Е30 325 Турбо Проект

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Окт 2006, 21:07

След промените, за които ме посъветва се получава 246цц при (12:1) и 0.60 СФЦ и това при 1 бар, а аз ще я карам на 0.5. Дали нещо калкулатора не смята правилно :uups:
Но при 4 бар налягане на горивото ще се получи:
250цц*(корен квадрат(4/3))=288цц

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 16 Окт 2006, 22:52

tonkata написа:полирането разрежда,внимавайте :mhihi:

E па що да не падне минимално като паднат нагари щуротии и т.н. ... то не че ще примерно от 8.8 на 7 ама примерно ще се върне на заводската ... бати тука да не кажеш нещо ... от полирането се заздравява повърхнината, защото процепите от който може да тръгне цепнатина стават по-малки и напрежението се разпределя по-равномерно. Афтър маркет буталата не са толкова лъскави за да изглеждат само добре на снимките бати.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2006, 22:54

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 17 Окт 2006, 8:27

Абе момче спри се бе стига глупости ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 17 Окт 2006, 11:42

Ок щом толкова ви мъча спирам да пиша в този форум.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 17 Окт 2006, 11:54

:mhihi: :mhihi: :mhihi: ей начи как не ви е срам :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Окт 2006, 1:25

Интеркулер от СААБ 9000 2.3 Турбо
Цена: 10 Евро

Изображение

Размерите му ще ги споделя, след като си закупя подходящ измервателен уред ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Окт 2006, 1:30

Изображение

:shock:

Я дайте съвет до колко пари е далавера да се закупи това животно?

Инфо: Колянов вал от 324тд. Олекотен с 3 кг (това е около 1/3 от Стандартното му тегло), полиран, ковнат. При монтаж на М20Б25 ще се получи обем от 2.7 литра. Статуса му е Перфектен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 18 Окт 2006, 8:58

приятелски съвет >>

доста си неориентиран ......


какви са тези 2.7 литра какви са тези интеркулери?


всеки тук ще ти каже, застраховай се с бензина, човек!

90% от проблемите в турбомоторите идват от липса на бензин ,което при теб ще се случи с тези малки инжектори

а когато чуя за смес над 12 на турбо кола в България с нашия особено качествен бензин ми става лошо !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Окт 2006, 11:04

Колата няма да се сглобява в БГ и няма да се кара в БГ.
Инжекторите са за началния сетъп, който ще е на 0.5 бар и ще си е със стоковия мотор, без никакви промени. Също така ще пусна бензина не на 3, а на 4 бар (както ме посъветваха по-горе), за да кача капацитета на инжекторите (290 цц/мин ще стане).
Сместа разбира се, че ще е 12:1.
А в крайна сметка, ако не пускат достатъчно бензин, винаги мога да си купя после по-големи :D
Вала незнам каква му е стойността (пари) и за това питам. До колкото съм чел вдига обема и колата става 2.7, но по-интересното е че е много задрав и имайки се в предвид, че е и олекотен, би трябвало да ми свърши много добра работа. Този вал е за по-нататъшни сетъпи, където ще се целим в повече повер. Сега бих го купил, по простата причина, че е радкост такова нещо да се продава и то готов обработен вал.
Cult Society разбирам какво ме съветваш и си напълно прав. Интеркулера ми изпадна евтинко и за това си го взех. ;) Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Окт 2006, 13:38

След проверки из нета =>
Сааб Турбо = Гарретт ТБ25 (А/Р 49) т.е. ще ми дойде малко малко.

Дайте съветче какво турбо да си търся.

1. Спрял съм се на Гарретт Т04. Добро ли е като вариант?
2. Има ли някой представа каква е средностатистическата стойност (в проценти) на Volumetric Efficiency (VE) на една Турбо кола?

Мерси предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 18 Окт 2006, 17:00

сори ако съм досаден :uups:

аз тръгнах по твоя път - викам си " аре едно 2 употреба турбо, некви колектори и т,н.......' не става

помисли си какво искаш


ето ти моя сетъп , ама колата е различна...... :!:

бутала - степен 8.5 - ковани ( ще видим таз работа колко ще държат)
Турбо - Т3 Супер 60 - това е най-голямата т3 - 48 топла 60 студена част ... после хибридите почват (т3/т4 ) или направо т4 ма тва са големи прасета за мен и изискванията ми .

тук е разковничето - таргет бууст 1 бар ! оттам започват сметките за турбината - за стрййт кола таргетирай се там - над тва налягане се трошат (лично мнение) :)

вземи си хубав интеркулер - охлаждането на въздуха е от съществено значение не само за мощност !

инжектопляктори - застраховай се на зададеното налягане да имаш поне 30 % РЕЗЕРВ иначе - проблеми от типа-ми то едното бутало го нема, имало е детонации дееба - , Няма смисъл да направиж мотор и да го окотиш защото си спестил хубави инжектори .....

мойте са 380 цц на 3 бар , сметни си на 4 бар (както ги карам ) колко са ;)

и това е за 1.8 кубатура - не забравай на 0.9 пик 0.6 бууст в момента заради хладното време....

ефект - за момента - около 200 кс - много стрийт версия - приятна за каране в режим 3-5 000 об ...


ма стига съм се хвалил :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Окт 2006, 19:57

Нали правите разлика м/у инжекторите за 4 цилиндров и 6 цилиндров
мотор.Щот на М20В25 сток инжекторите са около 150 сс.И мисля,че
240 на 0,5 бара ще са перфектни.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Окт 2006, 20:50

Аз и аз се чудя защо викат, че са малки, при положения, че наистина 6 цилиндъра = 6 инжектора.
Сток са наистина 150цц.
Тия настоящите са 250цц при 3 бар, което прави 290цц при 4 бар или ако сметнем:
4 инжектора * 380цц =1520цц
1520цц / 6 цил = 253цц

Незнам дали може така да ги смятем :mhihi: , ама една такава сметка се получава.

Не си досаден, даже се радвам, че има критика, защото така мога да се корегирам. ;)
Напълно съм съгласен с теб, за нещата втора ръка, но искам да пробвам и да видя дали може да се получи кола от СкраперШопа :mhihi:
Моята цел е 0.5 бар и колата въобще да я подкарам с турбо. Много повер не ми е целта, за мен е важно да имам турбо, което да е на малък бууст и да мога да си го разцъквам с МС.
Веднъж да се понауча да настройвам МС-а, мога да мисля за ново турбо, ковани буталца, фешън клапанчета, колянов вал от дизеларка и т.н.

Първи сетъп е така, защото нямам много опит в самолетното инженерство и ако зема сега да вкарам 4-5 хил. Евро в колата и утре зема настроя Мегата да прави глупости, и зема прецакам турбото и т.н.....и после тия пари на вятъра. Пък така ако се чупи нещо, няма да ме е яд. А като вече се науча и имам някаква представа как стават нещата ще я направя колата както си му е реда.

Интеркулера ми е с размери 3,5Х43Х54 и направо невиждам как ще го събера :D

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.10.2006

Мнение от IIH » 18 Окт 2006, 22:12

на скоро сглобих и аз м20 б25 с турбо от 2,4 ТД и дюзи 240сс по номер излизат че са от БМВ 3,5 ако не се лъжа и карам на 1 бар мотора все още е здрав. В момента нямам никаква настройка на мотора защото не мога да си настроя мегаскуирта и го карам с дебитомера.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook