Турбо колектор за М50
Модератор: bum_bum
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Аз казах всеки може - въпроса е на кого му стиска да пробва - специално при М20Б25 проблема не е в парите - с лека модификация на буталата за да смъкне още малко степента пре спокойно може да се боостне 1.5 бар на оригиналния мотор - това са 600 коня
Оранжевото БМВ Е30 от видеотата от другата тема е точно така и е 11 сек на 400м
Крайно време е и в БГ да има няколко турбо БМВ-та
Оранжевото БМВ Е30 от видеотата от другата тема е точно така и е 11 сек на 400м
Крайно време е и в БГ да има няколко турбо БМВ-та
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE как така модифицират буталата? знам 4е ги 6лаифат
да им свалат компресията ама то на 1.5 бара после май само за бинокли 6те стават
сега сериозно зна4и пи4овете слагат ковани
та ако 6лаифа6 редовни то :
1:нару6ава се геометрията на буталото като цяло + геметрията на горивната камера при ГМТ ако е имала някъкъв профил преди това
2: нару6ава се баланса бутало-биела ако и биелите изтънят да балансират ве4е олекналите бутала не ми се мисли на бууст кво 6е стане....
3:ако изтънее 4елото на буталото то осезаемо 6те се намали здравината му
4:при турбиниране 4елата на буталата са подложени на много по високи изисквания за отвеждане на топлината(като се има предвид 4е са изтънени) е освен ако няма маслени пръскали в картера
аз по принцип не разбирам
знам 4е БМВ са мноо здрави ма6ини ама въпреки това пак не ми се връзва
да оставим настрана 4е такъв проект 6те иска и ENGINE MANAGEMENT и то доста добър! и като се има предвид 4е ДИНО-та йок
в БГ става направо ТУНИНГ В ЗОНАТА НА ЗДРА4А.......
с гарнитури и нисък бууст става, ама тва 1,5 бара си е цифра
знам 4е бе6е писал за разли4ните 6коли в БМВ драг тунинга и за 6веди
маи бяха 4е 6лаифат буталата ..... ама или има некви други трикове или съм мноо прост 4е не го разбирам
да им свалат компресията ама то на 1.5 бара после май само за бинокли 6те стават

сега сериозно зна4и пи4овете слагат ковани

1:нару6ава се геометрията на буталото като цяло + геметрията на горивната камера при ГМТ ако е имала някъкъв профил преди това
2: нару6ава се баланса бутало-биела ако и биелите изтънят да балансират ве4е олекналите бутала не ми се мисли на бууст кво 6е стане....
3:ако изтънее 4елото на буталото то осезаемо 6те се намали здравината му
4:при турбиниране 4елата на буталата са подложени на много по високи изисквания за отвеждане на топлината(като се има предвид 4е са изтънени) е освен ако няма маслени пръскали в картера

аз по принцип не разбирам


да оставим настрана 4е такъв проект 6те иска и ENGINE MANAGEMENT и то доста добър! и като се има предвид 4е ДИНО-та йок
в БГ става направо ТУНИНГ В ЗОНАТА НА ЗДРА4А.......

с гарнитури и нисък бууст става, ама тва 1,5 бара си е цифра
знам 4е бе6е писал за разли4ните 6коли в БМВ драг тунинга и за 6веди
маи бяха 4е 6лаифат буталата ..... ама или има некви други трикове или съм мноо прост 4е не го разбирам

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Няма трикове ве . Значи точно със шлайф правят по голяма горивната камера и намаляват още малко фабрично ниската степен . И така без никакви други обработки надуват точно до 1.6 бар ( тва е за оранжевото бмв ) - значи до тук не са използвали пари . После вземат турбо и интеркоолер от камион - интеркоолера се реже и стават 2 за кола . После идва времето за ЕКУ - е тука даваха до сега 1700-1900 лева за Халтек но сега вече ползват пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене . 99% от Шведите мап-ват на улицата - никой не полвзва Дино тест . После вземат и един лаунч контрол от 200 лв. на една Шведска фирма ( чакам да ми преведат сайта и ще пусна инфо ) и ето ти 10 сек кола - а ако олекотиш ето ти 9 сек кола
М/у другото вчера гледах М3 Е36 380 коня как пада на 12 сек без проблеми и то само от олекотяване - беше само 997кг
Ето един сайт да видите един дето казха че не разбирал много нито в обработката на буталата нито в мап-ването - нормално е да спука бутало първо като гледам колко тънко го е оставил и после доста газ даваше на колата
http://www.ticco.com/318tic_2003_december_e.html
Но ако искате сигурен мотор - най добрия избор за бутала - цена качество е Мале - 138 лв е цената на 1 бутало комплект с бутален болт и сегменти но това е ако ще минавате 1 бар и не сте много сигурни в мап-а на Еку-то

М/у другото вчера гледах М3 Е36 380 коня как пада на 12 сек без проблеми и то само от олекотяване - беше само 997кг
Ето един сайт да видите един дето казха че не разбирал много нито в обработката на буталата нито в мап-ването - нормално е да спука бутало първо като гледам колко тънко го е оставил и после доста газ даваше на колата

http://www.ticco.com/318tic_2003_december_e.html
Но ако искате сигурен мотор - най добрия избор за бутала - цена качество е Мале - 138 лв е цената на 1 бутало комплект с бутален болт и сегменти но това е ако ще минавате 1 бар и не сте много сигурни в мап-а на Еку-то
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
KAMIKADZE написа:. После идва времето за ЕКУ - е тука даваха до сега 1700-1900 лева за Халтек но сега вече ползват пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене
Камикадзе не е, ли по удачен и евтин варянт да се сложи един или няколко карбуратора.
пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене .
KAMIKADZE, мегаскуирт е системата на която съм се спрял аз тези дни ще я поръчам. Напоследък чувам доста хубави неща за нея макар че според американците била -> a poor man system, ма аз съм си беден така че не ми пука (US мое да го ду..ат)

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Ми чувал съм само хубави неща да ти кажа - не слушай американците те ги е яд че постоянно ги тармъчат за пари и дават по 3000-4000$ за ЕКУ - ма те си го заслужават
То кой Megasquirt ще вземаш дето е фуел само или и спарк ??? Сега ми казаха че ще излиза спарк който ще стане и за моята кола за 6 бобини - но аз имам време ще изчакам

То кой Megasquirt ще вземаш дето е фуел само или и спарк ??? Сега ми казаха че ще излиза спарк който ще стане и за моята кола за 6 бобини - но аз имам време ще изчакам

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ще я слагам на МБ-то и ще надувам яко
. Мисля да карам на около 1 бар но ще се наложи са сваля компресията, в момента тя е 9,7:1 мисля че 9:1 ще е ок. На първо време ще я сваля с метода - 2 гарнитури пък по после мойе да смена и буталата 



W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
KAMIKADZE, те мойте бутала стандартно изглеждат като преправяното
. Един пич от www.mercedesshop.com е отнел около 1.5мм от буталото за да свали компресята на 9:1. И аз си мислех да го правя по този начин но първо искам да видя ко ще излезе от цялата работа. Обаче май най-добре е с нови бутала 


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани