Разликата в кг.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 24 Яну 2004, 15:33

Ремаркето ми не беше на същото мнение ...

Кой от Вас е имал ремарке double inline 6 - 6.3l - 532hp a?
Така и не го замерихме на 400м .. :?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 25 Яну 2004, 2:01

Turturelo написа:Ремаркето ми не беше на същото мнение ...

Кой от Вас е имал ремарке double inline 6 - 6.3l - 532hp a?
Така и не го замерихме на 400м .. :?

ееее кои 6т ете пусне на 400м? то си е ILLEGAL :!:
аве вика6 6,3 532коня мноо ве , за едни картофи :lol:
аве как нарежда6 касетките с картофи за 50/50 баланс ако не е тайна :lol: :lol: :wink:
аиде със здраве :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 25 Яну 2004, 13:01

камбер е ъгъла на центровка на колелата. демек колко грохнала изглежда колата (/ \)-eй така изглежда отзад като камбера е отрицателен :wink:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook