Малко подготовка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2005, 11:59

Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели :) ) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84 :)) та такия работи!

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Дек 2005, 12:11

На БМВ повечето биели са ковани но това не им пречи да се покажат през блока на 1бар надув с по малко от 300кс на колелетата , късмет ... и май си остават най слабата част в бмв мотор-а то и без това е частта подложена под най голям тормоз - така като гледам направените бмв-та почти винаги са със сменени биели и оригинални бутала ... нямат им доверие :confused:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Дек 2005, 13:30

ludiagsm написа:Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели :) ) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84 :)) та такия работи!


и що си мислиш че са по-хубави, понеже на външен вид са като на интегралето (освен вида, важни са матерял, усилване и т.н. ;) ) ? За тези полските е доказано ,че държат на 350+ кс, на гумите (9.7:1 CR и 1 бар надув ;) ). Съгласен съм ,че бутала тип "чинийка" :mhihi: са по благоприятно за надув, но също така съм виждал как няколко такива комплекта (с такава форма) здават багажа са отрицателно време при зле настроена кола (много аванс и бедна смес), така че лично за мен е по-важна настройката т.е. формата не е основно нещо ;)

П.П. тези "плоските" са доста усилени бутала :winky:
П.П.П. но все пак не е лошо Постман, Келеша и друго по-разбиращи да кажат 1-2 думи по въпроса :)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Дек 2005, 13:43

Съгласен съм че бързо, при зле настроена кола, сдават багажа,ама то при така настроена кола кой не си заминават?!?!
Според мен формата наистина на ис-а е много добра,а и доста издръжлива - досега карах около 25к с АПЕКСИ и настроена САМО на нарроу банд кола и всичко беше перфектно!
Сега карам с СМТ,мап-ната доста добре (има още какво да се желае де) кола и пак вече 3к няма ядове,
та такива мисли де,на мародерско каране и около 0,7-8 надув овералл :mhihi:
всичко си държи на ис-а!
Интересно е да слушаме от опит :winky:
Всички можем да четем (това към никой конкретно) и да даваме линкове!
Ама като вида кола изкарала определени км с дадена конфиг. ми става ясно кое е добро и кое не,
та така кой какво е трошил или запазил!??!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2005, 13:48

Joreto написа:
ludiagsm написа:Е щом са го правили и преди с тия бутала ок, дано няма грижи , мен просто не ме кефи тая плоска форма. На ис-а са си ми по хубавички оня ден показах на бай лукан, имам си едно полирано бутало с кованата биела(налдувам се отскоро разбрах 4е м42е с кован колянов и биели :) ) та показах му буталцето и той вика а ми то като на интегралето бе то и диаметъра същия 84 :)) та такия работи!


и що си мислиш че са по-хубави, понеже на външен вид са като на интегралето (освен вида, важни са матерял, усилване и т.н. ;) ) ? За тези полските е доказано ,че държат на 350+ кс, на гумите (9.7:1 CR и 1 бар надув ;) ). Съгласен съм ,че бутала тип "чинийка" :mhihi: са по благоприятно за надув, но също така съм виждал как няколко такива комплекта (с такава форма) здават багажа са отрицателно време при зле настроена кола (много аванс и бедна смес), така че лично за мен е по-важна настройката т.е. формата не е основно нещо ;)

П.П. тези "плоските" са доста усилени бутала :winky:
П.П.П. но все пак не е лошо Постман, Келеша и друго по-разбиращи да кажат 1-2 думи по въпроса :)


абе щом тико и други шведи манияци помпат с исови бутала на 2 бара ,на4и стаа работата и конете идат :) над 500

а за наще колици , ще се види на пистата кой кво е напраил :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Дек 2005, 13:49

Cobra написа:Съгласен съм че бързо, при зле настроена кола, сдават багажа,ама то при така настроена кола кой не си заминават?!?!
Според мен формата наистина на ис-а е много добра,а и доста издръжлива - досега карах около 25к с АПЕКСИ и настроена САМО на нарроу банд кола и всичко беше перфектно!
Сега карам с СМТ,мап-ната доста добре (има още какво да се желае де) кола и пак вече 3к няма ядове,
та такива мисли де,на мародерско каране и около 0,7-8 надув овералл :mhihi:
всичко си държи на ис-а!
Интересно е да слушаме от опит :winky:
Всички можем да четем (това към никой конкретно) и да даваме линкове!
Ама като вида кола изкарала определени км с дадена конфиг. ми става ясно кое е добро и кое не,
та така кой какво е трошил или запазил!??!

айде и теб да те открехна :mhihi: :mhihi: . При предишното турбиниране МБ-то изкара с тези бутала 10 000+ км, и когато го отворих нямаше никакви проблеми с тях (и това без никаква електроника на 0.8бара :winky: ). Това беше преди 3-4 години, когато в този форум като се споменеше турбо и всички скачаха на бой ;) . Та опит имам щото всичко съм правил собствено ръчно :winky: ;) .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Дек 2005, 13:51

ludiagsm написа:абе щом тико и други шведи манияци помпат с исови бутала на 2 бара ,на4и стаа работата и конете идат :) над 500

а за наще колици , ще се види на пистата кой кво е напраил :mhihi:


то нали това е целта...па и ша видим кой колко време ше се задаржи на пистата....... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 29 Дек 2005, 16:47

Ново допълнение към горивната система :

Почти монтирана 255литрова помпа :

Изображение

700кубикови инжектори :

Изображение

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2005, 10:37

дано се получи кога ще пали колата?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 30 Дек 2005, 13:02

В момента всичко зависи от USPS :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 30 Дек 2005, 23:33

KAMIKADZE написа:В момента всичко зависи от USPS :mhihi:

Абе ти що не си казал че те и мотори прават :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Дек 2005, 23:35

ЕЕЕ,,КИРЕ,ДЕ СИ МА :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 31 Дек 2005, 2:38

Кирето как дебне от засада не е истина :mhihi:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 05 Яну 2006, 20:30

Днеска само една , че бях забраил да заредя батерията на фотото :uups:

Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 05 Яну 2006, 21:53

това което прави6 голфа от подписа ли ти е
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook