силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Е30ка в клас А през новия сезон???Става въпрос за Божурище!!!

Няма вариант да се получи по-добре се захвани с друга марка!!!
8
15%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са под 10 000лв
15
27%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са около 15000лв
15
27%
Парите нужни за да я вкараш в 13ките е от 20000лв нагоре
6
11%
За около 10000лв може да слезе най-много до около 14.5
4
7%
За около 10000лв може да слезе най-много до 14.0
3
5%
Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
4
7%
 
Общо гласове : 55
Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 17 Дек 2006, 15:44

BMWACSCHNITZER написа:Ама в началото ПРОПОВЕДНИКА спомена че вече нямало да има нитро в този клас. :roll: :roll:

Лъже :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 17 Дек 2006, 15:57

Не лъжа, така е обявено в тунинг.бг форума!Иначе гледам, че 2ма са гласували, че ще правят кола за клас А и парите нямат значение, интересно ми е кои са тези пичове?Може ли да излезнат от анонимност? :D

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 17 Дек 2006, 18:58

Хубаво е и някой да проумее че при тези коне за който говорите,
най-важно е теглото,
от това двигателче немоеш изкара сериозни коне за драг с описаното,
или поне не с цитираните суми,
затова заложи на олекотяване....замери и колкото пара ти остане поработи над диф,гуми,скорости....преценено окачване и чак тогава моторетката я мъчи да роди :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 17 Дек 2006, 23:26

Cobra написа: чак тогава моторетката я мъчи да роди :winky:


само да не абортира
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 18 Дек 2006, 1:12

От моделите на БМВ 320is има най-голям потенциал в тази дисциплина.

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 18 Дек 2006, 14:27

Доста гласуват, а никой нищо конкретно не написа. :roll: Тези 2мата, които ще правят коли за клас А и парите не са от значение дали ще се обадят тук да споделат какви са им проектите?

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 18 Дек 2006, 18:20

Selqatin,може ли да ми кажеш от какви съображения предлагаш да се разреди толкова много двигателя,дори да се слага турбо мисля че е безмислено
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Дек 2006, 2:09

И аз мисля, 4е май посоката е обратна ... сгъстяване, а не разреждане ... ина4е наистина 320ис модела е най-подходя6т, оба4е трудно се намира (кажи ре4и невъзможно) и е доста скъп. Оба4е ако се подготви 320ис както трябва ... може и да е доста бърза ... по4ти колко джесиките :mhihi:
Проповедника ... аз ти написах горе долу в какво се крие атмосферния тунинг ... но предполагам, 4е ти това го знае6. Кажи конкретно какво те интересува. Примерно: Кои валове 6те са по подходя6ти, ако толкова се портни главата, това така се направи и т.н. Тогава хората 6те кажат .. сложи 306 градусови ... или сложи 29* градусови.....
За всмукателната система мога да ти препоръ4ам на ДБИЛАС. 20 коня ти гарантират с добра настройка. Цената оба4е е 2000 Евра. Немците слагат такиве и да ти кажа пи6ат, 4е доста голям ефект има. В комбинация с един по-злобен вал, генерация 4-2-1 и 4ип .... направи си става бега4ка ...

А това което написа Кобрата си е самата истина ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 19 Дек 2006, 12:48

S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...

Най-добре за тази дисциплина е да се
използва Е30 като платформа с М42 мотор.
М42 е 1796cc ако не се лъжа, а в него има
много за правене. Обема се увеличава с
един колянов вал от М47Д20, което ще рече
Е46 318d или 320d след 2001г. Не е лесно
да се намери такъв вал, но пък не е и невъзможно.
Вала е plug and play, и на всичко отгоре е кован.
Не съм сигурен дали може да се олекоти и незнам
до какви обороти може да издържи, защото все пак
в М47 е смятан за не повече от 5000rpm, но нищо
не пречи да се пробва ;)

Другото което може да се направи за тази кола е
да се сложат 86мм бутала, има ги стандартно за S50,
но са малко скъпи пък и са доста тежат. Добър вариант
е къстъм бутала. Но при тези 86 мм обема ще стане около
2100cc, с което се надхвърлят двата литра, но дали
някой ще разбере това е друг въпрос :uups: :mhihi:

Така оттам с челото на буталото може да се
играе с компресията, чувал съм че този двигател
понасял дори 12:1 и вървял известно време ;)
Едни титанови клапани биха били от полза, като
се направят и вложки на леглата на клапаните
за по-добро сцепление...

Оттам натаък можеш да си играеш с чипсове,
колектори, генерации филтри и други тунингистки
изпълнения, но при всички положения получаваш
един прекрасен автомобил, който аз лично бих предпочел
да използвам за писта, но всеки луд с номера си...

това е което ми идва на акъла, не претендирам
за точност на изказа ми ако някой има нещо да
добави нека заповяда ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 19 Дек 2006, 18:45

Към това може и едни валчета да прибавим и я виж ИСката влезнала
в 13ските. Сложи и турбо и след тава двг може и да мине 400кс. Миналата година карах в Германия едно такова с М42, 2100сс и 448кс /с потенциал за над 500/ правеше ниски 11ски. Дано хората на които им се занимава с истински тунинг стават все повече

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 19 Дек 2006, 20:58

Нали говорим за Клас А :roll:
Атмосферка до 2000сс ;) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 20 Дек 2006, 1:04

pAbLo написа:Нали говорим за Клас А :roll:
Атмосферка до 2000сс ;) ;)


бе кат направиш М42-ката на 2100 кой ще знае че минава 2000сс :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 20 Дек 2006, 1:39

naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...


Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 20 Дек 2006, 1:57

///M Power написа:
pAbLo написа:Нали говорим за Клас А :roll:
Атмосферка до 2000сс ;) ;)


бе кат направиш М42-ката на 2100 кой ще знае че минава 2000сс :mhihi: :mhihi:



е ти па стия го повтаря тва недеи раздува
:mhihi: :mhihi:
някои от абажурище ще земе се научи за тия раоти :mhihi:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 20 Дек 2006, 15:25

R1cerBoy написа:
naskoksan написа:S14 не е добър вариянт за
доработване, има доста хляб в
този двигател още, но обикновено
всичко е свързано с увеличаване на
обема, което при теб не действа, ако
искаш да влезеш в клас А или там
какъвто е класа...


Не съм сългасен, че м42 е по-добър. Все пак с14 е със директно натискане на клапаните без маслени повдигачи и такива ми ти щуротии и може да държи много повече на обороти, отколкото м42, което е основното при атмосферния тунинг.


така е прав си за повдигачите,
но аз имах предвид че М42 е
по-добър за нашите условия от
гледна точка на парите, които
ще вложиш, защото при S14 нещата
стоят на много по-високо ниво
и от към технология и от към пари ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook