силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Не лъжа, така е обявено в тунинг.бг форума!Иначе гледам, че 2ма са гласували, че ще правят кола за клас А и парите нямат значение, интересно ми е кои са тези пичове?Може ли да излезнат от анонимност? 

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Хубаво е и някой да проумее че при тези коне за който говорите,
най-важно е теглото,
от това двигателче немоеш изкара сериозни коне за драг с описаното,
или поне не с цитираните суми,
затова заложи на олекотяване....замери и колкото пара ти остане поработи над диф,гуми,скорости....преценено окачване и чак тогава моторетката я мъчи да роди
най-важно е теглото,
от това двигателче немоеш изкара сериозни коне за драг с описаното,
или поне не с цитираните суми,
затова заложи на олекотяване....замери и колкото пара ти остане поработи над диф,гуми,скорости....преценено окачване и чак тогава моторетката я мъчи да роди

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Cobra написа: чак тогава моторетката я мъчи да роди
само да не абортира
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Доста гласуват, а никой нищо конкретно не написа.
Тези 2мата, които ще правят коли за клас А и парите не са от значение дали ще се обадят тук да споделат какви са им проектите?

- Capo di tutti
- БРОНЕносецът
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 13.11.2006
Selqatin,може ли да ми кажеш от какви съображения предлагаш да се разреди толкова много двигателя,дори да се слага турбо мисля че е безмислено
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
И аз мисля, 4е май посоката е обратна ... сгъстяване, а не разреждане ... ина4е наистина 320ис модела е най-подходя6т, оба4е трудно се намира (кажи ре4и невъзможно) и е доста скъп. Оба4е ако се подготви 320ис както трябва ... може и да е доста бърза ... по4ти колко джесиките
Проповедника ... аз ти написах горе долу в какво се крие атмосферния тунинг ... но предполагам, 4е ти това го знае6. Кажи конкретно какво те интересува. Примерно: Кои валове 6те са по подходя6ти, ако толкова се портни главата, това така се направи и т.н. Тогава хората 6те кажат .. сложи 306 градусови ... или сложи 29* градусови.....
За всмукателната система мога да ти препоръ4ам на ДБИЛАС. 20 коня ти гарантират с добра настройка. Цената оба4е е 2000 Евра. Немците слагат такиве и да ти кажа пи6ат, 4е доста голям ефект има. В комбинация с един по-злобен вал, генерация 4-2-1 и 4ип .... направи си става бега4ка ...
А това което написа Кобрата си е самата истина

Проповедника ... аз ти написах горе долу в какво се крие атмосферния тунинг ... но предполагам, 4е ти това го знае6. Кажи конкретно какво те интересува. Примерно: Кои валове 6те са по подходя6ти, ако толкова се портни главата, това така се направи и т.н. Тогава хората 6те кажат .. сложи 306 градусови ... или сложи 29* градусови.....
За всмукателната система мога да ти препоръ4ам на ДБИЛАС. 20 коня ти гарантират с добра настройка. Цената оба4е е 2000 Евра. Немците слагат такиве и да ти кажа пи6ат, 4е доста голям ефект има. В комбинация с един по-злобен вал, генерация 4-2-1 и 4ип .... направи си става бега4ка ...
А това което написа Кобрата си е самата истина

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Най-добре за тази дисциплина е да се
използва Е30 като платформа с М42 мотор.
М42 е 1796cc ако не се лъжа, а в него има
много за правене. Обема се увеличава с
един колянов вал от М47Д20, което ще рече
Е46 318d или 320d след 2001г. Не е лесно
да се намери такъв вал, но пък не е и невъзможно.
Вала е plug and play, и на всичко отгоре е кован.
Не съм сигурен дали може да се олекоти и незнам
до какви обороти може да издържи, защото все пак
в М47 е смятан за не повече от 5000rpm, но нищо
не пречи да се пробва
Другото което може да се направи за тази кола е
да се сложат 86мм бутала, има ги стандартно за S50,
но са малко скъпи пък и са доста тежат. Добър вариант
е къстъм бутала. Но при тези 86 мм обема ще стане около
2100cc, с което се надхвърлят двата литра, но дали
някой ще разбере това е друг въпрос
Така оттам с челото на буталото може да се
играе с компресията, чувал съм че този двигател
понасял дори 12:1 и вървял известно време
Едни титанови клапани биха били от полза, като
се направят и вложки на леглата на клапаните
за по-добро сцепление...
Оттам натаък можеш да си играеш с чипсове,
колектори, генерации филтри и други тунингистки
изпълнения, но при всички положения получаваш
един прекрасен автомобил, който аз лично бих предпочел
да използвам за писта, но всеки луд с номера си...
това е което ми идва на акъла, не претендирам
за точност на изказа ми ако някой има нещо да
добави нека заповяда
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Най-добре за тази дисциплина е да се
използва Е30 като платформа с М42 мотор.
М42 е 1796cc ако не се лъжа, а в него има
много за правене. Обема се увеличава с
един колянов вал от М47Д20, което ще рече
Е46 318d или 320d след 2001г. Не е лесно
да се намери такъв вал, но пък не е и невъзможно.
Вала е plug and play, и на всичко отгоре е кован.
Не съм сигурен дали може да се олекоти и незнам
до какви обороти може да издържи, защото все пак
в М47 е смятан за не повече от 5000rpm, но нищо
не пречи да се пробва

Другото което може да се направи за тази кола е
да се сложат 86мм бутала, има ги стандартно за S50,
но са малко скъпи пък и са доста тежат. Добър вариант
е къстъм бутала. Но при тези 86 мм обема ще стане около
2100cc, с което се надхвърлят двата литра, но дали
някой ще разбере това е друг въпрос


Така оттам с челото на буталото може да се
играе с компресията, чувал съм че този двигател
понасял дори 12:1 и вървял известно време

Едни титанови клапани биха били от полза, като
се направят и вложки на леглата на клапаните
за по-добро сцепление...
Оттам натаък можеш да си играеш с чипсове,
колектори, генерации филтри и други тунингистки
изпълнения, но при всички положения получаваш
един прекрасен автомобил, който аз лично бих предпочел
да използвам за писта, но всеки луд с номера си...
това е което ми идва на акъла, не претендирам
за точност на изказа ми ако някой има нещо да
добави нека заповяда

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Към това може и едни валчета да прибавим и я виж ИСката влезнала
в 13ските. Сложи и турбо и след тава двг може и да мине 400кс. Миналата година карах в Германия едно такова с М42, 2100сс и 448кс /с потенциал за над 500/ правеше ниски 11ски. Дано хората на които им се занимава с истински тунинг стават все повече
в 13ските. Сложи и турбо и след тава двг може и да мине 400кс. Миналата година карах в Германия едно такова с М42, 2100сс и 448кс /с потенциал за над 500/ правеше ниски 11ски. Дано хората на които им се занимава с истински тунинг стават все повече
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
pAbLo написа:Нали говорим за Клас А![]()
Атмосферка до 2000сс![]()
бе кат направиш М42-ката на 2100 кой ще знае че минава 2000сс


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
///M Power написа:pAbLo написа:Нали говорим за Клас А![]()
Атмосферка до 2000сс![]()
бе кат направиш М42-ката на 2100 кой ще знае че минава 2000сс![]()
е ти па стия го повтаря тва недеи раздува


някои от абажурище ще земе се научи за тия раоти

R1cerBoy написа:naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...
Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.
така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари

48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани