електроника каква какви пари?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: електроника каква какви пари?

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 10:45

ludiagsm написа:
R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.


Заделил ли си някакви пари или просто проучваш варианти и след това ?
проучвам варианти ... но като гледам какви цифри изкачат мисля че една конверсия със м5 мотора ще излезне доста по-евтино :confused:

пс: Ако не е тайна ти от твоя мотор каква мощност си изкарал горе долу и колко $ са ти излезнали модификациите :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 11:09

grnka написа:надув 1 бар и т.н. ако смяташ да си държиш и да разчиташ на колата ти няма как без да се сменят бутала,биели лагери и т.н.
също така 2 малки турбини няма кой да ти ги настрой тук
електрониката също струва пари
няма да стане с по дебела гарнитура..освен ако намериш с дебелина на пандешпан за торти :lol:
после трябва да инвестираш в спирачна система
окачване
джанти гуми и т.н.
съединител

така че за 6000 лева едва ще ти стигнат...освен ако обичаш цигански работи ... ако искаш да стане хубава работа и да знаеш че тази вечер ще излезеш да си направиш кефа и сутринта ще ходиш на работа а не да ти лепнат една турбина с тиксото и я се получи я не се получи или да имаш сърцебиене през 5 минути дали ще издържи мотора

по скоро 6000 евро ще ти трябват ако смяташ че искаш да си турбинираш твоята кола иначе я продай и си вземи нещо по бързо...

забравих да спомена за помпи работи хубаво масло синтетично за да нямаш ядове с турбото...

игра е голяма така че ако нямаш пари не си прави такива експерименти..по скоро за тези 6000 лв вземи си рециклирай мотора да видиш колко са му били конете преди 400-500.000 км
джанти и чисто ново окачване
една боя цялата ако ти трябва...
и търси в нета някой да продава на Алпина броните за този модел...не в тунинг.бг или бмвпауер.бг но в Е-бау...
моето мнение е това..
ти си решаваш


Брони джанти бои никога няма да сложа преди да съм си нагласил двг-то да изкарва бая кончета. Тея брони и джанти изобщо не ме интересуват ... колата е с 15-ки лети джанти отиват й според мен, а доколкото рециклирането преди 4 дена смених ламда сонда, сензор за темперетура електрически реле-регулатор (нз точно как се казва) и мисля че вече двигателя си е в нормите за мощноста му... единствено траа да му се сменят гумичките на клапаните и толкова по рециклирането... 6000 лв са много пари само за глезотийки които не вършат работа :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 28 Сеп 2005, 12:57

рециклиране знаеш ли какво е?
смяна бутала барабар със сегменти,клапани,валове,биели абе каквото има вътре в мотора...не само гумичките на клапаните....кобра даже ти е казал колко горе долу му излезе на него и даже има още да прави (казал за дюзи)

когато говорех за брони нямах предвид простотиите на сиджо но оригиналните на М5 пластамасовите или някоя престилка от долу на Алпина... ама със сигурност за 500 лв няма да стане турбинирането...така че остави този спорт..не съм наясно и с финансите ти..общо взето имах предвид да си направиш колата все едно е нова..заслужава си ...карай

@кобра

аз знам само за една кола която не са сменяни бутала и то е 1.8 Т 150 коня мотора на голф4 ...то просто турбото е за украса...аз съм прекален човек...хем искам много ама не искам да си преебавам мотора затова ти казвам на колко бара си че аз да бях досега да работех на 2 бара :lol: :mhihi: чудя се на твоето търпение само на 0.7 :P

рацербой щом 6000 лв ти се струват много по-добре си затвори темата ...турбинирането не е прост процес....помисли си сериозно какво искаш и ако можеш да си го позволиш действай иначе трай си там както си трая и аз в момента :D

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 28 Сеп 2005, 16:00

Като искаш мощност от ниски обороти замислял ли си се за компресор ?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 20:40

grnka написа:рециклиране знаеш ли какво е?
смяна бутала барабар със сегменти,клапани,валове,биели абе каквото има вътре в мотора...не само гумичките на клапаните....кобра даже ти е казал колко горе долу му излезе на него и даже има още да прави (казал за дюзи)

когато говорех за брони нямах предвид простотиите на сиджо но оригиналните на М5 пластамасовите или някоя престилка от долу на Алпина... ама със сигурност за 500 лв няма да стане турбинирането...така че остави този спорт..не съм наясно и с финансите ти..общо взето имах предвид да си направиш колата все едно е нова..заслужава си ...карай

@кобра

аз знам само за една кола която не са сменяни бутала и то е 1.8 Т 150 коня мотора на голф4 ...то просто турбото е за украса...аз съм прекален човек...хем искам много ама не искам да си преебавам мотора затова ти казвам на колко бара си че аз да бях досега да работех на 2 бара :lol: :mhihi: чудя се на твоето търпение само на 0.7 :P

рацербой щом 6000 лв ти се струват много по-добре си затвори темата ...турбинирането не е прост процес....помисли си сериозно какво искаш и ако можеш да си го позволиш действай иначе трай си там както си трая и аз в момента :D


На мен ми е ясно че ще се хвърлят доста пари за слагане на турбо ... но според мен ще си заслужават за разлика от слагане на брони спойлери джанти и т.н. Добре тогава на колко надув биха издържали оригиналните вътрешности на двг-то и съответно колко коня ще се изкарат ? А и това с колко пари разполагам не е твой проблем ... щом ми е минало през акъла слагането на турбо значи съм си преценил че няма да го правя със спестяване от закуски :idea:

Двигателя според мен има още доста ресурс така че не му е времето за основен ремонт.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Сеп 2005, 20:53

От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!

Примерно.... :lol:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 28 Сеп 2005, 21:06

Ей кви велики специалисти и разбирачи се изказаха в тая тема , напрао "горещ ветър" стана :mhihi: Барем нещо от личен опит да бехте написали :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 23:25

bawareca написа:Ей кви велики специалисти и разбирачи се изказаха в тая тема , напрао "горещ ветър" стана :mhihi: Барем нещо от личен опит да бехте написали :winky:


bawareca, защо не споделиш мнението си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 23:26

Cobra написа:От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!

Примерно.... :lol:


цифри? :lol:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Сеп 2005, 23:33

R1cerBoy написа:
Cobra написа:От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!

Примерно.... :lol:


цифри? :lol:


Какви цифри бе брато,земи се стегни малко-какво още да ти напишем
нещо много приказки станаха,аз чак като Киро направи мойто турбо и покарах към 4-5к км, тогава почнах да питам и да говора!

Дай некви отправни точки!
Аз лично спирам да пиша по темата щото само си чешем езиците без да се стига до нещо конкретно-почни и тогава.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 28 Сеп 2005, 23:34

Cobra написа:
R1cerBoy написа:
Cobra написа:От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!

Примерно.... :lol:


цифри? :lol:


Какви цифри бе брато,земи се стегни малко-какво още да ти напишем
нещо много приказки станаха,аз чак като Киро направи мойто турбо и покарах към 4-5к км, тогава почнах да питам и да говора!

Дай некви отправни точки!
Аз лично спирам да пиша по темата щото само си чешем езиците без да се стига до нещо конкретно-почни и тогава.....

смисъл пари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: електроника каква какви пари?

Мнение от ludiagsm » 29 Сеп 2005, 0:01

R1cerBoy написа:
ludiagsm написа:
R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.


Заделил ли си някакви пари или просто проучваш варианти и след това ?
проучвам варианти ... но като гледам какви цифри изкачат мисля че една конверсия със м5 мотора ще излезне доста по-евтино :confused:



пс: Ако не е тайна ти от твоя мотор каква мощност си изкарал горе долу и колко $ са ти излезнали модификациите :?:





по добре да го обсъдим на маса :) на екото или някъде :)

на мойта кола аз и Киро Бавареца направихме колектора и изходящата тръба направо на приятелска основа и символи4на цена

ина4е електрониката много ми бе6е мерак да си играя със всевъзможни методи за управление на допълнителни инжектори и някак да докарам сместа ,бягайки от пари за сериозна електроника дадох към 6-700лв за гориво и тестове и естествено накрая се ориентирах към пиджибек системата SMT6 и вси4ко си дойде на мястото www.perfectpower.com можеш да разгледаш и ако имаш въпроси най добре на живо ще ти обърна внимание, знам какво е да имаш мечта да не можеш да спиш и да си предстяваш нещо и после да го реализираш:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Сеп 2005, 0:07

упсс щях да забравя ето саита на един мой-любимец от Швеция

www.ticco.com

на него дължа доста от познанията си за турбиниране на бмв-та

в сайта има много итересни филмчета и снимки на различни двигатели

ако имаш въпроси и по тях може да ме питаш или да питаш ли4но Тико по майла не е надут въпреки 4е има защо на мен лично ми обърна доста внимание успех!!!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 29 Сеп 2005, 16:19

ludiagsm написа:... или да питаш ли4но Тико по майла не е надут въпреки 4е има защо...

И защо да е надут бе :?: да не е в България та да са надува :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 29 Сеп 2005, 16:20

ludiagsm написа:... или да питаш ли4но Тико по майла не е надут въпреки 4е има защо...

И защо да е надут бе :?: да не е в България та да са надува :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook