BMW Turbo Spy photo !
Модератор: bum_bum
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
KAMIKADZE написа:1.2 е налягането в момента тези дни мисля да е подкарам малко по сериозно докато е хладно времето надявам се мотор-а да издържи около 1.5бар-а
Той ше си каже бе

Па ако не ги знаеш симптомите знаеш че винаго може да звъннеш на лудототелефонче да ти каже

П.С. Прати снимка на буталата брат.
Cobra написа:KAMIKADZE написа:1.2 е налягането в момента тези дни мисля да е подкарам малко по сериозно докато е хладно времето надявам се мотор-а да издържи около 1.5бар-а
Той ше си каже бе![]()
Па ако не ги знаеш симптомите знаеш че винаго може да звъннеш на лудототелефонче да ти каже![]()
П.С. Прати снимка на буталата брат.
Бях 2 дена на море - точно влизам в нас сега - утре ще ги снимам

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
KAMIKADZE написа:Cobra написа:KAMIKADZE написа:1.2 е налягането в момента тези дни мисля да е подкарам малко по сериозно докато е хладно времето надявам се мотор-а да издържи около 1.5бар-а
Той ше си каже бе![]()
Па ако не ги знаеш симптомите знаеш че винаго може да звъннеш на лудототелефонче да ти каже![]()
П.С. Прати снимка на буталата брат.
Бях 2 дена на море - точно влизам в нас сега - утре ще ги снимам
Простено ти е

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
тя е от голф 2 :))))
тя е от голф 2
))) неможе да се сбърка ама не е важна бронята .... да си имаш турбо е яко ....

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: тя е от голф 2 :))))
535 написа:тя е от голф 2))) неможе да се сбърка ама не е важна бронята .... да си имаш турбо е яко ....
Не е бе,
тъпо е

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
KAMIKADZE написа:На мен си ми харесва колко е "красива"![]()
![]()
Ако преди зимата направи ниски 11сек на 400м обещавам на пролет да е едно от най-красивите Е30-ки в БГ
баце ти с каква турбина си и молим кажими на колко оборота ти отваря турбото аз сам ккк 26 и ми отваря на 3500 при теб как е има вазможност да се снижи отсека примерно поне на 2500 или на 3000 да отваря смисал порано тука сам се за4увал 4е ако се пазпили алуминиевият оглюф и и се сложи по голама перка има вероиятност да отваря по рани4ко разбирасе не яз а хората които рециклират търбините ,какво мислиш по вапроса ,ще сам благодарен ако споделиш малко мнение и аз се надувам 04 и дали несе полу4ава от там засе4ката за оборотите примерно ако се надуе на 1 бар ще отваря ли по рани4ко или ????????



- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
не пипай турбината
ККК 26 от какво беше - ако не се лъжа е големичка турбина, ти си с 520и 12 в нали така ???
не можеш да я развъртиш тази турбина - по рано - според мен ти е голяма ( сигурен съм че на Опел Турбо е ККК 16 )
мойто 1.8 16в е с Т3 Супер 60 - малко по голяма е от ККК 16 и я равъртам също на около 3 000 с фул бууст на 3 500 об/мин което си е късно и държи бууст до 5 500 об/мин !!!
Според мен се случва следното при теб - ниско налягане , голяма турбина ..... бъгава работа ..... при мен на 0.4 беше същото
сега на 0.6 се поуправиха нещата ама като цяло - концепцията ми като за 1 бар и тогава ще ти кажа дали има успех
ККК 26 от какво беше - ако не се лъжа е големичка турбина, ти си с 520и 12 в нали така ???
не можеш да я развъртиш тази турбина - по рано - според мен ти е голяма ( сигурен съм че на Опел Турбо е ККК 16 )
мойто 1.8 16в е с Т3 Супер 60 - малко по голяма е от ККК 16 и я равъртам също на около 3 000 с фул бууст на 3 500 об/мин което си е късно и държи бууст до 5 500 об/мин !!!
Според мен се случва следното при теб - ниско налягане , голяма турбина ..... бъгава работа ..... при мен на 0.4 беше същото
сега на 0.6 се поуправиха нещата ама като цяло - концепцията ми като за 1 бар и тогава ще ти кажа дали има успех

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Cult Society написа:не пипай турбината
ККК 26 от какво беше - ако не се лъжа е големичка турбина, ти си с 520и 12 в нали така ???
не можеш да я развъртиш тази турбина - по рано - според мен ти е голяма ( сигурен съм че на Опел Турбо е ККК 16 )
мойто 1.8 16в е с Т3 Супер 60 - малко по голяма е от ККК 16 и я равъртам също на около 3 000 с фул бууст на 3 500 об/мин което си е късно и държи бууст до 5 500 об/мин !!!
Според мен се случва следното при теб - ниско налягане , голяма турбина ..... бъгава работа ..... при мен на 0.4 беше същото
сега на 0.6 се поуправиха нещата ама като цяло - концепцията ми като за 1 бар и тогава ще ти кажа дали има успех
не на табелката така си пише ккк26 и наистина отваря на 3500 но по4ва да гнети от кам 2800 как и да е аз нес еоплаквам доволен сам добре варви нямам кои знае кви проблеми снея просто питам дали не може да се равърта по рано ина4е за виспките оборити мие ясно 4е отлита говивото ,но за момента няма да се занимавам с това малко да си по4инем от премеждията с целите ремонти и тн по натък пак ще се ка4а на диното за допълнителни настроики з да се подобри горенето вав високите обороти аз не за састезание просто за фън от фиат мисле мие турбото как и да е благодаря за онфпрмацията на си4ки много мие полезно



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани