Е30 325 Турбо Проект
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
След промените, за които ме посъветва се получава 246цц при (12:1) и 0.60 СФЦ и това при 1 бар, а аз ще я карам на 0.5. Дали нещо калкулатора не смята правилно
Но при 4 бар налягане на горивото ще се получи:
250цц*(корен квадрат(4/3))=288цц

Но при 4 бар налягане на горивото ще се получи:
250цц*(корен квадрат(4/3))=288цц
tonkata написа:полирането разрежда,внимавайте
E па що да не падне минимално като паднат нагари щуротии и т.н. ... то не че ще примерно от 8.8 на 7 ама примерно ще се върне на заводската ... бати тука да не кажеш нещо ... от полирането се заздравява повърхнината, защото процепите от който може да тръгне цепнатина стават по-малки и напрежението се разпределя по-равномерно. Афтър маркет буталата не са толкова лъскави за да изглеждат само добре на снимките бати.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Интеркулер от СААБ 9000 2.3 Турбо
Цена: 10 Евро
Размерите му ще ги споделя, след като си закупя подходящ измервателен уред
Цена: 10 Евро

Размерите му ще ги споделя, след като си закупя подходящ измервателен уред

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости


Я дайте съвет до колко пари е далавера да се закупи това животно?
Инфо: Колянов вал от 324тд. Олекотен с 3 кг (това е около 1/3 от Стандартното му тегло), полиран, ковнат. При монтаж на М20Б25 ще се получи обем от 2.7 литра. Статуса му е Перфектен!
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
приятелски съвет >>
доста си неориентиран ......
какви са тези 2.7 литра какви са тези интеркулери?
всеки тук ще ти каже, застраховай се с бензина, човек!
90% от проблемите в турбомоторите идват от липса на бензин ,което при теб ще се случи с тези малки инжектори
а когато чуя за смес над 12 на турбо кола в България с нашия особено качествен бензин ми става лошо !
доста си неориентиран ......
какви са тези 2.7 литра какви са тези интеркулери?
всеки тук ще ти каже, застраховай се с бензина, човек!
90% от проблемите в турбомоторите идват от липса на бензин ,което при теб ще се случи с тези малки инжектори
а когато чуя за смес над 12 на турбо кола в България с нашия особено качествен бензин ми става лошо !
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Колата няма да се сглобява в БГ и няма да се кара в БГ.
Инжекторите са за началния сетъп, който ще е на 0.5 бар и ще си е със стоковия мотор, без никакви промени. Също така ще пусна бензина не на 3, а на 4 бар (както ме посъветваха по-горе), за да кача капацитета на инжекторите (290 цц/мин ще стане).
Сместа разбира се, че ще е 12:1.
А в крайна сметка, ако не пускат достатъчно бензин, винаги мога да си купя после по-големи
Вала незнам каква му е стойността (пари) и за това питам. До колкото съм чел вдига обема и колата става 2.7, но по-интересното е че е много задрав и имайки се в предвид, че е и олекотен, би трябвало да ми свърши много добра работа. Този вал е за по-нататъшни сетъпи, където ще се целим в повече повер. Сега бих го купил, по простата причина, че е радкост такова нещо да се продава и то готов обработен вал.
Cult Society разбирам какво ме съветваш и си напълно прав. Интеркулера ми изпадна евтинко и за това си го взех.
Поздрави.
Инжекторите са за началния сетъп, който ще е на 0.5 бар и ще си е със стоковия мотор, без никакви промени. Също така ще пусна бензина не на 3, а на 4 бар (както ме посъветваха по-горе), за да кача капацитета на инжекторите (290 цц/мин ще стане).
Сместа разбира се, че ще е 12:1.
А в крайна сметка, ако не пускат достатъчно бензин, винаги мога да си купя после по-големи

Вала незнам каква му е стойността (пари) и за това питам. До колкото съм чел вдига обема и колата става 2.7, но по-интересното е че е много задрав и имайки се в предвид, че е и олекотен, би трябвало да ми свърши много добра работа. Този вал е за по-нататъшни сетъпи, където ще се целим в повече повер. Сега бих го купил, по простата причина, че е радкост такова нещо да се продава и то готов обработен вал.
Cult Society разбирам какво ме съветваш и си напълно прав. Интеркулера ми изпадна евтинко и за това си го взех.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
След проверки из нета =>
Сааб Турбо = Гарретт ТБ25 (А/Р 49) т.е. ще ми дойде малко малко.
Дайте съветче какво турбо да си търся.
1. Спрял съм се на Гарретт Т04. Добро ли е като вариант?
2. Има ли някой представа каква е средностатистическата стойност (в проценти) на Volumetric Efficiency (VE) на една Турбо кола?
Мерси предварително!
Сааб Турбо = Гарретт ТБ25 (А/Р 49) т.е. ще ми дойде малко малко.
Дайте съветче какво турбо да си търся.
1. Спрял съм се на Гарретт Т04. Добро ли е като вариант?
2. Има ли някой представа каква е средностатистическата стойност (в проценти) на Volumetric Efficiency (VE) на една Турбо кола?
Мерси предварително!
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
сори ако съм досаден
аз тръгнах по твоя път - викам си " аре едно 2 употреба турбо, некви колектори и т,н.......' не става
помисли си какво искаш
ето ти моя сетъп , ама колата е различна......
бутала - степен 8.5 - ковани ( ще видим таз работа колко ще държат)
Турбо - Т3 Супер 60 - това е най-голямата т3 - 48 топла 60 студена част ... после хибридите почват (т3/т4 ) или направо т4 ма тва са големи прасета за мен и изискванията ми .
тук е разковничето - таргет бууст 1 бар ! оттам започват сметките за турбината - за стрййт кола таргетирай се там - над тва налягане се трошат (лично мнение)
вземи си хубав интеркулер - охлаждането на въздуха е от съществено значение не само за мощност !
инжектопляктори - застраховай се на зададеното налягане да имаш поне 30 % РЕЗЕРВ иначе - проблеми от типа-ми то едното бутало го нема, имало е детонации дееба - , Няма смисъл да направиж мотор и да го окотиш защото си спестил хубави инжектори .....
мойте са 380 цц на 3 бар , сметни си на 4 бар (както ги карам ) колко са
и това е за 1.8 кубатура - не забравай на 0.9 пик 0.6 бууст в момента заради хладното време....
ефект - за момента - около 200 кс - много стрийт версия - приятна за каране в режим 3-5 000 об ...
ма стига съм се хвалил

аз тръгнах по твоя път - викам си " аре едно 2 употреба турбо, некви колектори и т,н.......' не става
помисли си какво искаш
ето ти моя сетъп , ама колата е различна......

бутала - степен 8.5 - ковани ( ще видим таз работа колко ще държат)
Турбо - Т3 Супер 60 - това е най-голямата т3 - 48 топла 60 студена част ... после хибридите почват (т3/т4 ) или направо т4 ма тва са големи прасета за мен и изискванията ми .
тук е разковничето - таргет бууст 1 бар ! оттам започват сметките за турбината - за стрййт кола таргетирай се там - над тва налягане се трошат (лично мнение)

вземи си хубав интеркулер - охлаждането на въздуха е от съществено значение не само за мощност !
инжектопляктори - застраховай се на зададеното налягане да имаш поне 30 % РЕЗЕРВ иначе - проблеми от типа-ми то едното бутало го нема, имало е детонации дееба - , Няма смисъл да направиж мотор и да го окотиш защото си спестил хубави инжектори .....
мойте са 380 цц на 3 бар , сметни си на 4 бар (както ги карам ) колко са

и това е за 1.8 кубатура - не забравай на 0.9 пик 0.6 бууст в момента заради хладното време....
ефект - за момента - около 200 кс - много стрийт версия - приятна за каране в режим 3-5 000 об ...
ма стига съм се хвалил

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Нали правите разлика м/у инжекторите за 4 цилиндров и 6 цилиндров
мотор.Щот на М20В25 сток инжекторите са около 150 сс.И мисля,че
240 на 0,5 бара ще са перфектни.
мотор.Щот на М20В25 сток инжекторите са около 150 сс.И мисля,че
240 на 0,5 бара ще са перфектни.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз и аз се чудя защо викат, че са малки, при положения, че наистина 6 цилиндъра = 6 инжектора.
Сток са наистина 150цц.
Тия настоящите са 250цц при 3 бар, което прави 290цц при 4 бар или ако сметнем:
4 инжектора * 380цц =1520цц
1520цц / 6 цил = 253цц
Незнам дали може така да ги смятем
, ама една такава сметка се получава.
Не си досаден, даже се радвам, че има критика, защото така мога да се корегирам.
Напълно съм съгласен с теб, за нещата втора ръка, но искам да пробвам и да видя дали може да се получи кола от СкраперШопа
Моята цел е 0.5 бар и колата въобще да я подкарам с турбо. Много повер не ми е целта, за мен е важно да имам турбо, което да е на малък бууст и да мога да си го разцъквам с МС.
Веднъж да се понауча да настройвам МС-а, мога да мисля за ново турбо, ковани буталца, фешън клапанчета, колянов вал от дизеларка и т.н.
Първи сетъп е така, защото нямам много опит в самолетното инженерство и ако зема сега да вкарам 4-5 хил. Евро в колата и утре зема настроя Мегата да прави глупости, и зема прецакам турбото и т.н.....и после тия пари на вятъра. Пък така ако се чупи нещо, няма да ме е яд. А като вече се науча и имам някаква представа как стават нещата ще я направя колата както си му е реда.
Интеркулера ми е с размери 3,5Х43Х54 и направо невиждам как ще го събера
Сток са наистина 150цц.
Тия настоящите са 250цц при 3 бар, което прави 290цц при 4 бар или ако сметнем:
4 инжектора * 380цц =1520цц
1520цц / 6 цил = 253цц
Незнам дали може така да ги смятем

Не си досаден, даже се радвам, че има критика, защото така мога да се корегирам.

Напълно съм съгласен с теб, за нещата втора ръка, но искам да пробвам и да видя дали може да се получи кола от СкраперШопа

Моята цел е 0.5 бар и колата въобще да я подкарам с турбо. Много повер не ми е целта, за мен е важно да имам турбо, което да е на малък бууст и да мога да си го разцъквам с МС.
Веднъж да се понауча да настройвам МС-а, мога да мисля за ново турбо, ковани буталца, фешън клапанчета, колянов вал от дизеларка и т.н.
Първи сетъп е така, защото нямам много опит в самолетното инженерство и ако зема сега да вкарам 4-5 хил. Евро в колата и утре зема настроя Мегата да прави глупости, и зема прецакам турбото и т.н.....и после тия пари на вятъра. Пък така ако се чупи нещо, няма да ме е яд. А като вече се науча и имам някаква представа как стават нещата ще я направя колата както си му е реда.
Интеркулера ми е с размери 3,5Х43Х54 и направо невиждам как ще го събера

48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани