Малко подготовка
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели
) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84
) та такия работи!


На БМВ повечето биели са ковани но това не им пречи да се покажат през блока на 1бар надув с по малко от 300кс на колелетата , късмет ... и май си остават най слабата част в бмв мотор-а то и без това е частта подложена под най голям тормоз - така като гледам направените бмв-та почти винаги са със сменени биели и оригинални бутала ... нямат им доверие 

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
ludiagsm написа:Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84
) та такия работи!
и що си мислиш че са по-хубави, понеже на външен вид са като на интегралето (освен вида, важни са матерял, усилване и т.н.




П.П. тези "плоските" са доста усилени бутала

П.П.П. но все пак не е лошо Постман, Келеша и друго по-разбиращи да кажат 1-2 думи по въпроса

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Съгласен съм че бързо, при зле настроена кола, сдават багажа,ама то при така настроена кола кой не си заминават?!?!
Според мен формата наистина на ис-а е много добра,а и доста издръжлива - досега карах около 25к с АПЕКСИ и настроена САМО на нарроу банд кола и всичко беше перфектно!
Сега карам с СМТ,мап-ната доста добре (има още какво да се желае де) кола и пак вече 3к няма ядове,
та такива мисли де,на мародерско каране и около 0,7-8 надув овералл
всичко си държи на ис-а!
Интересно е да слушаме от опит
Всички можем да четем (това към никой конкретно) и да даваме линкове!
Ама като вида кола изкарала определени км с дадена конфиг. ми става ясно кое е добро и кое не,
та така кой какво е трошил или запазил!??!
Според мен формата наистина на ис-а е много добра,а и доста издръжлива - досега карах около 25к с АПЕКСИ и настроена САМО на нарроу банд кола и всичко беше перфектно!
Сега карам с СМТ,мап-ната доста добре (има още какво да се желае де) кола и пак вече 3к няма ядове,
та такива мисли де,на мародерско каране и около 0,7-8 надув овералл

всичко си държи на ис-а!
Интересно е да слушаме от опит

Всички можем да четем (това към никой конкретно) и да даваме линкове!
Ама като вида кола изкарала определени км с дадена конфиг. ми става ясно кое е добро и кое не,
та така кой какво е трошил или запазил!??!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:ludiagsm написа:Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84
) та такия работи!
и що си мислиш че са по-хубави, понеже на външен вид са като на интегралето (освен вида, важни са матерял, усилване и т.н.) ? За тези полските е доказано ,че държат на 350+ кс, на гумите (9.7:1 CR и 1 бар надув
). Съгласен съм ,че бутала тип "чинийка"
са по благоприятно за надув, но също така съм виждал как няколко такива комплекта (с такава форма) здават багажа са отрицателно време при зле настроена кола (много аванс и бедна смес), така че лично за мен е по-важна настройката т.е. формата не е основно нещо
П.П. тези "плоските" са доста усилени бутала
П.П.П. но все пак не е лошо Постман, Келеша и друго по-разбиращи да кажат 1-2 думи по въпроса
абе щом тико и други шведи манияци помпат с исови бутала на 2 бара ,на4и стаа работата и конете идат

а за наще колици , ще се види на пистата кой кво е напраил

Cobra написа:Съгласен съм че бързо, при зле настроена кола, сдават багажа,ама то при така настроена кола кой не си заминават?!?!
Според мен формата наистина на ис-а е много добра,а и доста издръжлива - досега карах около 25к с АПЕКСИ и настроена САМО на нарроу банд кола и всичко беше перфектно!
Сега карам с СМТ,мап-ната доста добре (има още какво да се желае де) кола и пак вече 3к няма ядове,
та такива мисли де,на мародерско каране и около 0,7-8 надув овералл![]()
всичко си държи на ис-а!
Интересно е да слушаме от опит![]()
Всички можем да четем (това към никой конкретно) и да даваме линкове!
Ама като вида кола изкарала определени км с дадена конфиг. ми става ясно кое е добро и кое не,
та така кой какво е трошил или запазил!??!
айде и теб да те открехна






W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
ludiagsm написа:абе щом тико и други шведи манияци помпат с исови бутала на 2 бара ,на4и стаа работата и конете идатнад 500
а за наще колици , ще се види на пистата кой кво е напраил
то нали това е целта...па и ша видим кой колко време ше се задаржи на пистата.......




W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Кирето как дебне от засада не е истина 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани