Турбо колектор за М50

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Яну 2004, 11:06

е това и аз мога да го направя :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 28 Яну 2004, 11:16

Аз казах всеки може - въпроса е на кого му стиска да пробва - специално при М20Б25 проблема не е в парите - с лека модификация на буталата за да смъкне още малко степента пре спокойно може да се боостне 1.5 бар на оригиналния мотор - това са 600 коня
Оранжевото БМВ Е30 от видеотата от другата тема е точно така и е 11 сек на 400м
Крайно време е и в БГ да има няколко турбо БМВ-та
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Яну 2004, 21:05

наистина е крайно време...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 29 Яну 2004, 1:02

KAMIKADZE как така модифицират буталата? знам 4е ги 6лаифат
да им свалат компресията ама то на 1.5 бара после май само за бинокли 6те стават :lol:
сега сериозно зна4и пи4овете слагат ковани :!: та ако 6лаифа6 редовни то :
1:нару6ава се геометрията на буталото като цяло + геметрията на горивната камера при ГМТ ако е имала някъкъв профил преди това
2: нару6ава се баланса бутало-биела ако и биелите изтънят да балансират ве4е олекналите бутала не ми се мисли на бууст кво 6е стане....
3:ако изтънее 4елото на буталото то осезаемо 6те се намали здравината му
4:при турбиниране 4елата на буталата са подложени на много по високи изисквания за отвеждане на топлината(като се има предвид 4е са изтънени) е освен ако няма маслени пръскали в картера :D
аз по принцип не разбирам :oops: знам 4е БМВ са мноо здрави ма6ини ама въпреки това пак не ми се връзва :(
да оставим настрана 4е такъв проект 6те иска и ENGINE MANAGEMENT и то доста добър! и като се има предвид 4е ДИНО-та йок
в БГ става направо ТУНИНГ В ЗОНАТА НА ЗДРА4А....... :?

с гарнитури и нисък бууст става, ама тва 1,5 бара си е цифра
знам 4е бе6е писал за разли4ните 6коли в БМВ драг тунинга и за 6веди
маи бяха 4е 6лаифат буталата ..... ама или има некви други трикове или съм мноо прост 4е не го разбирам :oops:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Яну 2004, 9:11

Няма трикове ве . Значи точно със шлайф правят по голяма горивната камера и намаляват още малко фабрично ниската степен . И така без никакви други обработки надуват точно до 1.6 бар ( тва е за оранжевото бмв ) - значи до тук не са използвали пари . После вземат турбо и интеркоолер от камион - интеркоолера се реже и стават 2 за кола . После идва времето за ЕКУ - е тука даваха до сега 1700-1900 лева за Халтек но сега вече ползват пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене . 99% от Шведите мап-ват на улицата - никой не полвзва Дино тест . После вземат и един лаунч контрол от 200 лв. на една Шведска фирма ( чакам да ми преведат сайта и ще пусна инфо ) и ето ти 10 сек кола - а ако олекотиш ето ти 9 сек кола :)
М/у другото вчера гледах М3 Е36 380 коня как пада на 12 сек без проблеми и то само от олекотяване - беше само 997кг

Ето един сайт да видите един дето казха че не разбирал много нито в обработката на буталата нито в мап-ването - нормално е да спука бутало първо като гледам колко тънко го е оставил и после доста газ даваше на колата :)
http://www.ticco.com/318tic_2003_december_e.html

Но ако искате сигурен мотор - най добрия избор за бутала - цена качество е Мале - 138 лв е цената на 1 бутало комплект с бутален болт и сегменти но това е ако ще минавате 1 бар и не сте много сигурни в мап-а на Еку-то
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 29 Яну 2004, 9:37

KAMIKADZE написа:. После идва времето за ЕКУ - е тука даваха до сега 1700-1900 лева за Халтек но сега вече ползват пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене


Камикадзе не е, ли по удачен и евтин варянт да се сложи един или няколко карбуратора.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Яну 2004, 10:03

Ооо това е най добре да ти кажа но пак трябва да се настрои добре паленето
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Яну 2004, 10:08

пиджи или мегаскуирт но не само за гориво а и за палене .


KAMIKADZE, мегаскуирт е системата на която съм се спрял аз тези дни ще я поръчам. Напоследък чувам доста хубави неща за нея макар че според американците била -> a poor man system, ма аз съм си беден така че не ми пука (US мое да го ду..ат) :D . Интересно ми е ти какви отзиви си чул за нея ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Яну 2004, 10:17

Ми чувал съм само хубави неща да ти кажа - не слушай американците те ги е яд че постоянно ги тармъчат за пари и дават по 3000-4000$ за ЕКУ - ма те си го заслужават :)
То кой Megasquirt ще вземаш дето е фуел само или и спарк ??? Сега ми казаха че ще излиза спарк който ще стане и за моята кола за 6 бобини - но аз имам време ще изчакам :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Яну 2004, 10:22

Ще взимам този дето е само за фуела и мисля по нататък да го вържа към MSD или някои от тези : MegaSquirt 'n EDIS, Megajolt Lite Jr (EDIS), Mega Squirt 'n Spark, MegaSpark.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Яну 2004, 10:24

Ти на кое ще я слагаш и ще надуваш ли или само да оптимизираш работата на мотор-а ?
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Яну 2004, 10:33

Ще я слагам на МБ-то и ще надувам яко :D :D . Мисля да карам на около 1 бар но ще се наложи са сваля компресията, в момента тя е 9,7:1 мисля че 9:1 ще е ок. На първо време ще я сваля с метода - 2 гарнитури пък по после мойе да смена и буталата :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Яну 2004, 13:50

Знам че не му е тука мястото но нещо не може да се подреди този форум :
бмв 325 24в
сток бутало и преправено за турбо
Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 29 Яну 2004, 14:27

Е добре ама после как балансират мотора?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Яну 2004, 15:50

KAMIKADZE, те мойте бутала стандартно изглеждат като преправяното ;) . Един пич от www.mercedesshop.com е отнел около 1.5мм от буталото за да свали компресята на 9:1. И аз си мислех да го правя по този начин но първо искам да видя ко ще излезе от цялата работа. Обаче май най-добре е с нови бутала ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook