Спирачки ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 31 Юли 2007, 14:35

Бъркате нещо,на Е36 предните са 286 мм. ,а на Е34 си мисля,че бяха 303 мм ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 31 Юли 2007, 15:00

Aз ползвам ето тези данни :

http://ultimatespecs.com/index.php?bran ... 8&option=4

като не знам колко са точни, но ми се струват логични. Е34 има бая спирачки по принцип като гледам :shock: Малко място за ъпрейд са оставили. Все пак едни М5 Е34 дискове + много хубави накладки от рода на Textar мисля, че ще затегнат положението.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 31 Юли 2007, 15:09

Значи аз се бъркам в реалоема.От линка на АМД излиза че на М5 са:Front Brakes : Vented Discs (345 mm)
а на 525и са-Front Brakes : Vented Discs (302 mm) ...
Премери си сега в 16-ка дали ще се вместят :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Юли 2007, 15:12

Мен ако питаш колата си спира достатъчно добре за да се набутваш за спирачки преди да си качил поне 70- 80 коня, по- добре си земи 4 нови гуми, щото със 2 употреба (не знам дали си с такива) и брембо да сложиш ще е се тая. Пък по- евтиния вариант за ъпгрейд е може би хубави дискове и максимално меки накладки + стоманени маркучета на спирачките и нова спирачна течност.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 31 Юли 2007, 15:20

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 31 Юли 2007, 16:07

Nightmare написа:Значи аз се бъркам в реалоема.От линка на АМД излиза че на М5 са:Front Brakes : Vented Discs (345 mm)
а на 525и са-Front Brakes : Vented Discs (302 mm) ...
Премери си сега в 16-ка дали ще се вместят :roll:
Ами точно 365 мм е от вътрешната страна на джантата :roll: Преди 5мин. я смъкнах и измерих. И ако се сложат от М5 на 345мм остава по 10мм разтояние между джантата и диска. Това не е ли малко или няма проблеми ??? Че си ги харесвам тези джанти и не ми се слагат 17-ки. Аз мисля че ще стане щото съм виждал огромни дискове дето са на 2-3мм до джантата. Остава да видя къде да намеря едни предни от М5 и на какви пари разбирасе :mhihi: :mhihi:
Последна промяна slavianko на 31 Юли 2007, 16:16, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 15.10.2004

Мнение от GRIPEN » 31 Юли 2007, 16:16

Ти недей мери диска само . Прави сметка, че и спирачния апарат трябва да се вмести. :winky:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: re

Мнение от krika » 31 Юли 2007, 16:19

slavianko написа: Преди 5мин. я смъкнах и измерих. И ако се сложат от М5 на 345мм остава по 10мм разтояние между джантата и диска. Това не е ли малко или няма проблеми ???
Mай М5тицови дискове не стават за 16ки :roll: И пича е прав, че забравяш за апаратите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Юли 2007, 16:24

GRIPEN написа:Ти недей мери диска само . Прави сметка, че и спирачния апарат трябва да се вмести. :winky:
Аууууу за това хич не се бях сетил :( Всички М5-тици ли излизат фабрично със 17-ки. Ако е така май няма да пасне. Не знам такива от Е32 750 те май са с 16-ки заводски. Някой не знае ли ??? Хич не искам да си сменям и джантите, тези тъкмо си ми паснаха на душата.
Моята работа май хем х....я до края хем душата в рая :mhihi: :mhihi:
Последна промяна slavianko на 31 Юли 2007, 16:44, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 31 Юли 2007, 16:40

на Е32 750и/ил са 2 размера едните са 302мм като на Е34 540, а другите са 324мм
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Юли 2007, 16:58

Stanchev написа:на Е32 750и/ил са 2 размера едните са 302мм като на Е34 540, а другите са 324мм
Мерси за инфото Stanchev. Май трябва да проверя нагледно :confused: Предполагам тези на 324мм апарата трябва да е по малко издаден за да взезе в 16-ка. Щото доколкото знам те си излизат от завода с 16-ки или бъркам нещо :uups:
А това Е34 540 как спира с такива спирачки като моите ??? Ебати кошмара. Или само диска е същият и нещо апаратите са по различни ? :roll: А на Е32 750 с 302мм дискове пък изобщо не мога да си представя. Не може да няма нещо по различно. Та на това голямото купе и с този мотор няма да има спиране изобщо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 31 Юли 2007, 19:23

Е тука два линка ти пускам да видиш има според мен доста инфо.
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm

Обаче нещо дето и на мен ми обягваше известно време. Спирането не е
само до големи спирачки. Лятото съм с 235/45 зимата с 195/60 гумета ми
има разлика и щом аз дето съм водач на ППС :mhihi: от малко повече
от година правя разлика .... мисли .
Следва и другото пояснение че също роля играе и окачването .... разни камбъри/кастъри други такива.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Юли 2007, 19:49

pesho написа:Е тука два линка ти пускам да видиш има според мен доста инфо.
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm

Обаче нещо дето и на мен ми обягваше известно време. Спирането не е
само до големи спирачки. Лятото съм с 235/45 зимата с 195/60 гумета ми
има разлика и щом аз дето съм водач на ППС :mhihi: от малко повече
от година правя разлика .... мисли .
Следва и другото пояснение че също роля играе и окачването .... разни камбъри/кастъри други такива.
Баце аз съм с гуми F1 235 широки, Пружини червени H&R и много яки Боге амортисьори. Та по окачването не виждам какво още да правя.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 01 Авг 2007, 21:53

Скивай тука има доста инфо за ъпгрейд на спирачките на Е34 :D

http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm

http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 02 Авг 2007, 21:31

хм интересни линкове си дал :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook