М20В25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М20В25

Мнение от doko » 01 Яну 2011, 22:54

То позасилването на атмосферен мотор задалжително трябват повечко обороти а на м50-то знаеш как му се отлазяват така че момчето по добре да не се впуска в някакви безмислени проекти със м20-24в а да се ориентира към турбо проект било то на м20 или м50(който според мое лично мнение е по добрия за турбиниране)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 02 Яну 2011, 17:54

doko написа:То позасилването на атмосферен мотор задалжително трябват повечко обороти а на м50-то знаеш как му се отразяват
Точно на М50-то най добре му се отразяват оборитите.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М20В25

Мнение от doko » 04 Яну 2011, 21:55

до към 8500об/мин съм съгласен но по нагоре доста често се удрят с буталата досега на три мотора ми се е случвало и затова продават твърди повдигачи (solid lifters) а за м20-то си трябват други кобилици че стоковите не издържат много така че и двата мотора си имат кусури над 8500об/мин -а за повечко обороти излиза много по солено ; пружини ;талерки; разпр вал олекотяване на кол вал ;ковани биели бутала ;електроника задължително ; маховик лек и още дреболии без които не може ;и като не се направи точната степен на сгъстяване мотора пак не върви както трябва а никои производител на разпр.валове не казва каква степен на сгъсяване трябва за дадения вал и като погледнеш цифрата и постигнатата мощност и ти става ясно с какъв проект е било по добре да се захванеш ТУРБО или АТМОСФЕРЕН УСПЕХ НА КОЛЕГАТА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 04 Яну 2011, 22:46

doko написа:до към 8500об/мин съм съгласен но по нагоре доста често се удрят с буталата досега на три мотора ми се е случвало и затова продават твърди повдигачи (solid lifters) а за м20-то си трябват други кобилици че стоковите не издържат много така че и двата мотора си имат кусури над 8500об/мин -а за повечко обороти излиза много по солено ; пружини ;талерки; разпр вал олекотяване на кол вал ;ковани биели бутала ;електроника задължително ; маховик лек и още дреболии без които не може ;и като не се направи точната степен на сгъстяване мотора пак не върви както трябва а никои производител на разпр.валове не казва каква степен на сгъсяване трябва за дадения вал и като погледнеш цифрата и постигнатата мощност и ти става ясно с какъв проект е било по добре да се захванеш ТУРБО или АТМОСФЕРЕН УСПЕХ НА КОЛЕГАТА
8500 оборота малко ли са за сток мотор ??? Това имам в предвид. Пък аз лично доста се съмнявам сток М20 да държи на тия обороти. А я виж как стоят нещата на по новите като М52 и нагоре. Там са най зле. Затова ти казвам че М50 то в сток вариянт е един от най въртящите. За доработки вече могат да се направят чудеса със всеки мотор но това е друга тема
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 04 Яну 2011, 23:24

Нещо не съм много съгласен с тия 8500... Колега не преувеличаваш ли малко ? Да не би да си мапвал прекъсвача на тия обороти и си карал М50 стоково по този начин :paranoid:
За ~8000 съм съгласен че не удрят че съм го пробвал, ама за нагоре....
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: М20В25

Мнение от michev » 04 Яну 2011, 23:36

Какви 8500 и защо не проумявам, то това да не е 1400 кубикова хонда. За да вкараме М50-то в тия обороти и да работи там без проблем, ще струва колкото два пъти да го турбинираме, а турбината ще е 5 пъти по-ефективна. Май някой бърка М50/М20 с S62/65 моторите :mhihi: .
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 05 Яну 2011, 0:34

Boyadjiev написа:Нещо не съм много съгласен с тия 8500... Колега не преувеличаваш ли малко ? Да не би да си мапвал прекъсвача на тия обороти и си карал М50 стоково по този начин :paranoid:
За ~8000 съм съгласен че не удрят че съм го пробвал, ама за нагоре....

michev написа:Какви 8500 и защо не проумявам, то това да не е 1400 кубикова хонда. За да вкараме М50-то в тия обороти и да работи там без проблем, ще струва колкото два пъти да го турбинираме, а турбината ще е 5 пъти по-ефективна. Май някой бърка М50/М20 с S62/65 моторите :mhihi: .


Абе слушайте славянко за кво ви говори...ако проучите малко ще разберете,че при тунинг на този мотор може да се постигнат над 9000 оборота. А защото трябва да е японка за дигне 9000 оборота???
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М20В25

Мнение от doko » 05 Яну 2011, 12:12

Славиянко точно че 8500 са множко за сток мотор не случаино са го ограничили хората ; а на нас нали все ни малее ( с добра газова без ремап )спокойно си чупиш м50-то изводите си ги вадя от личен опит три м50-ки клапаните в буталата при над 8000об/м сток мотор а преди това имах 3-4 м20ки на тях само кобилици съм чупил пак при същите условия(може би съм имал късмет знам ли) Исках само да изкажа своето мнение относно темата че е по добре да турбинира отколкото да прави атмосферен мотор .много колеги са се захващали да правят атмо.мотори но малко са ги завършили успешно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 05 Яну 2011, 12:31

BULL3T написа:...

Абе слушайте славянко за кво ви говори...ако проучите малко ще разберете,че при тунинг на този мотор може да се постигнат над 9000 оборота. А защото трябва да е японка за дигне 9000 оборота???

Ти си направи М50-то на 9000 оборота тогава :mhihi:
Никой не оспорва възможността да се направи, а факта че сток мотор ми се вижда невъзможно да ги издържа тези обороти на нормален работен цикъл. Да да вкараш 2ра и за кратко за отидеш в 8000 ок, но да се настъпва до там редовно и да върви, без подобрения не ми се виждаше възможно, но след като колегата над мен споделя от лични впечатления може би е така :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 05 Яну 2011, 19:11

doko написа:Славиянко точно че 8500 са множко за сток мотор не случаино са го ограничили хората ; а на нас нали все ни малее ( с добра газова без ремап )спокойно си чупиш м50-то изводите си ги вадя от личен опит три м50-ки клапаните в буталата при над 8000об/м сток мотор а преди това имах 3-4 м20ки на тях само кобилици съм чупил пак при същите условия(може би съм имал късмет знам ли) Исках само да изкажа своето мнение относно темата че е по добре да турбинира отколкото да прави атмосферен мотор .много колеги са се захващали да правят атмо.мотори но малко са ги завършили успешно
doko написа:до към 8500об/мин съм съгласен но по нагоре доста често се удрят с буталата
Братле ти ги посочи тия обороти. Аз имах в предвид че М50-то си е най дурако остойчиво в сток вариянт но това не значи че трябва да го караме до 8500. Аз пък ще ти кажа пак от опит че моето М50 в ръцете на един познат на обороти над 9000 чукна съвсем леко всмукатлните. Не видях точно колко бяха понеже стана бързо но гаранция бяха над 9к. В тоя ред на мисли съм склонен да вярвам че до 8000 ще си върви без проблеми.

А отностно това което пишеш че турбинирането е по добрият варинят съм напълносъгласен с тебе. Минах през атмосверният тунинг и не случайно се спрях на турбинирането ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: М20В25

Мнение от None » 12 Яну 2011, 20:16

Така значи на колегата искам да му кажа и аз да си изясни идеята за проект.Универсална кола за драг,дриффт и рали няма и това го знаем всички,щом колега си решил да правиш бегачка значи е редно да решиш за какво ще бъде колата...в какъв режим ще се кара...с какво окачване ще бъде...от там ще доиде и другото какъв да бъде двигателят..на какъв режим трябва да издържа...колко мощност му е необходима...от там пък вече се спираш на сетупа за двигател траснмисия и тн...и когато разрешиш всички тези дилеми вади листа,химикала и калкулатора и пресмяташ колко пари ще ти струва удоволствието и след това излизаш с ясни въпроси,за да можем да ти помогнем :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 13 Яну 2011, 18:14

Здравейте,
искам да започнем на ново и дано този път бъда разбран:
искам да си направя БМВ с купе Е30,задължително турбина,колата няма да ходи на състезание предимно си е правя за собственно одоволствие,кола за рали но обичам многото к.с.,така че ми се изка да е направя с повечко коне,мотора не съм го дооточнил още чакам вашите предложения и мнения,държа да отбележа че нямам срок за който да е направя нито пък съм си сложил некакви ограничения ще е правя така че да ми доставя удоволствие при самото правене и после за карането,нямам все още нищо но ако вие имате освен мнение и предложения некакви части или детайли който може да са ми полезни -очаквам предложения!
Надявам се тоя път да съм ясен,благодаря на модернатора bum_bum,за търпението :yes: .В процеса на работа разбира се може да се променят някой неща по колата в зависимос от това какво искам и какво имам възможност да направя.Не съм в час и затова пиша,очаквам тоя път да сте по положително настроени!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 13 Яну 2011, 18:26

Не си казал най-важното, т.е. бюджета. С колко пари разполагаш за този проект?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 13 Яну 2011, 21:02

Ето е и информацията,
за пари неможе да говоря защото незнам какви екстри ще ми скимне да правя,искам хубав мотор ще му сложа яки неща освен турбото,КВ,Бутала,Биели а искам и хубаво окачване на колата но може ли да кажа точни пари като незнам докъде ще стигна,имам време,пари и желание и неискам да се ограничавам просто искам нещо хубаво да направя и да ме кефи!!

п.с.Може би ще трябва да сменя името защото може и да не е с такъв мотор.....чакам вие да кажите плюсовете и минусите..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 14 Яну 2011, 9:51

Аз точно това питам имаш ли представа колко струват 6 ковани бутала и 6 биели?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook