
http://www.mrturbo.co.za/mrturboefi.htm
Значи знам че е лесно да се мапва на улицата с Мр Турбо, ако имаш лаптоп... но май до там ми стигат познанията

Туй го видях вече и софтуера изтеглих даже ама човек като не е правил подобно нещо и гледа като теле в железница

kay написа:Значи знам че е лесно да се мапва на улицата с Мр Турбо, ако имаш лаптоп... но май до там ми стигат познаниятаЩе намеря кой да разпитам за повече подробности.
Лаптоп имам аз ама наистина ако има кой да питаш ще е най добре и да ти обясни точно кое как се прави за да знаем дали ще можем да се справим ние тук

Dimitar написа: ...................В крайна сметка - като се вземе например фабричното ECU (защото хардуера му е готов, изпитан и работещ прекрасно) и след като знаеш какво точно искаш да направиш и най-важното как да го направиш нещата трябва да станат.
Така




Dimitar написа:Добрите афтърмаркет ECU-а са скъпи и не ви се дават пари, преработката на фабрично пък направо ви стряска - немога да разбера тогава какво решение на въпроса предлагате.
Аз ти казах бре


Dimitar написа:Моето мнение е, че MegaSquirt-a е добро начало от където да се тръгне, защото проекта е с отворен код и нещата дето стават вътре са добре обяснени и лесни за разбиране, и ако се приложат тези неща в преработката на едно фабрично ECU, или проектирането на свястно ново такова, има голяма вероятност да се стигне до един хубав
продукт, който в крайна сметка да върши работа.
Ако ако ако ако ако......мноо ако има в задачата не мислиш ли. То на теория всичко е възможно, но на практика се оказва че мноо малко от това дето е на теория може да се случи. Ти сам си каза че не разбираш от ДВГ е хуу де как тогава по дяволите си мислиш че ще се справиш


Dimitar написа:LordDigital точно такова нещо исках да правя, но въпреки всичко тази ситема ще си остане силно лимитирана от възможностите (софтуерните) на фабричното ECU и ще е един вид чип-тунинг, с които повече от 10-15% едва ли ще могат да се изтискат.
Ако говориш за пиджи бека, то лимитите(софтуерните) на ЕКУто както ти казах не важат. Виждам че нищо не си чел за пиджи бек ЕКУта така че те съветвам да попрочетеш и да видиш кое как е в действителност


Камикадзе написа
Като избегнем точните цифри,които си написал,то май нема друг начин да стане работата.Дори и турбо мотор да тунинговаш,за такива коне и там е същото.Приемам,че си решил въпросите свързани с железата
kay,наистина ако можеш да намериш пиджи,ще ти пратим пари да го купиш.Няма да има друг начин,освен на практика да пробваме какво можем да направим.
V_G_Z,ще съм ти благодарен ако ми намериш някаква информация разбира се.Но въпроса в случая не е конкретно за Субару.Обаче ако можеш да ми намериш готово ЕКУ,няма да е никак зле.Но ще трябва да се знае и конфигурацията,за която е предназначено.
Тук има нещо,което не моем да се разберем.Не е въпросът кой с каква информация разполага.Работата конкретно да се направи заявка с доставка на нещо конкретно,което да има материален образ.
Купува се,пробва се дали стаа нящо.Казва се на другите.И те почват да събират паре да го земат и те.Аз съм готов за експеримента.Който може да уреди нещо моля да казва.
"600 коня от този мотор е елементарна работа - това е зона за М20 мотор-а , трябват ти - бутала (8:1) , 700ксм инжектори , 0.8 боост но ХС40 ще ти дойде малка турбина - по добре ХС50 или 55 , външен уейстгейт и пиджибак ( този вариант съм избрал и аз за моя М5 мотор )
Като избегнем точните цифри,които си написал,то май нема друг начин да стане работата.Дори и турбо мотор да тунинговаш,за такива коне и там е същото.Приемам,че си решил въпросите свързани с железата

V_G_Z,ще съм ти благодарен ако ми намериш някаква информация разбира се.Но въпроса в случая не е конкретно за Субару.Обаче ако можеш да ми намериш готово ЕКУ,няма да е никак зле.Но ще трябва да се знае и конфигурацията,за която е предназначено.
Тук има нещо,което не моем да се разберем.Не е въпросът кой с каква информация разполага.Работата конкретно да се направи заявка с доставка на нещо конкретно,което да има материален образ.
Купува се,пробва се дали стаа нящо.Казва се на другите.И те почват да събират паре да го земат и те.Аз съм готов за експеримента.Който може да уреди нещо моля да казва.

Последна промяна landikar на 03 Фев 2004, 13:33, променена общо 1 път
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани