електроника каква какви пари?
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: електроника каква какви пари?
проучвам варианти ... но като гледам какви цифри изкачат мисля че една конверсия със м5 мотора ще излезне доста по-евтиноludiagsm написа:R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
Заделил ли си някакви пари или просто проучваш варианти и след това ?

пс: Ако не е тайна ти от твоя мотор каква мощност си изкарал горе долу и колко $ са ти излезнали модификациите

grnka написа:надув 1 бар и т.н. ако смяташ да си държиш и да разчиташ на колата ти няма как без да се сменят бутала,биели лагери и т.н.
също така 2 малки турбини няма кой да ти ги настрой тук
електрониката също струва пари
няма да стане с по дебела гарнитура..освен ако намериш с дебелина на пандешпан за торти![]()
после трябва да инвестираш в спирачна система
окачване
джанти гуми и т.н.
съединител
така че за 6000 лева едва ще ти стигнат...освен ако обичаш цигански работи ... ако искаш да стане хубава работа и да знаеш че тази вечер ще излезеш да си направиш кефа и сутринта ще ходиш на работа а не да ти лепнат една турбина с тиксото и я се получи я не се получи или да имаш сърцебиене през 5 минути дали ще издържи мотора
по скоро 6000 евро ще ти трябват ако смяташ че искаш да си турбинираш твоята кола иначе я продай и си вземи нещо по бързо...
забравих да спомена за помпи работи хубаво масло синтетично за да нямаш ядове с турбото...
игра е голяма така че ако нямаш пари не си прави такива експерименти..по скоро за тези 6000 лв вземи си рециклирай мотора да видиш колко са му били конете преди 400-500.000 км
джанти и чисто ново окачване
една боя цялата ако ти трябва...
и търси в нета някой да продава на Алпина броните за този модел...не в тунинг.бг или бмвпауер.бг но в Е-бау...
моето мнение е това..
ти си решаваш
Брони джанти бои никога няма да сложа преди да съм си нагласил двг-то да изкарва бая кончета. Тея брони и джанти изобщо не ме интересуват ... колата е с 15-ки лети джанти отиват й според мен, а доколкото рециклирането преди 4 дена смених ламда сонда, сензор за темперетура електрически реле-регулатор (нз точно как се казва) и мисля че вече двигателя си е в нормите за мощноста му... единствено траа да му се сменят гумичките на клапаните и толкова по рециклирането... 6000 лв са много пари само за глезотийки които не вършат работа

рециклиране знаеш ли какво е?
смяна бутала барабар със сегменти,клапани,валове,биели абе каквото има вътре в мотора...не само гумичките на клапаните....кобра даже ти е казал колко горе долу му излезе на него и даже има още да прави (казал за дюзи)
когато говорех за брони нямах предвид простотиите на сиджо но оригиналните на М5 пластамасовите или някоя престилка от долу на Алпина... ама със сигурност за 500 лв няма да стане турбинирането...така че остави този спорт..не съм наясно и с финансите ти..общо взето имах предвид да си направиш колата все едно е нова..заслужава си ...карай
@кобра
аз знам само за една кола която не са сменяни бутала и то е 1.8 Т 150 коня мотора на голф4 ...то просто турбото е за украса...аз съм прекален човек...хем искам много ама не искам да си преебавам мотора затова ти казвам на колко бара си че аз да бях досега да работех на 2 бара
чудя се на твоето търпение само на 0.7
рацербой щом 6000 лв ти се струват много по-добре си затвори темата ...турбинирането не е прост процес....помисли си сериозно какво искаш и ако можеш да си го позволиш действай иначе трай си там както си трая и аз в момента
смяна бутала барабар със сегменти,клапани,валове,биели абе каквото има вътре в мотора...не само гумичките на клапаните....кобра даже ти е казал колко горе долу му излезе на него и даже има още да прави (казал за дюзи)
когато говорех за брони нямах предвид простотиите на сиджо но оригиналните на М5 пластамасовите или някоя престилка от долу на Алпина... ама със сигурност за 500 лв няма да стане турбинирането...така че остави този спорт..не съм наясно и с финансите ти..общо взето имах предвид да си направиш колата все едно е нова..заслужава си ...карай
@кобра
аз знам само за една кола която не са сменяни бутала и то е 1.8 Т 150 коня мотора на голф4 ...то просто турбото е за украса...аз съм прекален човек...хем искам много ама не искам да си преебавам мотора затова ти казвам на колко бара си че аз да бях досега да работех на 2 бара



рацербой щом 6000 лв ти се струват много по-добре си затвори темата ...турбинирането не е прост процес....помисли си сериозно какво искаш и ако можеш да си го позволиш действай иначе трай си там както си трая и аз в момента

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Като искаш мощност от ниски обороти замислял ли си се за компресор ?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
grnka написа:рециклиране знаеш ли какво е?
смяна бутала барабар със сегменти,клапани,валове,биели абе каквото има вътре в мотора...не само гумичките на клапаните....кобра даже ти е казал колко горе долу му излезе на него и даже има още да прави (казал за дюзи)
когато говорех за брони нямах предвид простотиите на сиджо но оригиналните на М5 пластамасовите или някоя престилка от долу на Алпина... ама със сигурност за 500 лв няма да стане турбинирането...така че остави този спорт..не съм наясно и с финансите ти..общо взето имах предвид да си направиш колата все едно е нова..заслужава си ...карай
@кобра
аз знам само за една кола която не са сменяни бутала и то е 1.8 Т 150 коня мотора на голф4 ...то просто турбото е за украса...аз съм прекален човек...хем искам много ама не искам да си преебавам мотора затова ти казвам на колко бара си че аз да бях досега да работех на 2 бара![]()
чудя се на твоето търпение само на 0.7
![]()
рацербой щом 6000 лв ти се струват много по-добре си затвори темата ...турбинирането не е прост процес....помисли си сериозно какво искаш и ако можеш да си го позволиш действай иначе трай си там както си трая и аз в момента
На мен ми е ясно че ще се хвърлят доста пари за слагане на турбо ... но според мен ще си заслужават за разлика от слагане на брони спойлери джанти и т.н. Добре тогава на колко надув биха издържали оригиналните вътрешности на двг-то и съответно колко коня ще се изкарат ? А и това с колко пари разполагам не е твой проблем ... щом ми е минало през акъла слагането на турбо значи съм си преценил че няма да го правя със спестяване от закуски

Двигателя според мен има още доста ресурс така че не му е времето за основен ремонт.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!
Примерно....
Примерно....

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
R1cerBoy написа:Cobra написа:От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!
Примерно....
цифри?
Какви цифри бе брато,земи се стегни малко-какво още да ти напишем
нещо много приказки станаха,аз чак като Киро направи мойто турбо и покарах към 4-5к км, тогава почнах да питам и да говора!
Дай некви отправни точки!
Аз лично спирам да пиша по темата щото само си чешем езиците без да се стига до нещо конкретно-почни и тогава.....
Cobra написа:R1cerBoy написа:Cobra написа:От този мотор да каже 200-220 коня! На 0,5-0,8 с яки дюзи и добра електроника както и кулер!
Примерно....
цифри?
Какви цифри бе брато,земи се стегни малко-какво още да ти напишем
нещо много приказки станаха,аз чак като Киро направи мойто турбо и покарах към 4-5к км, тогава почнах да питам и да говора!
Дай некви отправни точки!
Аз лично спирам да пиша по темата щото само си чешем езиците без да се стига до нещо конкретно-почни и тогава.....
смисъл пари
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: електроника каква какви пари?
R1cerBoy написа:проучвам варианти ... но като гледам какви цифри изкачат мисля че една конверсия със м5 мотора ще излезне доста по-евтиноludiagsm написа:R1cerBoy написа:Преди време писах една тема за тунинг на бмв 520и м50б20 и се спрях на варианта с турбо ... тъй като двигателя е 6 цилиндров мисля да му се накачат 2 турбини. Въпроса ми е как трябва да се справя с електрониката ... какво трябва да се купи (пиджибек,Аpexi) , какви варианти има и колко пари ще трябват за електрониката и настройките на колата ... искам да си направя груба сметка на цифрата която трябва да събера за да си направя колата ... очаквам колата да достигне 250 коня.
Заделил ли си някакви пари или просто проучваш варианти и след това ?![]()
пс: Ако не е тайна ти от твоя мотор каква мощност си изкарал горе долу и колко $ са ти излезнали модификациите
по добре да го обсъдим на маса


на мойта кола аз и Киро Бавареца направихме колектора и изходящата тръба направо на приятелска основа и символи4на цена
ина4е електрониката много ми бе6е мерак да си играя със всевъзможни методи за управление на допълнителни инжектори и някак да докарам сместа ,бягайки от пари за сериозна електроника дадох към 6-700лв за гориво и тестове и естествено накрая се ориентирах към пиджибек системата SMT6 и вси4ко си дойде на мястото www.perfectpower.com можеш да разгледаш и ако имаш въпроси най добре на живо ще ти обърна внимание, знам какво е да имаш мечта да не можеш да спиш и да си предстяваш нещо и после да го реализираш:)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
упсс щях да забравя ето саита на един мой-любимец от Швеция
www.ticco.com
на него дължа доста от познанията си за турбиниране на бмв-та
в сайта има много итересни филмчета и снимки на различни двигатели
ако имаш въпроси и по тях може да ме питаш или да питаш ли4но Тико по майла не е надут въпреки 4е има защо на мен лично ми обърна доста внимание успех!!!
www.ticco.com
на него дължа доста от познанията си за турбиниране на бмв-та
в сайта има много итересни филмчета и снимки на различни двигатели
ако имаш въпроси и по тях може да ме питаш или да питаш ли4но Тико по майла не е надут въпреки 4е има защо на мен лично ми обърна доста внимание успех!!!
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани