ЛудияГСМ в действие ...
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
ludiagsm написа:абе.....
Луд нещо разбрах днеска имало стойности на диното


MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Той в друга тема писа,ама цял ден не ми дига да каже....некви 230 дочух ..на гумите....което е добре,пък и съответства на времената му,ама той казва че това му е 60% от ресурса... 

- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Cobra написа:Той в друга тема писа,ама цял ден не ми дига да каже....некви 230 дочух ..на гумите....което е добре,пък и съответства на времената му,ама той казва че това му е 60% от ресурса...
аууу , искам да го видя с 322 на гумите , ако такива са сметките


MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
RS-MAD написа:Cobra написа:Той в друга тема писа,ама цял ден не ми дига да каже....некви 230 дочух ..на гумите....което е добре,пък и съответства на времената му,ама той казва че това му е 60% от ресурса...
аууу , искам да го видя с 322 на гумите , ако такива са сметкитеЩе е яката мания
Лично мое мнение- Иво ми е приятелче дано не се обиди, НО повече от 260-70 ще е пагубно и много трудно!
Дано не съм прав обаче!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Cobra написа:П.С. Все пак не забравяй че и той и аз сме със сток интерналс.....
Значи все пак не е на 60% от ресурса тогава ? или аз бъркам нещо ?
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
RS-MAD написа:ludiagsm написа:абе.....
Луд нещо разбрах днеска имало стойности на динотоНяма ли да споделиш , или грешно съм разбрал
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 805#242805
дртхг
иво да не сре6не буталата и клапаните в тия обороти дето го вкарва6 а ???ина4е грам не те слу6а главата....
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: дртхг
sachs написа:иво да не сре6не буталата и клапаните в тия обороти дето го вкарва6 а ???ина4е грам не те слу6а главата....
нема бе до 7200 се опрвят клапаните със оригиналните пружини при м50 и м42 пружините са много по яки от на м20 при м20 е опасно да влизаш в 7000 особено ако си в бууст защото пружините на клапаните са доста по-меки и немогат да приберат клапаните навреме а също е много вероятно ангренажния ремък да прескочи щот м20-ката е с ремък а пък м42 и м50 са с верига и то двуредова

Re: дртхг
ludiagsm написа:нема бе до 7200 се опрвят клапаните със оригиналните пружини при м50 и м42 пружините са много по яки от на м20 при м20 е опасно да влизаш в 7000 особено ако си в бууст защото пружините на клапаните са доста по-меки и немогат да приберат клапаните навреме а също е много вероятно ангренажния ремък да прескочи щот м20-ката е с ремък а пък м42 и м50 са с верига и то двуредова
Ако пак напишеш някоя клевета за М20 ша стоиш в ъгъла на колене



- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
между другото м20 почва да ме кефи дизела дойде ония ден и му сложих смт-то и мап сензор от 14.00 до 20.00 колата вече беше мапната на пътя много ми харесва как стана как мазничко набира
) нема никви дупки нали на всеки 60 градуса има работещ цилиндър а при ис -а на всеки 90
не случайно Шведа Тико е минал на м20 ама с ис-ови бутала М20 б25 +бутала от М42 = Много лоша скрап 



RS-MAD написа:Cobra написа:Той в друга тема писа,ама цял ден не ми дига да каже....некви 230 дочух ..на гумите....което е добре,пък и съответства на времената му,ама той казва че това му е 60% от ресурса...
аууу , искам да го видя с 322 на гумите , ако такива са сметкитеЩе е яката мания
Лично мое мнение е ,че тези коне на гумите ако ги изкара на сток компресия мотора няма да издържи много дълго (все пак говорим за коне на гумите а не на вала ) ....... До колкото знам bimmerjim беше искарал ~300кс на гумите от м20б25 (който е с помалка компресия) с сток интърналс с ~1 bar преди да сдуха мотора...
П.П. Луд тия коне 300+ на гумите с НОС-а или без ги смяташ ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:RS-MAD написа:Cobra написа:Той в друга тема писа,ама цял ден не ми дига да каже....некви 230 дочух ..на гумите....което е добре,пък и съответства на времената му,ама той казва че това му е 60% от ресурса...
аууу , искам да го видя с 322 на гумите , ако такива са сметкитеЩе е яката мания
Лично мое мнение е ,че тези коне на гумите ако ги изкара на сток компресия мотора няма да издържи много дълго (все пак говорим за коне на гумите а не на вала ) ....... До колкото знам bimmerjim беше искарал ~300кс на гумите от м20б25 (който е с помалка компресия) с сток интърналс с ~1 bar преди да сдуха мотора...
П.П. Луд тия коне 300+ на гумите с НОС-а или без ги смяташ ?
с нос се целя около 320 коня на 1 бар на 10 степен
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани