Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от slavianko » 18 Дек 2010, 12:02

Soul_Fly написа:
VisualErection написа:С бутало от м50 б25 ванос ще стърчи над блока не става. С ис бутала 85mm ще стане но иска стъргане.

Славянко пак ли ще питаш кой говори за м44 85мм бутала или вече го видя :dummy:
:oops: :oops: Приеми моите извинения
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от KUMHO » 18 Дек 2010, 12:38

vankatagsi написа: Сега ясно че и като го направиш 2.9 пак непречи да се сдобиеш с тях, но всичко опира до средства , а на нещата които си изброил стойността идва колкото на с50. Иначе успех с начинанието с интерес ще следя темата.


Както написах в първия пост не сам се хванал да го правя,просто исках да обсъбим плюсове и минуси и най вече да го има всичко написано черно на бяло.Все пак си е няк'ъф вариант за тунинг и ще е полезна тема за тези които се хванат да го правят.много полезни неща се изписаха и се надявам тъка да продължи.

На сток м50б25 буталото спрямо блока как стой в гмт,в смисал равно с блока ли е или...?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Sliven, Burgas
Пол: Мъж
Кара: e36 316i,e30 328i

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от VisualErection » 18 Дек 2010, 15:04

Не съм мерил с точност но са 1мм поне над блока но за сметка на това пък са вдлъбнати в средата.
piston.JPG


83059-pistonm52b28ampm50b25nv.jpeg

А това е м52б28(от ляво) спрямо м50б25 без ванос (дясно). И ако искаш да слагаш вал с50 или дори б28 трябват други биели защото м50 биелите ще опират в блока.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от slavianko » 18 Дек 2010, 17:32

Има и 130мм-трови биели които също стават.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от Soul_Fly » 18 Дек 2010, 23:19

Лошото е че колянов вал с по голям ход от 77мм ( примерно от ТДС, б28, б30..) и м50 биели, биелите се удрят в ръбовете на цилиндрите на блока... дори и в блока от б28... Затова трябва да се използват биели от м52 моторите или по-новите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от slavianko » 19 Дек 2010, 6:08

Soul_Fly написа:Лошото е че колянов вал с по голям ход от 77мм ( примерно от ТДС, б28, б30..) и м50 биели, биелите се удрят в ръбовете на цилиндрите на блока... дори и в блока от б28... Затова трябва да се използват биели от м52 моторите или по-новите ;)
Е моят вал е с ход 82.8 и биелите са ми ковани за М50 135мм-трови и нямам грижи. Като ги пуснах в блока точно на това обърнах внимание, дали минават близо до блока но дори има мегдан за още много
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от Soul_Fly » 19 Дек 2010, 11:04

Това което сме пробвали е все с м52 блок и м50 биелитe винаги опират :dunno: нз с чугуна как ще е
може би прблема не е в дължината а в дебилината на биелата в този очастък който съм оградил на снимките :arrow:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от slavianko » 19 Дек 2010, 12:03

Soul_Fly написа:Това което сме пробвали е все с м52 блок и м50 биелитe винаги опират :dunno: нз с чугуна как ще е
може би прблема не е в дължината а в дебилината на биелата в този очастък който съм оградил на снимките :arrow:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Хм. :kuku: Честно да ти кажа не съм виждал как е със М52 блока. Но явно е от него понеже скоро едни приятелчета сглобиха 20-ков блок с ТДС-овият вал и ванусовите бутала от 2л и мотора си върви като 2.5 литров вече. Така че явно ще да е от блока но наистина не го знаех тов а е полезна информация.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от mladfen » 19 Дек 2010, 19:16

Е да опират и на М52 и на М50 но пък аз правя малко освобождаване в основата на цилиндъра и по този начин поставям дори биела от М20 която в основата е широка
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Sliven, Burgas
Пол: Мъж
Кара: e36 316i,e30 328i

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от VisualErection » 19 Дек 2010, 21:14

И това е добър вариант. На блоковете има такива срезки просто са малки искат още малко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 22.08.2007
Местоположение: Казанлък

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от SToDo » 25 Дек 2010, 11:18

На м50в25 (чугуна) никъде не опира със стандартните биели и тдс вал, като цяло си остава доста място от биелата до блока и няма да има проблем :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от slavianko » 25 Дек 2010, 12:37

SToDo написа:На м50в25 (чугуна) никъде не опира със стандартните биели и тдс вал, като цяло си остава доста място от биелата до блока и няма да има проблем :yes:
Именно и при мен нямаше проблеми
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор

Мнение от shopaza » 27 Дек 2010, 18:33

тук напипах една интересна информация и статистика..вярвам ще помогне на някой Тя оригинално е на немски ма през гугъл преводач я направих на английски ето сайта от който зех инфото
http://translate.google.bg/translate?js ... tm&act=url
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook