Turbo compresor ili supercharger за M42 ???
Модератор: bum_bum
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа:ако ша помпаш отръбяването трябва да е поне пластмасово- не гумено.
ако ша помпаш повече от бар - метално.
иначе ша има раздуване и див лаг..
аз 6те поръ4ам да гонаправят от по дебела и твърда гума ,
гледах на крематора фиата 1,3 тубо е той има не малък гумен у4астък
инъ4е ако има6 идея къде правят поръ4кови пластмасови отливки

няма да се разсърдя

alx написа:а, ми тогава едно бууст контролерче стил гредди или нещо таквоз дето си говори с твоя компютър...
също мисли за по-добър изходящ колектор, каталитик (ако имаш), ауспухова тръба и гърне... не забравяй и входящия тракт - засмукваи въздух от студено място, може и за интеркоолерче да си помислиш ако си нямаш...
Мерси за съветите,ама освен гредито всичко друго е направено.На едно место бях писал подробно за моите неща.Един приятел просто ме изнуди и аз се издадох.Дай сега да помогнеш на ludiagsm,че момчето сън го не хваща и е взел всичко много присърце.Аз съм му фен,щото е по-луд от мене,и то много.

Ивооооооо,казах ти,ела при мен и ще ти покажа.Например тръбите на Ауди А6 2.5 TDi могат да ти вършат работа.Или отиваш в някоя морга и ровиш до премаляване.Варианти колкото ти душа иска.Тва му е готиното.
Re: :)
ludiagsm написа:....................една самоделна воднометанолова инжекциика:)........................
Аз се чудя що напоследък са кът помпите от перални


ludiagsm написа:
инъ4е ако има6 идея къде правят поръ4кови пластмасови отливки)
няма да се разсърдя
сам мойе да си я направиш, прави се от PVC(пласмаса) и с лепило после се съединява, това си е световно приета практика, ако бууста е над 1,5 ,мисля алуминиеви слагат, но според мен е излишно тъй като нашите PVC 2.5mm ще го издържат без проблем...
интеркуулер от какво ще ползваш??? или ще си правиш?
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
DA WOLF написа:ludiagsm написа:
инъ4е ако има6 идея къде правят поръ4кови пластмасови отливки)
няма да се разсърдя
сам мойе да си я направиш, прави се от PVC(пласмаса) и с лепило после се съединява, това си е световно приета практика, ако бууста е над 1,5 ,мисля алуминиеви слагат, но според мен е излишно тъй като нашите PVC 2.5mm ще го издържат без проблем...
интеркуулер от какво ще ползваш??? или ще си правиш?
мерси за идейката!!!
интркулер няма да слагам , тук нямам нагряване за да се налага охлаждане , аз се спрях на компресор изглежда ми по лесно за монтаж а и за потдръжка
Последна промяна ludiagsm на 16 Ное 2003, 13:32, променена общо 1 път
- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
Евала за решителността , обаче инатеркулер ще ти помогне много . Ако ще слагаш компресор пак ти трябва , то нагряването идва от компресирането на въздуха , не от конвекция от изгорелите газове . Чета се говори за 1 бар бууст , то това означава че въздуха ти ще е почти 2 пъти по-горещ (скала по Келвин , не Целзии , 273.15 К=0 С , оттам +1К=+1С)! А оттам и детонациите по-рано . Затова замисли си го като част от идеята , те идеи дадоха много колегите .
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Trevor Wilkinson написа:Евала за решителността , обаче инатеркулер ще ти помогне много . Ако ще слагаш компресор пак ти трябва , то нагряването идва от компресирането на въздуха , не от конвекция от изгорелите газове . Чета се говори за 1 бар бууст , то това означава че въздуха ти ще е почти 2 пъти по-горещ (скала по Келвин , не Целзии , 273.15 К=0 С , оттам +1К=+1С)! А оттам и детонациите по-рано . Затова замисли си го като част от идеята , те идеи дадоха много колегите .
не си ме разбрал правилно става въпрос за 0,3 бара максимум
- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
Извинения за неразбирането , аз чета само 2-рата страница и то не всичко . Говореше се за повече от 1 бар , алуминиеви тръби ...
При 30 градуса температура на въздуха по келвин е 303.15 .
.3 по 303.15 = 90.945 , демек ще ти се нагрее с 90 градуса въздуха до 120 . Не е точно 120 , ами до около 110 ще стигне , но пак е значително за детонациите .
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
При 30 градуса температура на въздуха по келвин е 303.15 .
.3 по 303.15 = 90.945 , демек ще ти се нагрее с 90 градуса въздуха до 120 . Не е точно 120 , ами до около 110 ще стигне , но пак е значително за детонациите .
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
Малко поотарвах тази тема нооо значи
1: Компресор ще е много по лесно от турбо ( и аз на там се орентирам )
2: има 4 вида кит-ве - променен софт в ориг ЕКУ , с станд алоне систем ( тва се сменя цялостно електрониката ) , с piggyback AXL е писал вече и наи интересното - попадам на доста кит-ве който са с ориг ЕКУ и софт само използват Фуел контролери - като най простия , ефтин и използван е на Вортекс : http://www.vortechsuperchargers.com/pro ... l_fmu.html
http://www.tdi-plc.com/bmwotherchargers.html вижда се ФМУ-то на снимката
Тва се ползва от 3-4 фирми и хората дават гарнация а конете и нм не се различават от кит-вете с електроники :
http://home.comcast.net/~kbleck/components.htm
Съветвам ако искаш да е по -ефтино - сложи най дебелата ремонтна гарнитура на главата и не минавай 0.5 бар-а
1: Компресор ще е много по лесно от турбо ( и аз на там се орентирам )
2: има 4 вида кит-ве - променен софт в ориг ЕКУ , с станд алоне систем ( тва се сменя цялостно електрониката ) , с piggyback AXL е писал вече и наи интересното - попадам на доста кит-ве който са с ориг ЕКУ и софт само използват Фуел контролери - като най простия , ефтин и използван е на Вортекс : http://www.vortechsuperchargers.com/pro ... l_fmu.html
http://www.tdi-plc.com/bmwotherchargers.html вижда се ФМУ-то на снимката
Тва се ползва от 3-4 фирми и хората дават гарнация а конете и нм не се различават от кит-вете с електроники :
http://home.comcast.net/~kbleck/components.htm
Съветвам ако искаш да е по -ефтино - сложи най дебелата ремонтна гарнитура на главата и не минавай 0.5 бар-а
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Trevor Wilkinson написа:Извинения за неразбирането , аз чета само 2-рата страница и то не всичко . Говореше се за повече от 1 бар , алуминиеви тръби ...
При 30 градуса температура на въздуха по келвин е 303.15 .
.3 по 303.15 = 90.945 , демек ще ти се нагрее с 90 градуса въздуха до 120 . Не е точно 120 , ами до около 110 ще стигне , но пак е значително за детонациите .
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
детонацийте се предотвратяват с воднометаноловата инжекцийка


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Малко поотарвах тази тема нооо значи
1: Компресор ще е много по лесно от турбо ( и аз на там се орентирам )
2: има 4 вида кит-ве - променен софт в ориг ЕКУ , с станд алоне систем ( тва се сменя цялостно електрониката ) , с piggyback AXL е писал вече и наи интересното - попадам на доста кит-ве който са с ориг ЕКУ и софт само използват Фуел контролери - като най простия , ефтин и използван е на Вортекс : http://www.vortechsuperchargers.com/pro ... l_fmu.html
http://www.tdi-plc.com/bmwotherchargers.html вижда се ФМУ-то на снимката
Тва се ползва от 3-4 фирми и хората дават гарнация а конете и нм не се различават от кит-вете с електроники :
http://home.comcast.net/~kbleck/components.htm
Съветвам ако искаш да е по -ефтино - сложи най дебелата ремонтна гарнитура на главата и не минавай 0.5 бар-а
тук на първия адрес виждам регулатор за налягането на дюзите или ???
гледам 4е има два 6туцера за бензиновите марку4и и едно малко 6туцер4е за тънко марку4е за вакуум или налягане което трябва с другия си край да се зака4и на смукателния колектор и така в зависимост от налягането да променя и налягането на бензиновите дюзи
дали съм разбрал правилно?????

Дам правилно си разбрал - според налягането в колектора и променя налягането на рейката на дюзите - но не си мисли че този регулатор който ти е на колата в момента прави същото - той пак има вакуум но корекцията е 0.5бар а при вортекс-а е "било" доста по прецизно - така сте можеш на нагласиш налягането на 1000 оборота както си е сток 3.0 май беше и при 5000 когато би трябвало да е под налягане сте осигуриш нужното гориво като покачиш налягането с 20-30% примерно - но все пак и дюзите си имат лимит на "хранене" така че има доста калкулатори в нета - виж какви коне дават на твоите дюзи при различно налягане .
Хубаво е да си намериш от някъде уред - въздух към гориво ( Турбоманиак може да ти направи) защото най-малката грешка може да те накара да гледаш умно буталата или в най добрия случай гарнитурата
Хубаво е да си намериш от някъде уред - въздух към гориво ( Турбоманиак може да ти направи) защото най-малката грешка може да те накара да гледаш умно буталата или в най добрия случай гарнитурата

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Дам правилно си разбрал - според налягането в колектора и променя налягането на рейката на дюзите - но не си мисли че този регулатор който ти е на колата в момента прави същото - той пак има вакуум но корекцията е 0.5бар а при вортекс-а е "било" доста по прецизно - така сте можеш на нагласиш налягането на 1000 оборота както си е сток 3.0 май беше и при 5000 когато би трябвало да е под налягане сте осигуриш нужното гориво като покачиш налягането с 20-30% примерно - но все пак и дюзите си имат лимит на "хранене" така че има доста калкулатори в нета - виж какви коне дават на твоите дюзи при различно налягане .
Хубаво е да си намериш от някъде уред - въздух към гориво ( Турбоманиак може да ти направи) защото най-малката грешка може да те накара да гледаш умно буталата или в най добрия случай гарнитурата
Обе6тах да не казвам , Тони ми даде идеята за вън6ен регулируем вакуумрегулатор за обратния бензин от друга кола да кажем но спирам до тук с 4уждите идеики за да не ми се разсърди

ина4е до сега го правих по грубия на4ин с един електромагнитен бензинов клапан и клю4е затварям обратния бензин и така помпата а и колата абе направо отка4а вси4ко


накрая си замина от това 4е няма6е масло , стана ми



Аз имам индикация за въздух/гориво.Показва кога имаш бедна смес.Има и индикация за дюзите,за да може да забележиш веднага,ако случайно някоя дюза не работи.Не трябва да се допуска сместа ти да обеднява по никакъв начин.Подобно решение с вакуумен регулатор има на МБ,за екологичната система на дизелите.Обаче не е много евтино.Но е готова система - клапан и електронно управление.Май беше около 450 лв в БалканСтар.Петко ми предложи това да се преработи за моите нужди,но не съм го правил.
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани