Ново за 2004
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Ще стане много объркано а и с този нов регистър ги има 90% там
ето още едно ново :
http://www.malmo.bonet.se/irena/index.htm
ето още едно ново :
http://www.malmo.bonet.se/irena/index.htm
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Тва лято се заформя мноо лудо ....
Значи тази седмица ще видим видеота на първото БМВ над 1000 коня с пиджи система
А най интересното е - БМВ 635 - всичко е оригинал по мотор-а , буталата преправени за да се смъкне степента , позлва мегаскуирт за контролиране на горивото , паленето си е ОРИГИНАЛ , над 1.0 бар турбо надув - замерени 530 коня към колелетата скоро ще има видео как бие ямаха р1 на гонка като в бмв-то има 4 човека
Значи тази седмица ще видим видеота на първото БМВ над 1000 коня с пиджи система
А най интересното е - БМВ 635 - всичко е оригинал по мотор-а , буталата преправени за да се смъкне степента , позлва мегаскуирт за контролиране на горивото , паленето си е ОРИГИНАЛ , над 1.0 бар турбо надув - замерени 530 коня към колелетата скоро ще има видео как бие ямаха р1 на гонка като в бмв-то има 4 човека

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Според www.745i.com M30 В346ета при наддув 1,1 бара дава 400 к.с , при наддув 1,5 бара дава 500, тогава откъде идват тези моЩности в м30б35 който е в стандартната си комплектация, доста по мижава от на М106 ?
е21 345 0-402м 12.18


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
TOM написа:Според www.745i.com M30 В346ета при наддув 1,1 бара дава 400 к.с , при наддув 1,5 бара дава 500, тогава откъде идват тези моЩности в м30б35 който е в стандартната си комплектация, доста по мижава от на М106 ?
Разликата между М30 Б34 и М106/М102 мисля е в материала на буталата и нищожни промени в главата.
Макар ,че аз съм се замислял, ако трябва да го надуя до 2 бара ше трябва да сменя оригиналните (на М106) със некви закалени. А иначе и аз съм чел в тоя сайт ,че стандартните бутала издържат до 1,5 бара , но трябва да се смени гарнитурата на тиквата.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Е тия диваци бяха извадили от 318ис 311кс.
www.dbilas-dynamic.de
www.dbilas-dynamic.de
М30 В34ета(м106) има доста подобрения спрямо атмосферния М30, и много спрямо М102, в 745i.com са описани подробно, като най зна4имата промяна е в електрониката. Наистина от един 2.5 мотор могат да се изкарат и 1000 и нагоре коня, но не с 4астите с които разполагаме( стандартните, или малко подобрени). А ако го направим километрите които Ще изминем Ще се броят на пръстите на едната ръка.
е21 345 0-402м 12.18


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Електрониката е ясна
тя май няма почти нищо общо (м/у М30 Б34 мотроник и М106). Но от към механика разликата май е само в буталата и некаква минимална разлика в дония край на блока. Дето така и не я разбрах.

44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани