айде пак м50 на фи 84мм

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2007, 15:06

да с 84мм ход обема става 2791,63584 кубика явно си имат голям избор от валове бутала и биелки :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 12 Фев 2007, 16:23

ми то доколкото знам на 328, 528 също е м50 с точно такъв колянов вал.
ама откъде да намерим :(

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Фев 2007, 18:14

Колега аз поне съм малко бос с езика и искам да попитам.
На този линк дето си дал в началото на темата има описание и се казва,че важи и за М40 и за М43 ,дали съм разбрал правилно сменя се коляновия вал и 316 с М43 става 2000кб./см. 136 кс при 5200об./мин. и 220 нм. при 3200 об/мин.?
Доколкото раазбрах важи за всички 316 и 318 със М40 и М43.
Правилно ли съм разбрал?

П.С. а за М50Б25 дават :
engine power:
max. HP
306 HP/6700 min-1
max. torque
347 Nm/2900 min-1
:shock:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Фев 2007, 18:33

Като цяло какво друго се прави ?
или остава със стандартните бутала биели и разпределителен вал?
Чип нещо ще трябва ли?
:shock:
http://www.noellemotors.de/2_1l-2_valve ... 233.0.html
Тва направо ми скри топката :roll:
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Фев 2007, 19:18

А с по-широки бутала, същата глава ли се ползва? Кво става с клапаните, има ли къде да влизат? И кво става с компресията?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Фев 2007, 19:21

А с по-широки бутала, същата глава ли се ползва? Кво става с клапаните, има ли къде да влизат? И кво става с компресията?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.12.2005

Мнение от Turbolan » 12 Фев 2007, 20:43

cupofcoffee написа:А с по-широки бутала, същата глава ли се ползва? Кво става с клапаните, има ли къде да влизат? И кво става с компресията?


Май имаш предвид степента на сгъстяване... :roll:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Фев 2007, 21:22

whatever, да

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2007, 21:27

стават степен на компресия значи на англииски compresion ratio т.е. CR там в сайта са го написали.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Фев 2007, 22:25

ludiagsm написа:стават степен на компресия значи на англииски compresion ratio т.е. CR там в сайта са го написали.

Кажи за другите неща дали съм разбрал :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2007, 23:05

vld написа:
ludiagsm написа:стават степен на компресия значи на англииски compresion ratio т.е. CR там в сайта са го написали.

Кажи за другите неща дали съм разбрал :?:


използва се същата глава и клапани. Като се монтира по дългоходов вал се монтират и по къси биели.
Тия от сайта предлагат колянов вал бутала и биели така че да ти паснат на блока.
В някои случаи буталата биелите и коляновите валове могат да се подберат от по-масови модели и нещата стават

пп:Тая тема е заради неведението на пове4ето от нас които до скоро не знаехме че блока на м50б20 може да се стърже до 84мм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 13 Фев 2007, 15:12

И добре някой в краен случай можели да каже колко струва :?: :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 13 Фев 2007, 15:52

ludiagsm написа:
Мога да опитам по-късно със стария м50б20 ако се разтърже на фи84 и се сменят само буталата с такива от м42 например защото височината им пасва идеално т.е.при гмт буталото ще е на нивото на блока и със фабричния колянов вал на м50б20 който осигурява ход 66мм обема става 2200кубика

Това е интересно! Само буталото ли се сменя или има още тънкости?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 13 Фев 2007, 17:54

bmwpower_m5 написа:И добре някой в краен случай можели да каже колко струва :?: :roll:

ми писал съм им ама не отговарят
и за електрониката и скоростите съм ги питал

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Фев 2007, 17:56

ian190 написа:
bmwpower_m5 написа:И добре някой в краен случай можели да каже колко струва :?: :roll:

ми писал съм им ама не отговарят
и за електрониката и скоростите съм ги питал

Чакаме да дадеш инфо като ти отговорят :roll:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook