ПАК ТУРБО
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
landikar написа:Ивчо,аре слагай турбина и твойто ще засвисти
в4ера я санувах

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
ludiagsm написа:DA WOLF написа:ludiagsm написа:
тия са луди ебаси звука как сфисти турбината
според мене свисти излишния въздух излизащ през 'блоу офф'-а при превключването на скоростите
общо взето колко по-свисти = по-голям 'бууст'
изгледа ли вси4китесфисти след около 3500 до към 6500 после по4ва да пуфка като на камион спира4ките , специално тва оранжевото Е30 пуфка постоянно имам 4увството 4е тоя целия трепери от кеф докато го кара
![]()
абе изроди са тия кефат ме и ония идеот с обицата на носадето църка вода от пластмасово 6и6е под гумите докато шофера на Е30ката ги пали
Масло се слага попринцип...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Днес на сбирката поразгледахме едно 524тд
Турбинката му е мъни4ка , може да се тества напърво впреме 4акам мнения
Турбинката му е мъни4ка , може да се тества напърво впреме 4акам мнения
ако турбото ти е за тва 318ис дето е на аватара, 6том няма6 голям двигател и не гони6 голям надув то едно от наид обрите турбота което втора ръка е S13/14 200sx/silvia SR20DET-gt28 GARETT. спецовете
казват 4е на 15 пси можеш нон стоп да го кара6 макс 18 пси...плюс това не е мързеливо като старите т2 т3
за на бмв524 турбото не го знам въоб6те къв вид е
казват 4е на 15 пси можеш нон стоп да го кара6 макс 18 пси...плюс това не е мързеливо като старите т2 т3
за на бмв524 турбото не го знам въоб6те къв вид е

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
V_G_Z написа:ако турбото ти е за тва 318ис дето е на аватара, 6том няма6 голям двигател и не гони6 голям надув то едно от наид обрите турбота което втора ръка е S13/14 200sx/silvia SR20DET-gt28 GARETT. спецовете
казват 4е на 15 пси можеш нон стоп да го кара6 макс 18 пси...плюс това не е мързеливо като старите т2 т3
за на бмв524 турбото не го знам въоб6те къв вид е
трябваше да го снимам тия дни 6те метна некоя снимка ,малко е и мисля 4е няма да има голям лаг а и е по-лесно за монтаж
ааа луд кажи какъв модел е!! със снимки ако става6е.....
какъв боост прави? все пак е на 2,4 двг
кво 6е ре4е лесно за монтаж, да няма6 клектор с фланец за него???
вси4ко друго ли 6те оставя6 фабри4но?? поне една медна дебела гарнитурка? 318ис маи висока компресия имат за турбиниране
какъв боост прави? все пак е на 2,4 двг
кво 6е ре4е лесно за монтаж, да няма6 клектор с фланец за него???
вси4ко друго ли 6те оставя6 фабри4но?? поне една медна дебела гарнитурка? 318ис маи висока компресия имат за турбиниране
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
V_G_Z написа:ааа луд кажи какъв модел е!! със снимки ако става6е.....
какъв боост прави? все пак е на 2,4 двг
кво 6е ре4е лесно за монтаж, да няма6 клектор с фланец за него???
вси4ко друго ли 6те оставя6 фабри4но?? поне една медна дебела гарнитурка? 318ис маи висока компресия имат за турбиране
В момента преговарям за изработката на колектора с фланеца,
а турбинката преди да я платя ще я занеса да се тества в специализиран сервиз , за степента на сгъстяване мисля да използвам идеята на Камикадзе а именно с две гарнитури ,посредата с алуминиева подложка, не съм ре6ил още колко дебела да е тя както и на какво налягане ще работя предполагам 0,5 бара
с голям интерес следя съседната тема за буталата

виждам че и тази не изостава много , ще ви държа в течение на всичко ,
до скоро
Не алуминиева - желязна - най добре хром - реже се с лазер - Турбо Маниак може да те светне . Или една гарнитура оригинална и една медна .
Ето една от изненадите за сезон 2004
Е30 М3 С38Б36 турбо 750 коня ( засега )
http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm
Скоро ще има промоция на другите бегачки - очаквам около 10-тина С38 турбо тази година
Ето една от изненадите за сезон 2004
Е30 М3 С38Б36 турбо 750 коня ( засега )
http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm
Скоро ще има промоция на другите бегачки - очаквам около 10-тина С38 турбо тази година

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани