Чип тунинг - перформънс или дълготрайност
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
ian190 написа:а ако изгориш еку-то?
мене само това ме спира



Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
За чипа!
Мойта от Германия си дойде с чип на Racing Dynamics!Мога да кажа че ефект определено има!Доволен съм и за момента не си представям колата без чипа!Вече 3 години я карам и проблеми не съм имал!
Мойта от Германия си дойде с чип на Racing Dynamics!Мога да кажа че ефект определено има!Доволен съм и за момента не си представям колата без чипа!Вече 3 години я карам и проблеми не съм имал!


- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Чел съм най-различни статии за чип тунинга в много от тях се казва, че даже било добре и тн. защото колата започвала да харчи по-малко понеже технологиите са напреднали от тогава когато е произедена колата и тн и тн
Но аз съм против чипосването на коли с цел повишаването на мощ ако по тях нищо друго не е понаправено, за мен чипа трябва да е едно от последните неща.
Мисля, че всички чипове качваха червената линия (може да бъркам) а някой дори премахват прекъсвача..
Ще Цитирам alx от темата "Разпределителни Валове"
"ефекта на "плаващите клапани" където на високи обороти пружината не може да следва контура на гърбицата и се удря във вала 2-3 пъти докато легне на текущата повърхност. със оглед на тези 2 проблема, не е хубава идеята на някои тунинг чипове да качват червената линия на двигател със фабрични пружини защото те са сметнати да не "скачат" и "плават" до определени обороти след което може да има проблеми..."
Но аз съм против чипосването на коли с цел повишаването на мощ ако по тях нищо друго не е понаправено, за мен чипа трябва да е едно от последните неща.
Мисля, че всички чипове качваха червената линия (може да бъркам) а някой дори премахват прекъсвача..
Ще Цитирам alx от темата "Разпределителни Валове"
"ефекта на "плаващите клапани" където на високи обороти пружината не може да следва контура на гърбицата и се удря във вала 2-3 пъти докато легне на текущата повърхност. със оглед на тези 2 проблема, не е хубава идеята на някои тунинг чипове да качват червената линия на двигател със фабрични пружини защото те са сметнати да не "скачат" и "плават" до определени обороти след което може да има проблеми..."
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
_BoBI_ написа:Чел съм най-различни статии за чип тунинга в много от тях се казва, че даже било добре и тн. защото колата започвала да харчи по-малко понеже технологиите са напреднали от тогава когато е произедена колата и тн и тн
Но аз съм против чипосването на коли с цел повишаването на мощ ако по тях нищо друго не е понаправено, за мен чипа трябва да е едно от последните неща.
Мисля, че всички чипове качваха червената линия (може да бъркам) а някой дори премахват прекъсвача..
Ще Цитирам alx от темата "Разпределителни Валове"
"ефекта на "плаващите клапани" където на високи обороти пружината не може да следва контура на гърбицата и се удря във вала 2-3 пъти докато легне на текущата повърхност. със оглед на тези 2 проблема, не е хубава идеята на някои тунинг чипове да качват червената линия на двигател със фабрични пружини защото те са сметнати да не "скачат" и "плават" до определени обороти след което може да има проблеми..."
Ограничителя на обороти обикновено се наглася така че да няма опасност за двигателя.Ето например при М50 най-често се прави на 7000об/мин. макар че той издържа до 7500об/мин.
Ограничителя може да се направи и на 6000об/мин но е безмислено.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
R1cerBoy написа:simple_man написа:За чипа!
Мойта от Германия си дойде с чип на Racing Dynamics!Мога да кажа че ефект определено има!Доволен съм и за момента не си представям колата без чипа!Вече 3 години я карам и проблеми не съм имал!
А от къде знаеш как е била без чипа?
Щото се вижда каква е разликата м/у неговата кола и други 318ис-ки! И неговата яде ЯКО бой и все така върви НЕЧОВЕШКИ!


Ако може да се появи на ЕКО-то като има гонки пак ще има голямо шоу!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
R1cerBoy написа:simple_man написа:За чипа!
Мойта от Германия си дойде с чип на Racing Dynamics!Мога да кажа че ефект определено има!Доволен съм и за момента не си представям колата без чипа!Вече 3 години я карам и проблеми не съм имал!
А от къде знаеш как е била без чипа?
В жабката ми беше и оригиналния чип!Слагал съм го и има разлика!А разликата може да се види най добре на старта с сток ИС!



- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Жоре не бъзикай хората, та в подписати дет пише "Али моторспорт" не е случайно




Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
simple_man написа:R1cerBoy написа:simple_man написа:За чипа!
Мойта от Германия си дойде с чип на Racing Dynamics!Мога да кажа че ефект определено има!Доволен съм и за момента не си представям колата без чипа!Вече 3 години я карам и проблеми не съм имал!
А от къде знаеш как е била без чипа?
В жабката ми беше и оригиналния чип!Слагал съм го и има разлика!А разликата може да се види най добре на старта с сток ИС!
от край време искам да се пусна с теб,жалкото е че сега и моята взе да хълца и и не работи както трябвада- трбява да направим един ИС двубой някой път

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
///M Power написа:...
Ти не се бутай с твойта "лястовица" (така викали на Е36-ците...ама къде беше забравих



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Дилян Пенчев написа:///M Power написа:...
Ти не се бутай с твойта "лястовица" (така викали на Е36-ците...ама къде беше забравих)...тя мноу напомпана с допинг
за лястовицата разбрах




"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Има има, като гледам какво пише срещу полето "Карам:..." 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани