Мегаскуърт или Вемс за Е30
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Принципно на съвсем сток мотор може даже да повлияе зле...в смисъл, че серийната електроника си е тествана и т.н., макарче при една качествена настройка хората споделят, че най-малкото има повече респонс. Друг е въпроса, че може да попромениш начина на запалване и да подобриш искрата, като по този начин колата ще стане една идея по-вървежна.
МС или ВЕМС се използва основно, когато се правят някакви корекции по хардуеъра
. Турбо, Вал, Увеличаване на обема, промянва по всмикателната система, Увеличаване на бууста (ако колата е със сток турбо). Тогава вече сериина електроника неможе да се справи и трябват нови настройки. Най-удобно е с ново ЕКУ. МС и ВЕМС са от по-достъпните, като цена. Програмирваш си ги в реално време и както на теб ти харесва. Тестваш, ако нещо не ти допада, коригираш и пак тестваш. Има по-мощни ЕКУ-та, на доста сериозни цени. Там вече настройването е доста по-лесно. Примерно за инжекторите въвеждаш им БОШ номера и ЕКУ-то разбира за какво му говориш ... и т.н.
Горе долу това разбрах от изчетеното из форумите....след месец, два на практика
МС или ВЕМС се използва основно, когато се правят някакви корекции по хардуеъра

Горе долу това разбрах от изчетеното из форумите....след месец, два на практика

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Аз се занимавам с МС от есента на 2005 година.Монтирането му обаче беше през есента на 2006 година.Идеята е да се изчистят проблемите по поставянето на МС и тогава да се монтира турбо-по безболезнено е(за буталата).Сток мотора по-трудно ще бъде повреден,отколкото ако е с турбо.
А за серийната електрониката ми е през х..-не смятам че е чак толкова добра.Тя също е 8 битова.
А за серийната електрониката ми е през х..-не смятам че е чак толкова добра.Тя също е 8 битова.
Megasquirt & Megaview user
re
AlibiTu написа: Друг е въпроса, че може да попромениш начина на запалване и да подобриш искрата, като по този начин колата ще стане една идея по-вървежна.
подобриш искрата в смисъл като напрежение?
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Основната идея е да се оптимизира аванса.За увеличаване на напрежението също може да се мисли-още през 1989-1990 година съм си правил такива запалвания.
Megasquirt & Megaview user
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани