новата турбинка...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 04 Юни 2007, 11:25

[quote="sachs"][quote="rtzankov"]Грандоманияяяя :mhihi:

П.С. От къв камион е тва ?
от една шкодичка :mhihi:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 04 Юни 2007, 11:27

Ми щото тва камионджийско турбо е супер старо (като технология) предполагам, и най вероятно ще има взерски лаг, ако те имаш мечта просто да надуеш на 2а бара макар и те да са на 3та и 4та предавка - ОК ! Според мен една Т3ка би ти свършила много по добра работа ! Прерови косфордската секта за некое изостанало турбо ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 04 Юни 2007, 11:37

rtzankov написа:Ми щото тва камионджийско турбо е супер старо (като технология) предполагам, и най вероятно ще има взерски лаг, ако те имаш мечта просто да надуеш на 2а бара макар и те да са на 3та и 4та предавка - ОК ! Според мен една Т3ка би ти свършила много по добра работа ! Прерови косфордската секта за некое изостанало турбо ;)

абе по принцип много знам коя турбина е за мене само че жена ми и детото ми наложиха временно ембарго на финансите... :mhihi: ...нанаи си хаталя :mhihi: :mhihi: ...;а ми се кара та та ми се реве вече,а за момента само с това разполагам...
иначе за идеята с чарджара кво мислите?до колкото знам резултата е доста добър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юни 2007, 11:55

Опа еме :) , бате слушай Томи ,той по-ги разбира ама ако си решил да я слагаш ще ми е интересно да видя как се държи в смисъл на колко оборота ще тръгва и на коя предвака кога се събужда

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 04 Юни 2007, 11:58

ludiagsm написа:Опа еме :) , бате слушай Томи ,той по-ги разбира ама ако си решил да я слагаш ще ми е интересно да видя как се държи в смисъл на колко оборота ще тръгва и на коя предвака кога се събужда

да бе знам че е много в час и не споря че е прав,а искам да знам само дали има вариянт да стане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юни 2007, 12:03

sachs написа:
ludiagsm написа:Опа еме :) , бате слушай Томи ,той по-ги разбира ама ако си решил да я слагаш ще ми е интересно да видя как се държи в смисъл на колко оборота ще тръгва и на коя предвака кога се събужда

да бе знам че е много в час и не споря че е прав,а искам да знам само дали има вариянт да стане


вариянта го знаеш слагаш я на колата и се вижда другото е само предположения , аз мисля 4е с ъс нея бууста ще идва 4ак на трета предавка към 5000 оборота

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 04 Юни 2007, 14:09

ludiagsm написа:
вариянта го знаеш слагаш я на колата и се вижда другото е само предположения , аз мисля 4е с ъс нея бууста ще идва 4ак на трета предавка към 5000 оборота



взе ми го от устата :mhihi:
No Grip, Lots of Pride, Who needs four wheel drive:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 05 Юни 2007, 13:07

Според мене може и буста да не дойде. Тва ми мяза на европова турбина а те са ОГРОМНИ и нискооборотни.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 07 Юни 2007, 9:45

големината е добра, нема да се развърта по-бавно от гарет със същия размер. ама за да я надуеш качествено, щи тряя едно валче към 300* /сегашният ти вал запушва мотора на 6000 рпм, и нагоре мощността почва да пада/, и некъф външен гейт към 50мм. според мен ше удараш 600 стабилни коня @8000 рпм с 2.5 бара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Юни 2007, 9:51

oldskool написа:......

Помисли си пак хубаво ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 07 Юни 2007, 16:30

интересно как ще издържи моторчето в 8000 оборота :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 07 Юни 2007, 17:05

oldskool написа:големината е добра, нема да се развърта по-бавно от гарет със същия размер. ама за да я надуеш качествено, щи тряя едно валче към 300* /сегашният ти вал запушва мотора на 6000 рпм, и нагоре мощността почва да пада/, и некъф външен гейт към 50мм. според мен ше удараш 600 стабилни коня @8000 рпм с 2.5 бара.


:shock: :shock: :shock: :shock: ... ужас ... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Юни 2007, 17:11

oldskool написа: щи тряя едно валче към 300* /сегашният ти вал запушва мотора на 6000 рпм

Етва ме разби :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 07 Юни 2007, 18:45

Nightmare написа:
oldskool написа: щи тряя едно валче към 300* /сегашният ти вал запушва мотора на 6000 рпм

Етва ме разби :mhihi:
Що бре? Верно казва колегата, запушва го....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 07 Юни 2007, 18:48

Колегата не иска да набутва много пари за Турбо проекта, иначе М20Б25 може и 8000 да стигне, но с колко пари инвестирани в мотора :roll:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook