Турбо с парно от Жигула

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: Плевен

Мнение от sandi88 » 04 Май 2007, 16:48

http://www.electricchargers.com/?gclid= ... PgodVGllTQ


Да не би да става дума за нещо такова?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Май 2007, 20:59

става въпрос за турбонатор
http://www.turbonator.com
друг е въпроса дали бачка. може да направим някой сметки сами:
с какъв дебит трябва да е, за да почне да пълни под налягане всмукателите, като знаем колко кубични метра въздух минават за секунди :mhihi:
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Май 2007, 22:28

тоя турбонатор не нагнетява , а напротив , върти се от въздуха който минава в колектова , демек пречи :idea: , а ел.перка като се завърти на 18000 оборота и вдигне некакво налягане , нема такова парно :shock:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: NV Via FL

Мнение от Hooligan » 05 Май 2007, 9:46

:mhihi: :mhihi: Някой от форума имаше такова нещо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 05 Май 2007, 23:19

в youtube имаше един клип с една хонда на диното.
1вият рън даде 160 и няколко коня,
после и сложиха обикновен сешуар=резултатът по малко коне
след това някав мощен вентилатор=3коня отгоре даде

накрая и набочиха в тръбата след филтъра една машина за издухване на паднали листа с двутактов двг. който върти перката и даде
15коня на колелата отгоре :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Май 2007, 8:04

Айде някой дето е в час с математика и ДВГ да сметне един двулитров мотор колко кубика въздух прекарва през цилиндрите за една минута при 6500 оборота и после да намерим вентилатор с 12 волтов електромотор, който да дава такъв дебит. И май ще се окаже, че с парно от Жигула или духалка за листа няма да стане. Помислете само с какви обороти се върти турбината или чарджъра и ще се убедите сами, че това са приказки за малки деца. Само за справка, домашният ми аспиратор е двумоторен и има дебит 450 куб. метра въздух за час.(има и по-мощни - до 600-700).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Май 2007, 11:32

... 2 литра, четиритактов -

2l х 6500 х 0.5 х VE = 6500l х VE

да кажем, че VE=80% щото тва е BMW все пак :lol:

5200 литра в минута= 312000 литра на час = 312 м3/час
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Май 2007, 12:03

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
А сега остава някой да намери 12 волтов вентилатор с размери приблизително колкото маркуча преди дросела, който да нагнетява поне 500 куб.метра въздух :) (пак да кажа, аспиратора е двумоторен и е 450 куб.м.)
Май тази идея с турбонатори-мурбонатори ще се окаже поредната мечта с малко пари да имаме много коне. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 06 Май 2007, 15:44

Според теб колко дебит прави един такъв градински blower?
ето един обикновен с 570m3/h ;)
Има и по мощни :!:

http://www.gardening-tools-direct.co.uk ... _Code=BVAC
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Май 2007, 18:41

Това хубаво ама как ще го командваш? Или от 600 до 6500 на 0,5 бара ще надуваш? Или ще му вържеш ръчката на газта с една жица и ще дърпаш? Айде да не се дърлиме :) Признай, че тази идея е абсолютно безмислена.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 06 Май 2007, 21:31

Едно кратко сравнение ще опитам да дам - примерно за да се помпа един 2-литров двигател на 6000 об/мин с налягане 0,5 бара (дебит малко под 100 литра/сек, което е 360 м3/час), компресорът (или вентилаторът, или който ще помпа) ще консумира не по-малко от 7 киловата (~9,5 к.с.) механична мощност (7 киловата при максимално висок КПД на компресора). Предполагам, че тази цифра е добър ориентир за това какъв тип устройства автоматично се оказват в невъзможност да задвижат подобен компресор - визирам вентилаторчета за компютърни захранвания, прахосмукачки, сешоари, кухненски аспиратори и т.н.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 06 Май 2007, 21:48

Postman написа:Едно кратко сравнение ще опитам да дам - примерно за да се помпа един 2-литров двигател на 6000 об/мин с налягане 0,5 бара (дебит малко под 100 литра/сек, което е 360 м3/час), компресорът (или вентилаторът, или който ще помпа) ще консумира не по-малко от 7 киловата (~9,5 к.с.) механична мощност (7 киловата при максимално висок КПД на компресора). Предполагам, че тази цифра е добър ориентир за това какъв тип устройства автоматично се оказват в невъзможност да задвижат подобен компресор - визирам вентилаторчета за компютърни захранвания, прахосмукачки, сешоари, кухненски аспиратори и т.н.
те хората у youtube надуват с блоуъри с 2тактови двигателчета дето бичат на по 600м3/час не с електрички бееее :weed: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 08 Май 2007, 1:17

TheBoss написа:Това хубаво ама как ще го командваш? Или от 600 до 6500 на 0,5 бара ще надуваш? Или ще му вържеш ръчката на газта с една жица и ще дърпаш? Айде да не се дърлиме :) Признай, че тази идея е абсолютно безмислена.

е аз просто казах квапростотия съм гледал в тубето :mhihi:
не съм казал,че за мен има някъв смисъл ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 08 Май 2007, 21:20

Тая тема се превърна в съвсем различно нещо от заглавието. :lol: :lol: :lol: Аз съм чувал че и регистрацията е от голямо значение за конете на една кола,по 100-200 к.с дигала. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Май 2007, 3:24

ей ше ви еба и темата писна ми да ви 4ета глупостите нема ли некой да и сложи катанеца :evil: :!: :?:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook